Mitä mä tekisin vieraille ruuaksi? Kasvisruokaa pitäis olla.
Kommentit (16)
chili sin carne?
Tai sit nuudelia ja wokkia?
Tortilloja, jokainen täyttää omansa. Teet teille lihat (jos kaipaat) ja sitten jonkun paputäytteen ja vaikka maissia, paprikaa (pannun kautta), sipulia (pannun kautta) jne, mitsä nyt tykkäät /tai vieraat tykkää. tai sitten kasvislasagne.
Munakoisolasagne on todella hyvää. http://blogit.mtv3.fi/sivumaku/2012/02/28/munakoisolasagne-saattaa-aiheuttaa-avioliittoja/
makkarakeitto pakastesoijamakkarasta
Kukkakaalicurry
Liskopapuja
Tai vaikka ratatuillea. Tulis käytettyä kausivihsnneksia.
Uusia perunoita ja linssikastiketta. Uusia porkkanoita ja vaikka kukkakaalia höyrytettynä lisukkeeksi.
Kiitos ehdotuksista! Voisin tehdä vaikkapa noita tortilloja! Lihatäytteitä ei kaivata, ollaan itsekin kasvissyöjiä. Kukkakaalia ollaan syöty niin hemmetisti, että alkaa tulla kohta korvista... kukkakaalikorvista.
Ap
Keitot on herkullisia. Kaveriksi tuoreita sämpylöitä.
Chili kasviksista ja se salaatin päälle tai uuniperunan kanssa.
Me syömme just risottoa, onpas herkullista!
-Vihannescouscous ja soijasuikalekastike
-Puutarhurin kasvispata, lisäkkeenä vaikka riisiä
-Linssi-tomaattikeitto
Linssi-bataatti-porkkanakeitto ja leipää
Punajuuri-aurajuustolaatikko
Feta-mansikkasalaatti ja leipää
Grillissä tai pannulla halloumia ja kasvisvartaita
Katsopa josko tuolla olisi jotakin sopivaa.
http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptit/kasvisruoat