Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (90)
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua presidentin sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.
Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.
Se on eri keskustelu. Nainen voi syyllistyä lapsenmurhaan esim synnytyspsykoosin vuoksi. Ja näihin kyllä puututaan niin hyvin kuin voidaan. Kuka puuttuu? Sote-väki, NAISET ITSE. Naiset keskustelevat synnytyksen jälkeisestä mielen kaaoksesta, masennuksesta jne, tästä puhutaan ja paljon, jotta vaaran merkit huomattaisiin; NAISET ITSE PUUTTUVAT tähän.
Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin.
Mutta kun on toisin päin, mies tekee pahaa, niin muut miehet vaatii taas naisia puuttumaan niihin... olisiko MITENKÄÄN MAHDOLLISTA että mies / miehet ottaisivat ihan itse vastuuta siitä mitä miehet tekevät?
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Empattitaulukon viimeistä saa parjata vapaasti :D
Mä muistan kun kaikkia mmmuuttajia vaadittiin vastuuseen siitä että osa rikostelee. Ai niin, niinhän niitä vaaditaan edelleen. Ja vaatijoita just nämä uhriutujaäijät kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.
Stubbin ajatuson hyvä, mutta miksi rajata aihetta? Jos puhuttaisiin väkivallasta yleensä (eikä pelkästään miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta) ei syntyisi mielensä pahoittaneiden miesten "ei kaikki miehet..!" huutelua. Aihetta käsiteltäisiin ehkä neutraalimmin kun herkkänahkaiset yksilöt eivät provosoituisi niin vahvasti.
Ja nyt ei saa käsittää väärin, että itse väheksyisin naisten kokemaa väkivaltaa, vaan osoitan suoraan väkivallan TEKIJÖITÄ.
Meillä ei ole mitään todistetta että että hän kohtelisi omaa vaimoaan hyvin. Koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Mites sen vammaisen kiusaaminen lukiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.
Oliko Stubbin lausunto ehdotus suomen miehille alkaa eliminoida invaasiota tekeviä Citizen Vigilante elokuvan tyyliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Viinan kotiikuljettamisella ilmeisesti koitetaan korjata ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.
Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.
Kannattaa lukea muutakin historiaa kuin vaan pelkästään sodista. Sieltä tulee selkä vastaus, miksi naiset on vahvoilla huoltajuuskiistoissa. Silloin kun nainen ja naisen omaisuus oli miehen omistamaa, oli myös avioliittoon syntyneet lapset ja mahdolliset lehtolapset. Jos nainen uskalsi ja pystyi, sekä sai ottaa eron, jäi naisen koko omaisuus miehelle, jopa lapset. Syy on miesten, mitä ne mahdollisesti teki lapsille. Feministi pelasti silloisen aikakauden mies vallalta lapset.
Miksi ap et sano, että loistavaa, alex, meitä hyviä miehiä pitäisi olla maailmassa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Oletko sinä hihitellyt koskaan asiattomasti miehille tyttöporukassasi? Minkälainen rangaistus tästä kuuluisi määrätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.
Olen telaketju ja olen soittanut apua sekä hankeen sammuneelle miehelle, että eläkeläismiehelle. Joskus on tapahtumia, jolloin sukupuolivihansa voi laittaa syrjään ja jatkaa sitten, kun tilanne on ohi. Henkeen kohdistuviin asioihin myös laki velvoittaa puuttumaan, mutta myös perusinhimillisyys. Toivot kuitenkin itsekin saavasi apua ko. tilanteissa. Anna sitä siis tarvittaessa muille. Silti voimme jatkaa eri teillä sen jälkeen, kun tarvitseville on saatu apu paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Kunniallisista ja turvallisista suomalaisista perheenpäistä ja lasten isistä ei Eppu Normaali ole tainnut tehdä hittibiisiä, vai onko? Näitäkin on aina ollut.
Hän on itsekin suomalainen mies (ruotsinsuomalainen ON suomalainen), kohdistaako hän vetoomuksen (syytöksen) myös itseensä? Isäänsä? Poikaansa?