Petteri Orpo ja Riikka Purra eivät tajua yhtään mistään yhtään mitään!
Kommentit (50)
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Tämä on ehkä paras ja tyhjentävin analyysi tämän dynaamisen duon poliittisesta yhteistyöstä. Eihä ne vit#tu tajuu mistää mitää.
Kumma juttu et kaikilla ihmisillä jotka sanoo näin lentää koiperhonen lompakosta ku sen avaa.
Harhoissaan elävät kumpikin Todellisuudesta ei mitään tajua ja sen kyllä huomaa
Orpo on ollut kokoajan Eekoon talutusnuorassa ja Purra suostuu kaikkeen että petaa utta työpaikkaansa. Purra unohti kaikki vaaliohjelmastaan kun sai äänet hyväuskoisita. Kumpikin suu auki talutusnuorassa. 👹👹👹👹👹👹
Ressukat ei tajua että kusevat tempuillaan omille kintuille ja pahasti Ettei vain kävisi niin että se leikkailu tulee ihan helvetin kalliiksi
Harvoin vauvapalstalla on ketjua missä asiat sanotaan niin kuin ne ovat. Tämä on sellainen!
Vierailija kirjoitti:
Harhoissaan elävät kumpikin Todellisuudesta ei mitään tajua ja sen kyllä huomaa
Siksihän Juusokin oli ihan pihalla kun Purra ja Urpo seikkaili ja rupelti Eekoon pillin mukaan. Hyi.
Olisihan se äly jossain näkynyt jo petskun lukioaikana. Pershärö päätti kuitenkin ällin sijaan yrittää kapeilla hartioillaan tunkea jokaiseen mahdolliseen ovenväliin ja nyt ollaan tässä. Hattu kourassa pyytämässä joskos sais 35 mrd lisää.
Vierailija kirjoitti:
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Ja Riikan pitäisi tietää miksi kokoomuksen hallihankkeelle annettiin 35 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on ollut kokoajan Eekoon talutusnuorassa ja Purra suostuu kaikkeen että petaa utta työpaikkaansa. Purra unohti kaikki vaaliohjelmastaan kun sai äänet hyväuskoisita. Kumpikin suu auki talutusnuorassa. 👹👹👹👹👹👹
En mä ainakaan niitä siks äänestäny et mä haluidin sosialismia. Sen puolueen tunnusväri on sininen eikä punanen
Vierailija kirjoitti:
Orpo on ollut kokoajan Eekoon talutusnuorassa ja Purra suostuu kaikkeen että petaa utta työpaikkaansa. Purra unohti kaikki vaaliohjelmastaan kun sai äänet hyväuskoisita. Kumpikin suu auki talutusnuorassa. 👹👹👹👹👹👹
EK:n sätkynukkeja kumpainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Ja Riikan pitäisi tietää miksi kokoomuksen hallihankkeelle annettiin 35 miljoonaa.
Kommaritki saa sinne ihan vapaasti tulla kattomaan jääkiekkoa
Vuoden osuvin ja ajankohtaisi ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Ja Riikan pitäisi tietää miksi kokoomuksen hallihankkeelle annettiin 35 miljoonaa.
Niin! Onneksi Hjallis on vaatimassa Petteriltä selvitystä asian tiimoilta.
Vieläköhän p käy vatkaamassa jykäboylle majoneesit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Ja Riikan pitäisi tietää miksi kokoomuksen hallihankkeelle annettiin 35 miljoonaa.
Niin! Onneksi Hjallis on vaatimassa Petteriltä selvitystä asian tiimoilta.
Orpoliini taisi vähän suutahtaa, kun Harkimo tivasi tältä useaan otteeseen, etkö sinä osaa laskea.
Petsku yllättyy, ja Riikkuli käskee menemään töihin. Melkoinen parivaljakko totta tosiaan.