Esteilmoituksia mieheltä
Miten kannattaisi toimia, jos tiiviisti alkanut yhteydenpito miehen kanssa on muuttunut pelkiksi tekosyiksi? Talvella viestittely oli aktiivista ja mukavaa, mutta kevään ja kesän edetessä vastaukset lyhenivät. Nykyään tilalle on tullut jatkuvasti erilaisia esteitä: kokouksia, iltamenoja, viikonloppureissuja, lomakiireitä ja pihatöitä. Kyseessä ei ole enää mikään nuoripari, joten luulisi suoran puheen onnistuvan.
Kommentit (29)
Teille naisille, ja vanhemmillekin naisille se suoraan puhuminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa.
Mykkäkoulua ja niskojen nakkelua tuntuu olevan ihan yhtälailla kuin pissaliisoillakin.
Mihinpä se seepra raidoistaan pääsee, missään iässä...
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille, ja vanhemmillekin naisille se suoraan puhuminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa.
Mykkäkoulua ja niskojen nakkelua tuntuu olevan ihan yhtälailla kuin pissaliisoillakin.
Mihinpä se seepra raidoistaan pääsee, missään iässä...
Kuka tässä suoraan puhuu. Kerro?
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää selkeämmin ilmaista, ettei kiinnosta, mutta autistimummo jää jankuttamaan ja vaatii jotain "suoraan puhumista". Voi vhiddu!
Reppanaksi sanoisin tätä miestä. Lomakiirekö on suoraan sanomista. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille, ja vanhemmillekin naisille se suoraan puhuminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa.
Mykkäkoulua ja niskojen nakkelua tuntuu olevan ihan yhtälailla kuin pissaliisoillakin.
Mihinpä se seepra raidoistaan pääsee, missään iässä...
Miehellähän se suora, rehellinen puhe on tässä esimerkissä ongelmana. Ei naisella.
Nainen ottaa reippaasti yhteyttä, mies taas väistelee kuin limanuljaska poimijaa.
Mies on murustelija.
Miten tunnistat "murujen heittelijän" (Breadcrumber),
Ota käyttöön 3 kk sääntö ja tarkkaile näitä seuraavia tekijöitä:
* Teot ja sanat ovat ristiriidassa.
* Suhde jumittuu yhteen kanavaan.
* Jatkuva kiireellä ratsastaminen.
* Keskustelu pyörii hänen ehdoillaan.
On vissiin etsteratsu tuo miehesi. Oletko koettanut porkkanaa tarjota
Vierailija kirjoitti:
On vissiin etsteratsu tuo miehesi. Oletko koettanut porkkanaa tarjota
Ei näyttäisi olevan rohkeudesta puutetta.
Tämä oli hyvä. En ole ap, mutta tunnistin heti oman suhteeni henkilöön, joka tykkää vain puhua puhelimessa mun kanssa, tapaaminen on aina pirun hankalaa, samoin suunnittelee kaikenlaisia reissuja mun kanssa, ja mikäänhän niistä ei koskaan toteudu. Ei hän nyt sentään kiireellä ratsasta, mutta tuntuu olevan useinkin varattu muiden kavereiden tapaamisissa. Arvatkaa, pidänkö tuohon enää yhteyttä? Noup, annoin viimeksi puhuessamme palautetta jatkuvasta pashan puhumisesta.
Lopeta viestittely. Ei tuosta tule lasta eikä paskaakaan.