Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun narsisti jää alakynteen se tekee itsemurhan.

Vierailija
22.10.2012 |

Näin ainakin meillä. Kun käräjäoikeuden käsittely pahoinpitelyistä ja lasten huoltajuudesta läheni päätti mies päivänsä, kun tajusi, että hänen pelinsä oli pelattu, kaikki teot olivat tulleet päivänvaloon. Kulissit oli murtuneet ja herralla ei ollut enää kumartelevaa hovia ympärillään.



Tiedättekö vastaavia tapauksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu esimerkkinä insuliinisurmaaja katariina pantila vai mikä olikaan, oli narsistiksi diagnosoitu mielentilatutkimuksessa ja kulissien kaatuessa kun hänet oli tuomittu, teki itsarin selissään.

Vierailija
2/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tapauksia, mutta voisin kuvitella hyvin noin käyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei faktaa, mutta...

 

Jotenkin ajattelisin, että narsisti olisi juuri sellainen kusipää, joka siinä tilanteessa tappaa koko perheen. Tai ex-vaimon ja tämän uuden kumppanin.

Vierailija
4/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuivitella, että syyllisiä on muitakin. Ehkä se vaimo on narsisti ja mies ei enää kestänyt. Sellaisia kuin Auer.

Vierailija
5/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsisti tapa itseään, kun ei se tunne olevansa syyllinen mihinkään! vrt. Tuksu.

Vierailija
6/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käsitys, että narsisti nimenomaan ei tapa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muistan myös yhden nuoren miehen; jäi kiinni tyttöystävän pahoinpitelyistä ja päätti päivänsä pakokaasulla.

Vierailija
8/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu ei ole narsisti vaan ihan toista maata; huomionhakuinen pers.häiriöinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:46"]

Juu muistan myös yhden nuoren miehen; jäi kiinni tyttöystävän pahoinpitelyistä ja päätti päivänsä pakokaasulla.

[/quote]

 

Ja liittyi narsismiin miten?

 

Vierailija
10/36 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetukseksi muille, että narsistia ei tule ajaa selkä seinää vasten ilman kunniallista pakotietä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin meillä. Kun käräjäoikeuden käsittely pahoinpitelyistä ja lasten huoltajuudesta läheni päätti mies päivänsä, kun tajusi, että hänen pelinsä oli pelattu, kaikki teot olivat tulleet päivänvaloon. Kulissit oli murtuneet ja herralla ei ollut enää kumartelevaa hovia ympärillään. Tiedättekö vastaavia tapauksia?

Tarkki ja Laamanenkin osaavat tehdä oikeat johtopäätökset.

Onneksi sait pelatettua lapsesi helvetistä...kaikille ei käy niin onnellisesti....

Vierailija
12/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki narsistit Sais tappaa itsensä ois maailma parempi paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän narsisti SYYLLISYYDEN vuoksi itseään tapa, vaan siksi että kulissit kaatuu. Paljastuu mikä hän on, joten ainoa pakotie on se lopullinen.

Vierailija
14/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuli Hitler mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä, jos narsulla on narsulapsia ja narsuvanhempi kaulakiikuttaa itsensä?

Vierailija
16/36 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin myös todennäköisesti narsulapset vetävät itsensä myös jojoon.

Vierailija
17/36 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olisi loistavaa, jos se noin menisi.

Vierailija
18/36 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko mä narsisti vaikka sen takia että yli 15 vuotta yrittänyt selviytyä itteni kanssa.

Vierailija
19/36 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä narsisti ei yleensä tee itsemurhaa koska ei koe mielenterveyden häiriöitä, mutta sitten on niitä tapauksia joissa rikostuomion saanut on ajautunut psykologisen hoidon epäonnistuttua.  

Vierailija
20/36 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kaikki nää kostonhimoiset perhesurmaajat/laajennetun itsemurhan tekijät, joista joutuu iltapäivälehdistä välillä lukemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä