Lue keskustelun säännöt.
Tuntuuko teistäkin että ette voi puhua koska teitä ei ymmärretä?
28.06.2026 |
Esimerkiksi sellaisista asioista, mitä toiset eivät välttämättä koskaan ole kokeneet?
Kommentit (2)
Hyvin suuri osa ihmisistä ei vain yksinkertaisesti osaa edes kuunnella, joten miten he osaisivat vastata yhtään mihinkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se ei oo tunnon asia vaan se on fakta asia, ihminen kellä ei ole samankaltaista hermoston ja aivojen rakennetta kuin sinulla itselläsi ei vois koskaan ymmärtää miten sinä toimit ja ajattelet. Näähän on oikeita faktoja. Ne ei oo opeteltavissa olevia asioita vaan ne on piirteitä mitkä jotkut ihmiset omaa ja jotkut ei omaa. Sä et pysty pakottamaan ihmistä ymmärtämään asioita mihin sen oma hermosto ja aivot ei yksinkertaisesti pysty prosessoimaan. Sen takia joku ihminen saattaa tuntua todella magneettiselta, koska se ihminen saattaa olla vähän samanlainen kuin sä itse ja se ehkä saattais ymmärtää sua paremmin.