Olisi kyllä kivaa
Jos olisi ystäviä joiden kanssa mennä jonnekin. Mies kun ei lähde ja yksin ei viitsi mennä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minne haluaisit mennä?
Ihan vaan kuuntelemaan musiikkia.
Kävithän sinä vappuna vai koska se oli, jossain baarissa yksin?
Vierailija kirjoitti:
Kävithän sinä vappuna vai koska se oli, jossain baarissa yksin?
Joo, niin kävin.
Juhannuksenahan teidän piti väittämäsi mukaan mennä jonnekin. Ja mies oli sitä vielä ehdottanut. Miten se silloin muka ikinä viitsi lähteä? Ja just kävitte syömässä jossain yhdessä.
Miksi yksin ei voi mennä? Jäät paljosta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksenahan teidän piti väittämäsi mukaan mennä jonnekin. Ja mies oli sitä vielä ehdottanut. Miten se silloin muka ikinä viitsi lähteä? Ja just kävitte syömässä jossain yhdessä.
Ei se juhannuksena lähtenyt minnekään. Ei se jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävithän sinä vappuna vai koska se oli, jossain baarissa yksin?
Joo, niin kävin.
Silloinkaan et millään viitsinyt yksin mennä. Juupa juu, Ammattivalittaja. Ensin on niin mielettömän kivaa ollut ja sitten ei olekaan.
Mä menin yksin Provinssiin ja kivaa oli. Onhan siä muitakin jotka on siä itekseen. Oon mennyt jo vuosia tapahtumiin yksin. Jos jäät odottaa seuraa nii homehdut kotona. Selvinpäin viä olin. Siitä rohkeesti vaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksenahan teidän piti väittämäsi mukaan mennä jonnekin. Ja mies oli sitä vielä ehdottanut. Miten se silloin muka ikinä viitsi lähteä? Ja just kävitte syömässä jossain yhdessä.
Ei se juhannuksena lähtenyt minnekään. Ei se jaksanut.
Tuli kyllä harvinaisen selväksi. Miksi se sitten ehdottelee moisia ja etkö ole jo oppinut, mitä sen "lupaamiset" ovat?
Vastaus nro 11. Tiedän mikä se on.
Tähänkään asiaan on turha ehdottaa Valikselle yhtään mitään. Mikään ei kelpaa, itse ei tee asioille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 11. Tiedän mikä se on.
Miksi ihmeessä sitten uskot sitä ukkoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 11. Tiedän mikä se on.
Miksi ihmeessä sitten uskot sitä ukkoasi?
Enhän mä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 11. Tiedän mikä se on.
Miksi ihmeessä sitten uskot sitä ukkoasi?
Enhän mä usko.
Öööö...Sinähän kerroit täällä, miten mies on luvannut lähteä kanssasi baariin tms. ja vielä maksaakin? Kyllä se vaikutti siltä, että uskoit ja olitte menossa. Miksi sitten teit koko aloitusta, jos et kerran uskonut häntä?
Minne haluaisit mennä?