En halua olla aktiivinen, en halua löytää töitä
Kommentit (8)
Töihin ei kannata mennä, koska joutuu kiusatuksi
Matti, Finnair
Esan alainen, Veolia
Markku/Markus, kelloseppäkoulu
Eija/Ninni, Stadin ao
Taavi/Timo, SOE
Kaikki persuja
Mikäs olisi perintämiehen kanta? Hiljaisuus.
Sit mulla ei haittaa jos tukia vaan leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon passivointisuunnitelman.
Olet työttömänä. Kukaan ei kaipaile, kukaan ei kysele perään, kukaan ei työllistä, kukaan ei kaipaa. Saat olla rauhassa ja keskittyä muiden kiusaamiseen.
Ap:n saa takaisin työelämään vain ihmeellä
Vierailija kirjoitti:
Tahdon passivointisuunnitelman.
Älä tee mitään. Jätä laskut maksamatta. Lakkaa välittämästä. Ei kukaan voi pakottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon passivointisuunnitelman.
Älä tee mitään. Jätä laskut maksamatta. Lakkaa välittämästä. Ei kukaan voi pakottaa
Aina voi muuttaa ojaan, asuminen ei maksa mitään
Onko pakko mennä töihin, jos ei halua?