Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahistaa lahjojen saaminen

Vierailija
25.12.2011 |

Ihan kiva, että halutaan muistaa.Nyt tulee se kuuluisa MUTTA, vaikka olenkin kiitollinen että joku on halunnut ilahuttaa.

Ahistaa lahjojen saaminen. Olen siitä sanonut monet kerrat ääneen, mutta ei mene miehen suvun päähän. Aina tulee jotain,vaikka olen sanonut sen miljoona kertaa etten tahdo mitään. En saa nautintoa lahjojen avaamisesta. Aina ovat myönnelleet.

En tiedä mikä siinä on, mutta nautin kun voin antaa lapsille lahjoja. Nyt minä olen tämä sukuun tullut mörrikkä, joka pilaa jouluilon sillä ettei halua vastaanottaa lahjoja.

Että suututtaa, kun jouluna pitää tehä tälläisestä asiasta ongelma.. minä joudun aina vaipumaan jouluisin siihen tekohymyyn,e ttä NO olipa ihana saada taas sitä ja tätä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lahjat epämieluisia? Kiusaannutko huomiosta? Tuntuuko sinusta, ettet ansaitse lahjoja?

Minä ostan mielelläni lahjoja, mutta en välttämättä ilahdu saamistani lahjoista. Joten tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, kun en riemastu esim. turhanpäiväisestä (Tiimari-) krääsästä.

Vietin useampana vuonna joulun isäni uusioperheen luona. Vein satojen eurojen kauniisti pakatut lahjat ja katselin sen jälkeen sivusta, kun sisarpuoleni saivat paljon kalliita ja kivoja lahjoja samalla, kun avasin itse jotain Tiimari-tasoisia pikkulahjoja.

Lahjan hinta ei kuitenkaan ole se ratkaiseva tekijä. Juuri minulle sopiva, mietitty lahja on paras mahdollinen. Esim. hyvän ystäväni lähettämä, tarjouskorista todella halvalla löytynyt dvd, jota olin etsinyt pitkään. Ei, hän ei kertonut lahjan hintaa. :) Kertoi vain aiemmin ostaneensa saman dvd:n itselleen erittäin edullisesti.

Vierailija
2/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pidä lahjojen saannista.. lahjojen antaminen tuo sitä suurta iloa, mutta saaminen vaivaannuttaa. Jouluna varsinkin koen joulun olevan lasten juhla ja lapset saa silloin lahjoja. Iloitsen, kun näen jännityneisyydestä iloisten lasten ilmeet lahjoja saadessaan.

Sitten kun en tarvitse mitään, niin minulle on vaikea ostaakin mitään. Joku kun kysyy, niin vastaan totuudenmukaisesti etten halua enkä tarvitse mitään. Sitten tulee lahjoja, mitä joskus laitan jopa kiertoon kaapeista tarpeettomina sellaista tarvitsevalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään, ainakaan pikkusälää. Onneksi miehen vanhammat ovat vuosien varrella vähentäneet tuota lahjojen ostamista. TÄnä vuonna kaksi lahjaa ja ne menevät heti kiertoon.

Vierailija
4/4 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon menevää täälläkin...

En ymmärrä miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, ettei joku ihminen halua lahjoja. Miksi se on loukkaavaa mukamas jotakin ihmistä kohtaan. En minäkään loukkaannu, vaikka saan vasten tahtoani pakettia... vaikkakin koen sen kiusalliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme