En ymmärrä pizzan ideaa
Ensiksi on kaikki hyvät täytteet, mutta sitten pitäisi syödä vain vehnäjauho reunaa.
Kommentit (7)
Ei pizzaan ole pakko jättää reunoja ja pizzan voi tehdä muustakin kuin vehnäjauhoista.
Pizzan idea on se että se on isompi bruschetta ja riittää varsinaiseksi ateriaksi.
Pizza oli alunperin merimiesten halpaa ja nopeaa evästä. Silloin siinä ei ollut edes juustoa. Pelkkää tomaattimurskaa halpispohjan päällä.
Joskus siihen lisättiin tähteitä, mitä oli jäänyt oikeasta ruoasta. Oli aikansa pikaruokaa. Jenkit kekkasi laittaa siihen juustoa päälle.
Nykyinen pizza on täysin eri asia ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Pizza oli alunperin merimiesten halpaa ja nopeaa evästä. Silloin siinä ei ollut edes juustoa. Pelkkää tomaattimurskaa halpispohjan päällä.
Joskus siihen lisättiin tähteitä, mitä oli jäänyt oikeasta ruoasta. Oli aikansa pikaruokaa. Jenkit kekkasi laittaa siihen juustoa päälle.
Nykyinen pizza on täysin eri asia ja hyvä niin.
Merillää syödään buffetista eikä mitään pizzaa. Merimiehet toivat ananaksen pizzoihin.
Tee pitsa ilman vehnispohjaa.