"Ystävät" ovat taas jo jakaneet asuntoautoni ensi kesän "vuorot"
Tulevat yllättymään, auto on omassa käytössämme koko kesän.
Saan varmasti vihat ja vittumaisen pihtarin maineen;-)
Kommentit (6)
Ikäviä kokemuksia siitäkin.
Lommoja ja rikottuja laitteita. "Ei kai nuo nyt mitään haittaa!"
"Me kyllä maksetaan BENSAT, GRRRR!"
Tämän takia en lainaa kalliimpaa omaisuutta, kuten autoa tai mökkiä. Siitä tulee äkkiä yhteistä omaisuutta.
JOs ovat ilmaiseksi saaneet ajella autolla tähän saakka, niin susta tulee todellakin aivan kamala pihtari, joka ajattelee vain itseään ja todennäköisesti tiputtavat sut kaverilistoiltaan jne. Uskomattoman kiltti sä ainakin olet ollut tähän saakka, mä en olis antanut autoa varmaan edes maksusta muiden käyttöön.
"Me kyllä maksetaan BENSAT, GRRRR!"
että sentään bensat maksavat!
Ei kai kukaan kehtaa lainata maksamatta edes kuluja?! Siis vakuutuksia, veroja, arvonalenemaa ja huoltoa vastaavalta ajalta ja kilometreiltä. Ja tietysti hajottamaansa... Huonoja ystäviä.
Välillä testata tuo vastavuoroisuus kysymällä lainaan heidän omaisuuttaan.
Auto voi hajota ja kysyt lainaan heidän autoaan jne.
Mahtava olet kun olet antanut muille lainaksi ja maksanut kulut itse. Ihailtavaa!
Vai miksi ystäväsi jakavat käyttövuoroja asuntoautoosi?