Petteri Orpo ja Riikka Purra eivät tajua yhtään mistään yhtään mitään!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressukat ei tajua että kusevat tempuillaan omille kintuille ja pahasti Ettei vain kävisi niin että se leikkailu tulee ihan helvetin kalliiksi
Persut tipahtaa ainakin 2027 vaaleissa oppositioon. Kokoomuksesta en ole varma.
Petsku kaivaa alkuvuodesta 2027 jemmaamansa vaalimiljardit jotka on muka paremmuuttaan onnistunut säästämään. Kokkariäänestäjä uskoo taas kerran kun Suuri Johtaja puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra, Politiikkaradion tietovisa ja 0 pistettä.
Mutku Yle ja huonot toimittajat ja huonot kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Ne on siellä pyöreän nurkan takana odottamassa:)
Ai. Ja minä kun luulin niiden olevan Kaukoidässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra, Politiikkaradion tietovisa ja 0 pistettä.
Muistan. Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta sai kyseisessä visassa täydet 3 p. Kun Riikka vastasi viimeiseenkin kysymykseen väärin, hän tuli happamaksi ja totesi, että kukaan ei ollut kertonut hänelle asioista, jotka liittyivät kysymystä käsitelleeseen aihepiiriin.
Riikka "12 meppiä" Purran ymmärrys mm. Suomen järjestökentästä on samalla tasolla, kuin EU-tietous. Valitettavasti itseluottamusta ja ideologiaa riittää sitten rajattomasti.
Champagne, darling?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Ja Riikan pitäisi tietää miksi kokoomuksen hallihankkeelle annettiin 35 miljoonaa.
Kommaritki saa sinne ihan vapaasti tulla kattomaan jääkiekkoa
Kommaritkin ovat katoava "luonnonvara" Ainoa nimellisesti kommunistinen maa taitaa olla maailman toiseksi suurin talous eli Kiina. Siinä sitä olisi tämän maan kapitalisteillekin esimerkkiä siitä miten taloutta hoidetaan ettei tarvitsisi huudella kommunisti sitä ja kommunisti tätä.
Jaa-a. Kyllä tekisi kovasti kahvia mieli.
Takkutukka kommarin aivoriihi,kirjoitti kaikki yksin eikä tajua mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko Petteri tietäisi, mihin Arto jemmasi ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Ja Riikan pitäisi tietää miksi kokoomuksen hallihankkeelle annettiin 35 miljoonaa.
Kommaritki saa sinne ihan vapaasti tulla kattomaan jääkiekkoa
Kommaritkin ovat katoava "luonnonvara" Ainoa nimellisesti kommunistinen maa taitaa olla maailman toiseksi suurin talous eli Kiina. Siinä sitä olisi tämän maan kapitalisteillekin esimerkkiä siitä miten taloutta hoidetaan ettei tarvitsisi huudella kommunisti sitä ja kommunisti tätä.
Mikään ei ole sen parempaa kuin epätoivoinen persu yrittää argumentoida "kommareilla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme kyllä ymmärrä alkuunkaan tällaista ajojahtia meitä viattomia ministereitä vastaan. T. Petzku ja Rixu
"Riikka, kollega hyvä, sinusta en tiedä, mutta minä joudun kyllä nyt yllättymään tällaisesta kritiikistä." (Petteri Orpo)
Minä en ymmärrä. En. Haluaisin myös uudet kesäsaxet. T. Rixu
Kun vallanhimo nousee hattuun.