Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat tyylistään niin välinpitämättömiä?

Vierailija
07.07.2024 |

Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Joko kuljetaan löysissä markettiretkuissa ja krokseissa tai sitten ei huomioida omia vahvuuksia ollenkaan (esim. korkea ponnari ohuen ohuessa tukassa tai napapaita kun kropoa ei ole tiukassa kunnossa).

Joku toteaa var.asti, että mitä se sulke kuuluu - ja eihän se kuulukaan, mutta ihmettelen vain...Moni olisi kuitenkin todella paljon viehättävämpi panostamalla vähän tyyliinsä.

Kommentit (222)

Vierailija
1/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole huomannnut tätä?

Vierailija
2/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: tyylin ei tarvitse olla kallista, kirppareiöta voi löytää todella upeita asuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä ei varmaan vain kiinnosta, miltä näyttävät.

Vierailija
4/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ja ihmetellyt ihan samaa. Moni pukeutuu vartalotyypilleen epäimartelevasti, vaikkapa just noi napapaidat vyötärölihavilla tai hihattomat paidat valtavilla alleilla. Tai vaakaraidallinen paita silloin, kun yläosa on muutenkin iso. Miehillä pistää silmään ruutushortsit ja ruudullinen paita - eri ruutukuvioilla. Minulle on siis ihan sama, mitä kukakin haluaa käyttää, mutta kun pienillä jutuilla voisi näyttää paljon paremmalta. 

Vierailija
5/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsos kaikki ei ole kiinnostuneita tuollasista jutuista eikä tarvitsekaan.

Ulkonäkö on kenties se tärkein instrumentti elämässä, työssä ja parisuhteessa.

Vierailija
6/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heitä ei varmaan vain kiinnosta, miltä näyttävät.

Mutta miksi se ei kiinnosta? Onko takana masennus tms., eli ei vaan jaksa panostaa?

Vierailija
7/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsos kaikki ei ole kiinnostuneita tuollasista jutuista eikä tarvitsekaan.

Ulkonäkö on kenties se tärkein instrumentti elämässä, työssä ja parisuhteessa.

Toiseksi tärkein*

Vierailija
8/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa, että olisihan se mukavaa, jos vaatteet istuisivat hyvin ja olisin ns. parhaimmillani julkisilla paikoilla, mutta en yksinkertaisesti jaksa panostaa asiaan. En minä varsinaisesti kaipaa huomiota, vaikka tietysti ihastelu olisikin mukavampaa kuin yököttely.

Laiskuus, mielenkiinnon puute.

Vierailija
9/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on hevostalleilla töissä 10h päivästä, seitsemän päivää viikosta,  joten en todellakaan laita paikalliseen s-markettiin toisia vaatteita vaan menen hevosen hajuisena sinne kauppaan.

Jos kerkeää tuommoisia miettimään muista niin pitäisi varmaan hankkia jokin harrastus 

No tuo on ymmärrettävää. Aika suuri osaon kuitenkin ns. siisteissä sisätöissä. Harrastuksia löytyy kyllä, jopa sellaisia, että tyylistä olisi helppoa päästää irti, mutta ei tunnu itselle luontevalta.

Vierailija
10/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muoti muuttuu kerran kvartaalissa ja tyylipoliisien maku siinä mukana, ehkä vähän jälkijunassa. Mä olen ostanut kestäviä vaatteita, malleja ja värejä, joista pidän itse, vielä vuosienkin jälkeen. Ole sinä niistä ihan mitä mieltä haluat olla.

En puhunut muodista vaan tyylistä, joka voi pysyä vuosia samana ja toimia. Joku on upea goottityylissä, joku klassisessa, joku sporttisessa jne. Tarkoitin tilannetta, jossa tyyliä ei vaan ole.

Vierailija
11/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää viehättävältä?

Miksi ei?

Vierailija
12/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä haluan kyllä näyttää hyvältä, mutta tunnustan käyttäväni hihattomia vaatteita, vaikka taatusti löytyy allit. Syy: kesällä on vilpoisampaa ja mukavampaa niin. Jos se häiritsee jotakuta, niin voivoi.

Vierailija
13/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimpia kun ei yksinkertaisesti kiinnosta, mitä mieltä aloittaja on pukeutumisestamme. Aloittajalla taas on vaikeuksia ymmärtää, miksi hänen mielipiteensä ei ketään kiinnosta.

Ei mulla ole mitään vaikeuksia sen ymmärtämisessä. Ihmettelen vaan aivan vilpittömästi porukan välinpitämättömyyttä ulkoisen habituksen suhteen. Tunnen itse esim. yhden aika lihavan miehen, joka on puoleensavetävä paljolti toimivan ja persoonallisen tyylinsä vuoksi. Tyyli ei sokäli ole niin pinnallinen asia kuon moni väittää, sillä se heijastelee usein omia kiinnostuksrn kohteita ja toisaalta arvostusta itseä kohtaan.

Vierailija
14/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun on siistit ja puhtaat vaatteet. Värit jotka sopii mulle.

Vierailija
15/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa tai ei aikaa ja kiinnostusta

Vierailija
16/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli luo kuitenkin ensivaikutelman, eli se on aika tärkeä esim.  työnhaussa.

Vierailija
17/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei haise pyykinpesuaineelle.

Vierailija
18/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä: tyylin ei tarvitse olla kallista, kirppareiöta voi löytää todella upeita asuja.

En ole koskaan löytänyt kirpparilta itselleni mitään kivaa. Minulla ei ole tyylisilmääkään, myönnän sen. Pitäisi varmaan käyttää jonkun ammattilaisen apua oman tyylin löytämisessä.

Vierailija
19/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää ihan ehjät ja siistit arkivaatteet. Aina on riittänyt

No ehkä tyulisi kuitenkin on kunnossa. Ehjät ja siistit arkivaatttetkin voi tarkoittaa aika montaa asiaa.

Vierailija
20/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää ihan ehjät ja siistit arkivaatteet. Aina on riittänyt

No ehkä tyulisi kuitenkin on kunnossa. Ehjät ja siistit arkivaatttetkin voi tarkoittaa aika montaa asiaa.

Huppari ja reisitaskuhousut ja lenkkarit on olleet muutamalla viimeisellä kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi