Lue keskustelun säännöt.
Onko Järvilehto siis istunut tämän ajan vankilassa ja nyt vapautuu sitten kun todettiin syyttömäksi?
30.11.2012 |
Voisiko joku valaista asiassa. Onko istunut linnassa tämän ajan? Hyvä että vapauttivat. Epäselvältä vaikutti koko juttu alunperinkin.
Kommentit (2)
Koko juttu oli aika selvä alusta asti.Mutta kuten aina mainitsen,älä mene humalaisen kyytiin,jos hän kuolee,sinä olet maksumiehenä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä ole todettu syyttömäksikään, mutta ei voida noilla todisteilla todeta syylliseksikään, siinä on iso ero.