Kuluneet, särkevät ja jumittavat sorminivelet eivät lääkärin mukaan ole niin kuluneet että ne voisivat edes oirehtia
Lausunnon tehnyt röntgenlääkäri ei ole edes minua tavannut. Särky on niin voimakasta että perus-käsikauppalääkkeet eivät edes auta. Noritreniä määräsivät, mutta onko mielialalääkkeen määrääminen vain keino tehdä minusta psyykkinen potilas?
Kommentit (12)
Älä puhu paskaa. Pystyt töihin, jos saat jonkun paikan jostain. Sulla ei ole henkeä uhkaava sairaus. Mielialalääkkeen määräsivät, koska tarvitset sen.
Liike on lääke. Liike on lääke. Liike on lääke. Liike on se lääke. Nivelrikkoruikuttajat jää aina paikalleen eikä syö särkylääkkeitä ja liiku, kuten lääkäri käski.
Ja joutilaisuudesta se nivelrikko on tullutkin. Rustoissa ei ole omaa verenkiertoa, joten ne kuivuvat ja kuluvat ellei ihminen rasita niiden ympärillä olevia lihaksia.
Käsissä ei ole lihaksia vaan jänteitä, mutta oletettavasti et ole niilläkään koskaan tehnyt mitään monipuolisia liikeratoja aiheuttavaa, niveliä liikuttavaa ja rustoja ruokkivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne on kuluneet?
Vauvapalstalla näpyttelystä.
Otettiinko reumakokeet? Käy muulla lääkärillä samasta asiasta, työterveys ajattelee vain työnantajan etua.
Ei särky röntgenissä näy, jopa keuhkosyöpä voi jäädä huomaamatta.
jaa, minun lekuri katsoo aina googlesta oireet ja sen mukaan mennään. vasta 7 diagnoosia mennyt aivan persiilleen erikoislääkärin mukaan. nyt ei sitten tarvitse töihin enää osallistua, kun on niin pätevä lääkäri, että asiat paheni vuodessa aika rajusti.
Ihan hyvin tiedät että Noritrenia käytetään myös kipukynnyksen nostoon ja siksi sitä on sinulle määrätty. Ruokavalio kuntoon (sokeri, viljat ja punainen liha pois, paljon hyviä rasvoja, kasviksia, marjoja jne.) Mahdollisimman paljon liikuntaa koska se nostaa kipukynnystä ja vaikuttaa mielialaan parantavasti. Kaikkia kroonisia vaivoja ei valitettavasti voi kokonaan parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Liike on lääke. Liike on lääke. Liike on lääke. Liike on se lääke. Nivelrikkoruikuttajat jää aina paikalleen eikä syö särkylääkkeitä ja liiku, kuten lääkäri käski.
Ja joutilaisuudesta se nivelrikko on tullutkin. Rustoissa ei ole omaa verenkiertoa, joten ne kuivuvat ja kuluvat ellei ihminen rasita niiden ympärillä olevia lihaksia.
Käsissä ei ole lihaksia vaan jänteitä, mutta oletettavasti et ole niilläkään koskaan tehnyt mitään monipuolisia liikeratoja aiheuttavaa, niveliä liikuttavaa ja rustoja ruokkivaa.
Oletpa outo. Itse olen oikein mielelläni sohvalla elämästä nautiskelija. Koskaan en ole ottanut särkylääkettä selkään, nivelkipuihin, niskaan ym. Sairauslomalla en ole ikinä ollut kipujen takia, enkä muutenkaan juuri koskaan. Tyttäreni on käynyt salilla 18-vuotiaasta asti säännöllisesti, sitä ennen lapsena harrasti monenlaista liikuntaa.
Hänellä on särkyjä ja kipuja, ei minulla.
Ottaisin mielelläni rakkaan lapseni kivut itselleni, mutta se ei vaan käy.
Minkä ikäinen olet? Itselläni esivaihdevuodet toi nivelkivut käsiin. Hormonikorvaushoito auttoi, ehkäisee myös nivelrikkoa.
Hae toinen mielipide toiselta lääkäriltä. Joka näkee sut ja katsoo nivelet.
Työterveydessä siis sanottiin näin.
AP