Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei sitten olla bikineissä/uikkareissa rannalla

Vierailija
29.05.2013 |

Mä inhoan tätä kroppaa ja näitä rintoja joita ei niiksi edes sanoa. Edelleen mennään niillä bikineillä, jotka on ostettu joskus teininä (nyt ikää 28v.). Mistään ei löydy kauniita, ehkä vähän kohottaviakin (push up) bikineitä. Aina vaan typeriä lappuja, jotka eivät pysy kunnolla edes päällä -->uimisesta on turha edes haaveilla noissa.

Kaikki Hennesit sun muut kahlattu läpi (tiedä sitten, onko joissain erikoisliikkeessä minulle sopivia bikineitä mutta luultavasti hinta on niin hunajainen että saa samantien unohtaa ne). No Hennesiltä sentään löytyi yhdet push-up bikinit ja nekin olivat isompaa mitoitusta (verrattuna saman koon rintaliiveihin), joten niitäkään ei voinut ostaa.

En halua mitään yltiötopattuja bikineitä vaan nätit push up-bikinit, jotka kohottavat tuota olematonta povea edes vähän. Näköjään jää tänäkin vuonna haaveeksi.

Kiitos että sain purkautua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta olet katsellut bikinejä etkä ole löytänyt... Eikö olis kannattanut laittaa muutama kymppi säästöön näinä vuosina ja mennä sinne erikoisliikkeeseen? Mä olen itse ostanut parhaimmat uikkarit Helsingin Forumin katolla sijaitsevasta alusvaateliikkeestä. Mitä sitten jos me maksavat vähän enemmän, kun niitä kuitenkin voi käyttää useita vuosia pidempään kuin Henkkamaukkaa.

Vierailija
2/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Funky Ladyssa on hyvälaatuisia uikkareita ja bikinejä ja liikkeitä löytyy muualtakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä Lindexillä, siellä kohtuuhintaisia bikineitä, itse olen aina tuolta löytänyt hyvät bikinit. Netissä vain osa malleista, mene paikan päälle katsomaan.

Bikineissä kannattaa miettiä se käyttötarkoitus, bikineitä on monenlaisia ja kannattaa ostaa sellaiset mitkä sopivat siihen omaan tarkoutukseen parhaiten. Itselläni on erilaisia bikineitä eri tilanteisiin, joita sitten käytän sen mukaan missä olen jne.

Joa haluaa ottaa aurinkoa on sellaiset "kolmiolappu-narubikinit" hyvät. Minulla on isot rinnat, noilla en uimaan tmv. menisi, mutta aurinkoa kun ottaa ovat täydelliset koska narut&laput eivät juuri peitä +niitä on helppo liikutella niin että jää mahdollisemman pienet rusketusrajat.
Sitten kun uin minulla tukevammat biknit mitkä peittävät enemmän, eli voin vapaasti hyppiäja uida ilman pelkoa että mitään vilahtelee.
Lisäksi minulla on yhdet kauniit biknit jotka päällä silloin kun esim. hotellin altaalla otan aurinko ja ehkä vähän pulahdan altaassa, ovat narubikineitä peittävämmät mutta eivät niin paljoa mitä uintibikinit.