Nyt pää tuntuu hajoavan koko päivän netissä ja sisällä olemisesta
Kommentit (19)
Sama täällä. Huomenna sitten runsaasti ulkoilua.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.
Kiitos, olin menkkakivuissa ja pelkkä ajatus toisten ihmisten läsnäolosta ärsytti.
Ihanaa, että pääsin viimeinkin nettiin. Koko päivä mennyt (ulkona) siskon lapsien kanssa leikkiessä. Ihan ok, mutta ei vaan aina jaksa.
Näin täälläpäin.
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.
Kiitos, olin menkkakivuissa ja pelkkä ajatus toisten ihmisten läsnäolosta ärsytti.
Mikä sinua esti edes lyhyellä kävelyllä käymästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.
Kiitos, olin menkkakivuissa ja pelkkä ajatus toisten ihmisten läsnäolosta ärsytti.
Mikä sinua esti edes lyhyellä kävelyllä käymästä?
Kävin kyllä lyhyellä kävelyllä ja kohta lähden kauppaan vielä. Ei se hirveästi tee.
Ei kestä. Mutta kipujen vuoksi oikein mikään muu ei nyt onnistu. Netti täynnä ilkeitä ihmisiä ja tää kuraviemärissä sukeltelu alkaa väistämättä vaikuttaa mielialaan.
Lähde nyt ulos. Ei se pää siitä tokene, että kerrot asian netissä. Tai siis totta kai saat kertoa, en sitä sano, mutta nyt kun olet sanonut, niin lähde kävelylle. Se auttaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt ulos. Ei se pää siitä tokene, että kerrot asian netissä. Tai siis totta kai saat kertoa, en sitä sano, mutta nyt kun olet sanonut, niin lähde kävelylle. Se auttaa kyllä.
En kävele samaa rataa ympäri koko päivää enkä mene metsään itikoiden ja punkkien saalistettavaksi.
Olen kestänyt yli puoli vuosikymmentä. Jos vain voittaisi lotossa, voisin jatkaa näin kuolemaani saakka.
Ei. Tulee päänsärky ja mökkihöperöksi. Sen takia menenkin ulos ja päätän että huomenna on netitön päivä. Saas nähdä onnistuuko tavoite.
Vielä ehtii kauppaa, pihaan, parvekkeelle tai ulos. Paitsi jos muu este.
Mulla auttaa menkkakipuihin nimenomaan liikkeelle lähtö, kävely. Vaikka ei tee mieli niin parempi olo siitä aina jää kuin netissä roikkumisesta. Nyt vielä ainakin meidän osio kaupungista on hiljainen kun ihmiset ovat maalla. Metsään pääsee kuitenki muutaman sadan metrin päästä kotiovelta. Meillä menee leveä hiekkatie jossa ei ole punikeista pelkoa eikö hyttysetkään ehdi syödä kun kävelee.
En pystyis ole koko päivää sisällä, Aina on päästävä liikkeelle. Tänään oon töiden jälkeen pyöräillyt rantaan, uin ja kävin kirjastossa. Oli vieläpä ilmaista huvia.
No menin ulos ja ärsyttää ihan suunnattomasti kadulla kävelevät ihmiset!!!!!! Mitä tässä voi tehdä, kun ei siedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
En pystyis ole koko päivää sisällä, Aina on päästävä liikkeelle. Tänään oon töiden jälkeen pyöräillyt rantaan, uin ja kävin kirjastossa. Oli vieläpä ilmaista huvia.
Kun vaan olisi polkupyörä! Ap
Mietin kävisinkö illalla ulkona vain en? Ihan fifti - siksti fiilikset. Nooh ehtii vielä hetken miettiä.
Kaunis kesäpäivä meni sinulla hukkaan.