Lue keskustelun säännöt.
Hyvää uutta vuotta !!!
31.12.2012 |
Hyvää uutta vuotta kaikille palstailijoille. Kiitos vuodesta. Olen usein saanut ajankulua palstalta. Välillä mietittävää lukiessani teidän muiden mielipiteitä. Kiva on ollut tsempata ja neuvoa omien tietojensa pohjalta muita ja lukea muilta neuvoja itselleni.
Erityisen hyvät toivotukset teille jotka otatte uutta vuotta vastaan yksin.
t. yksi vakkari
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla