Ihan säälittää tuo ev.lut kirkko ja PRIDE
Kirkko yrittää mielistellä maailmaa, mutta surkuhupaisaahan tuo on. Kirkon setämiehet yrittävät epätoivoisesti olla nuorekkaita, mutta heiltä on mennyt ohi, että nykynuoret ovat konservatiivisempia kuin keski-ikäiset (lähde: Nuorisobarometri).
Pride-kulkueen osallistujamäärä laskee, eikä siitä voi enää säätäkään oikein syyttää (hieno poutasää).
Nuoret ovat kiinnostuneita vanhasta kristillisyydestä (lue: evankelikaalinen liike, katolisuus ja ortodoksisuus) , mutta vielä vaan liputetaan setan lippua kuin se olisi uusi evankeliumi! Surkuhupaisaa eksyksissä ja pihallaoloa kirkon paimenilta...Se juna meni jo, ja nyt on uusi aika. KOSKA ne papit tajuavat, että suunta on väärä, ja ettei nuoria tuollainen mielistelevä kirkko kiinnosta?