Lue keskustelun säännöt.
Aloitatteko uusia harrastuksia ensi vuonna?
Kommentit (4)
ikinä en oo bassoa soittanu aikasemmin :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Säännöllisen friends with benefits tyypin. Puoltuntia rakastelua kuluttaa 200 kaloria ja on kyllä paljon hauskempaa kuin joku kuntosali.
ja pudottaa muutaman kilon. Keväällä voisi harkita Porin juoksukoulua.
Entisten harrastusten lisäksi, tietysti.
ja sitten menen akvarellikurssille.