Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vastaat uuteen seuranhakuilmoitukseen, ja heti sen jälkeen ilmoitus poistuu, jatkatko yhä keskustelua?

Vierailija
27.06.2026 |

En keksi mitään muuta syytä hiljaisuudelle kuin sen että poistin koko ilmoituksen. Voiko joku siis ottaa sen jotenkin negatiivisena asiana? 

Ja yhteydenotot siis yhä toimisi, vaikka ilmoitusta ei enää olekaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä.

Vierailija
2/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jotain perustellumpia vastauksia? Onko se jotenkin uhka, jos huomaa toisen poistaneen ilmoituksensa? Kun siihen voi kuitenkin olla useita syitä.

Vierailija
5/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan. 

Vierailija
6/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan. 

Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan. 

Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.

Miksi poistit ilmoituksen?

Vierailija
8/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko jotain perustellumpia vastauksia? Onko se jotenkin uhka, jos huomaa toisen poistaneen ilmoituksensa? Kun siihen voi kuitenkin olla useita syitä.

Esim. mitä syitä?  Löysit Sen Oikean ja menit naimisiin, miksi tuhlaisi enää aikaani sinuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan. 

Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.

Miksi poistit ilmoituksen?

Koska kyllästyin törkyviesteihin. 

Vierailija
10/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja törkyviestejä siis sateli miehiltä kun etsin seuraa vain naisista. Totesin että en tee sillä kanavalla enää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan. 

Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.

Pitäiskö sun kysyä siltä jotain? Onhan tuo erikoista, se varmaan luulee ettet etsikään seuraa ja vetelee johtopäätöksiä että palasit exän kans yhteen. 

Kauhean vaikeaksi aikuiset saa asiat.