Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Järvilehto siis istunut tämän ajan vankilassa ja nyt vapautuu sitten kun todettiin syyttömäksi?

Vierailija
30.11.2012 |

Voisiko joku valaista asiassa. Onko istunut linnassa tämän ajan? Hyvä että vapauttivat. Epäselvältä vaikutti koko juttu alunperinkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole todettu syyttömäksikään, mutta ei voida noilla todisteilla todeta syylliseksikään, siinä on iso ero.

Vierailija
2/2 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu oli aika selvä alusta asti.Mutta kuten aina mainitsen,älä mene humalaisen kyytiin,jos hän kuolee,sinä olet maksumiehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä