Mistä ostat alusvaatteesi?
Itse ostan Lindexistä, mutta olen vähän kyllästynyt
Kommentit (17)
Prismasta, Citymarketista ja Tokmanilta.
Triuphin rintsikat cittarista ja alushousut northoutdoorin verkkokaupasta.
Tilaan netistä. Suosin hunkemöller merkkiä.
Rintaliivit liiviliikkeistä, viimeksi Wiipurin korsetista. Alushousuissa Understatementin housut ovat olleet suosikkeja.
Tokmannilta. Hinta-laatusuhde kohdillaan. 7,90€ maksoi rintsikat.
Viimeksi taisin ostaa alushousut Tokmannilta.
Kannattaa olla ilman alusvaatteita, jos ne kyllästyttävät.
Hullut päivät ja Sokos 3+ päivää. Arvostan laatua.
Vierailija kirjoitti:
Käytettynä tietenkin
Joo, te miehet ostatte niitä!
Onneksi on niin pienet tissit, että ihan markettireissulla saa ostettua liivit. Ei olisi varaa ostaa jotain 100€/kpl erikoisliivejä.
Prismasta