Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasenkäsiseeprat

Vierailija
12.03.2012 |

Miksi teillä on viiltoarpia ranteissa? Onko se joskus häirinnyt esim. työhön pääsemistä?



Minulla on arpia hirveästi. Olen tuhonnut itseäni 15-vuotiaasta asti tietämättä miksi. Se kipu vain toi tunteen siitä, että edes "tuntee" jotakin. Se kipu lohdutti. Tuntui oikealta rankaista itseään jostakin kelvottomuudesta, mutta parasta oli se lohdutuksen tunne jälkikäteen. Kaipa aivojen omaa endorfiinihyökyä.



Pahin tekoni on ollut jopa murtaa luita itseltäni. Sama lohdutus tuli siitäkin.



Tätä tarvetta ei ole ollut enää 20 vuoteen. En ole hävennyt arpiani. Ei ole estänyt työtä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla