Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esteilmoituksia mieheltä

Vierailija
27.06.2026 |

Miten kannattaisi toimia, jos tiiviisti alkanut yhteydenpito miehen kanssa on muuttunut pelkiksi tekosyiksi? Talvella viestittely oli aktiivista ja mukavaa, mutta kevään ja kesän edetessä vastaukset lyhenivät. Nykyään tilalle on tullut jatkuvasti erilaisia esteitä: kokouksia, iltamenoja, viikonloppureissuja, lomakiireitä ja pihatöitä. Kyseessä ei ole enää mikään nuoripari, joten luulisi suoran puheen onnistuvan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole enää kiinnostut, suhteenne on vakiintunut tuohon tai sitten hänellä on oikeasti kiire.

Vierailija
2/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan parisuhteen tila mennyt niin huonoon kuntoon että ukollasi o mielessä toinen nainen joka on mukavampi kuin sinä. Jos vaan valitat pikkuasioista koko ajan ja määräilet liikaa kotona niin kyllä sitä mies lopulta kypsyy siihen ja etsii parempaa seuraa. Mikä on seksin määrä nykyään vai onko sitä lainkaan? Rakkautta ja läheisyyttä etsitään muualta jos kotoa ei saa. Jos naama o koko ajan  norsunvitulla niin ei oo mikään ihme jos tekosyitä löytyy. 🤔 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan parisuhteen tila mennyt niin huonoon kuntoon että ukollasi o mielessä toinen nainen joka on mukavampi kuin sinä. Jos vaan valitat pikkuasioista koko ajan ja määräilet liikaa kotona niin kyllä sitä mies lopulta kypsyy siihen ja etsii parempaa seuraa. Mikä on seksin määrä nykyään vai onko sitä lainkaan? Rakkautta ja läheisyyttä etsitään muualta jos kotoa ei saa. Jos naama o koko ajan  norsunvitulla niin ei oo mikään ihme jos tekosyitä löytyy. 🤔 

Ketkä asuu yhdessä. Viestittelijätkö?

Vierailija
4/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksiselitteisesti tuo kuulostaa siltä, ettei mies ole enää kiinnostunut. Vähän jäi nyt vaan epäselväksi, onko kyse jostain tapailumiehestä vai ihan vakikumppanistasi? Kerrot, ettei kyse ole nuorestaparista, mutta jos on vakituiseen yhdessä eletty jo pitkään, niin ei kai silloin nyt muutenkaan jatkuvasti viestitellä toiselle? Jos kyse on tapailukumppanista, niin taitaisin vetää johtopäätöksen, että on aika lopettaa se yhteydenpito molemmin puolin.

Vierailija
5/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaista yhteydenpitoa edes jatkaisi. 

Vierailija
6/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa erota mutta ei saa sanotuksi. Nosta kissa pöydälle, kerro että ”näyttää ettet hakua enää olla suhteessa”. Suhde tauolle. Erotkaa määräajaksi, jos hän molemmat haluaa aktiivisesti jatkaa suhdetta voitte palata yhteen. Määräaika voisi olla vaikka 2-3 viikkoa. Sen jälkeen maolemmat ovat vapaita jatkamaan eteenpäin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet prioriteetin ihmisestä, jolle sinä olet vain vaihtoehto? Etkä ilmeisesti aina edes vaihtoehtokaan. 

Vierailija
8/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että asutte yhdessä mut Eikö nii sit edes ole. Anna Jätkän olla. Elä omaa elämää. Ei häntä enää kiinnosta seurasi koska työkuvioissa on muita kivempia ihmisiä. 

Täysin selvä eron merkki tuo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai mitä halusi eli pillua ja nyt siirtyy biologiansa mukaisesti siittämään seuraavaa naarasta.

Oppikaa jo.

Vierailija
10/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma,että sai? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai mitä halusi eli pillua ja nyt siirtyy biologiansa mukaisesti siittämään seuraavaa naarasta.

Oppikaa jo.

ei saanut. 

Vierailija
12/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kait kyse yhden kanavan suhteesta. Tavataan dettisovelluksessa tai WhatsAppissa ja keskustelu pysyy siellä yli 1 -2 kuukautta ilman livenä tapaamista, niin kyse on pelkästä digitaalisesta ystävyydestä. Ja jatkuessaan tulee osapuolet hiljaisesti sopineeksi suhteen pysyvyydestä digitaalisena, kun kumpikaan ei nosta esille livetapaamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei enää kiinnosta. Miksi sä enää ehdottelet mitään tapaamisia? Missä sun itsekunnioitus on? Älä ota enää yhteyttä.

Vierailija
14/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pommittaa miestä viesteillä tai mennä jopa miehen oven taakse selvittämään asioita kasvotusten. Miehellä saattaa olla välttelevä kiintymystyyli tai traumoja lapsuudesta tai ex-naisesta. Ei kannata antaa periksi. Ehdottomasti parasta on, että jatkat miehelle puhumista ja vaadit selityksiä. Mies ei varmasti vain uskalla avautua rakkaudellesi siinä pelossa, että häneen sattuu taas! Kyllä se siitä, kunhan jatkat sinnikkäästi puhumista ja vaadit vastauksia häneltäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pommittaa miestä viesteillä tai mennä jopa miehen oven taakse selvittämään asioita kasvotusten. Miehellä saattaa olla välttelevä kiintymystyyli tai traumoja lapsuudesta tai ex-naisesta. Ei kannata antaa periksi. Ehdottomasti parasta on, että jatkat miehelle puhumista ja vaadit selityksiä. Mies ei varmasti vain uskalla avautua rakkaudellesi siinä pelossa, että häneen sattuu taas! Kyllä se siitä, kunhan jatkat sinnikkäästi puhumista ja vaadit vastauksia häneltäkin.

Ja sinäkö olet se mies joka nyt puskista huutelee kun ei ole suoraan sanojaksi. 

Vierailija
16/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viestittely, ei ole enää kiinnostunut.

Vierailija
17/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta viestittely, ei ole enää kiinnostunut.

Itsehän tuo kirjottelee palaavansa asiaan kun kiireiltään ehtii. Kerro  tämä tälle miehelle. 

Vierailija
18/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sai mitä halusi eli pillua ja nyt siirtyy biologiansa mukaisesti siittämään seuraavaa naarasta.

Oppikaa jo.

ei saanut. 

No ilmankos viestittely hiipui.

Vierailija
19/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiku nyt sitten miehessä, jota ei enää kiinnosta.

Vierailija
20/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää selkeämmin ilmaista, ettei kiinnosta, mutta autistimummo jää jankuttamaan ja vaatii jotain "suoraan puhumista". Voi vhiddu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän