Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mennä lasten pariin töihin, jos räkätauti?

Vierailija
04.03.2012 |

Yskittää 10min. välein, vihreää limaa valuu nenästä ja joutuu niistämään koko ajan. Nokka punainen ja silmät rähmii.

Ei kuumetta, influenssa meni 2vk sitten, jolloin kuumetta. Ääni painoksissa ja olo väsynyt. Ehkä se on vanhempien kauhuksi raahauduttava huomenna töihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla voi olla poskiontelon tulehdus, menepäs lääkäriin hakemaan saikkua ja antibioottia.

Vierailija
2/2 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaiteskaan, tossa kunnossa pitää olla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi