Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluan ostaa jotain, onko tahditonta laittaa

Vierailija
20.01.2012 |

ilmoitukseen se hinta, jonka maksimissaan olen valmis maksamaan? Minulla on tapana ostaa tavaroita niin, että pistän vaan neuvolan seinälle ilmoituksen siitä, mitä haluan ostaa, ja yleensä joku soittaa jo samana päivänä ja saan heti mitä tarvitsin. Mut jotkut pyytää tosi törkeitä hintoja (esimerkiksi äitiyspakkauksen vanha, todella huonokuntoinen toppahaalari 15 euroa) ja mun pitää sitten aina sanoa, että hinta on liian korkea. Eli jos itse näkisit ilmoituksen, jossa lukisi vaikka, että "halutaan ostaa vauvan talvihattu kokoa 50, maksimissaan 4 euroa" niin tuntuisiko se sinusta jotenkin törkeältä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyytäisin kyllä sitten tasan sen maksimihinnan enkä yhtään sen alle.

Vierailija
2/2 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä pyytäisin siitä hatusta just 4e, kun sen kerta olet maininnut. Muuten ehkä olis ollut euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi