Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jos jotain arvostelee se on "vihaa" ja "maalittamista".

Vierailija
82/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.

 

Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?

Onhan se syytös jos sanotaan että ongelma on minun vika kun en tee asialle mitään. En kannata rajat auki politiikkaa ja äänestän sitä vastaan. ä

Kaikki miehet eivät tule rajan takaa. Naisiin kohdistuvaa väkivaltaa on täsää valtakunnassa ennenkuin ensimmäistäkään tummapintaista miestä. 

Ja kyllä, ongelma koskee koko yhteiskuntaa, sinuakin. Kukaan ei sanonut että "sinun vika", vaan sinuakin pyydetään tiedostamaan asia ja tuomitsemaan väkivalta.

Mitähän se sivullisten tiedostaminen ja asian "tuomitseminen" oikeasti auttaa? Saman kuin eduskuntatalon pylväiden sotkeminen tai Palestiinan lipun heiluttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kokee syyllisyyttä siitä, että sukupuolta syytetään väkivallasta tilastojen perusteella, se kertoo siitä, että on itse ajatellut sitä väkivaltaa. Ei se muuten herättäisi raivoa.

Vierailija
84/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuohon väkivaltakulttuuriin. Narsismi on väkivaltaisuuden syy, eikä narsismi ole kulttuuria, vaikka kulttuurimme suosiikin nykyisin sitä. Narsistilla ei ole tunteita, joihin voisi vaikuttaa. Ei ole mitään kulttuurista tapaa vaikuttaa narsistin käytökseen. Ei siihen auta terapiakaan.

Vierailija
85/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta mikä tollo tuo aloittaja!!!

Vierailija
86/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja lisään kusipää miehille kuula niskaan se on siinä.Lapsuus on korvaamaton , ukon olisin tappanut heti kun kävelemään kykenin.Olen aikuinen mies nykyään  ja naista enkä ketään vahinkoita , paitsi niitä mulkkuja miehiä jos aihetta on, minä en aloita .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä oli hyvä meemi siitä, että naisia pitää kohdella yksilöinä, mutta miehiä koskevia asioita voi yleistää ja kohdella miehiä yhtenäisenä massana. Kuvaa hyvin tätä aikakautta.

 

Olisi virkistävää kun joku kuuluisa nainen julkisesti kiittäisi suomalaisia miehiä ja tuomitsisi vallalla olevan miesvihan.

Vierailija
88/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Kun naisista kerrotaan vitsejä, joden tarkoitus on vähätellä ja alentaa naisia, mitä muuta se olisi kuin alentavaa ja kaukana tasa-arvosta? Sinäkö naisena haluat olla vapaata riistaa seksistisille vitseille, vähättelylle ja ehkä sukupuolittuneelle väkivallallekin? 

Tasa-arvo saavutetaan kun sekä miehet että naiset sen haluavat saavuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.

Mitäpä me muut sitten myöskään sinua auttamaan. Jos jäät työttömäksi tai sairastut, niin mätäne minun puolesta yksin ihan rauhassa. Turha tulla apua pyytämään. 

T: ammattiauttaja

Vierailija
90/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kouluissa poikien pyytää anteeksi tytöiltä naisia kiusanneiden miesten puolesta? Australian tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.

 

Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?

Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?

Kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, puhutaan nimenomaan väkivallan kulttuurista, joka väkivaltaan johtaa. Väkivaltaa tuskin saa koskaan ihmistä kokonaan karsittua, mutta jos kyselytutkimuksen mukaan suuri osa miehistä on sitä mieltä, että nainen voi omalla käytöksellään ansaita väkivallan, että naisen kuuluu totella miestään, niin tämä on juuri sitä juuritason asennetta joka äärimmillään koituu naisen kuolemaksi.  Raiskauskulttuurin pyramidi havainnollistaa tätä helpostiymmärrettävästi, löytyy googlettamalla.

 

Et vielä kertonut miksi väkivallattomat miehet kuulevat vetoomuksen syytöksenä?

Naisen oma käytös voi olla vaikka väkivaltaa. Tällöin miehellä on oikeus käyttää väkivaltaa itsepuolustukseen.

Silloin ehkä puhutaan mieluummin itsepuolustuksesta? 

Vierailija
92/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksi maailmanlopun oliko se Eva vai Aadan, jokainen tietää kuka se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Kun naisista kerrotaan vitsejä, joden tarkoitus on vähätellä ja alentaa naisia, mitä muuta se olisi kuin alentavaa ja kaukana tasa-arvosta? Sinäkö naisena haluat olla vapaata riistaa seksistisille vitseille, vähättelylle ja ehkä sukupuolittuneelle väkivallallekin? 

Tasa-arvo saavutetaan kun sekä miehet että naiset sen haluavat saavuttaa.

Entä toivomukset, että miessukukunta saisi kokonaan hävitä, jota jotkut toivovat?

Toivovatko? Naisviha ja miesviha ovat vahingollisia ilmiöitä molemmat, tosin nainen joutuu todennäköisemmin väkivallan uhripuolelle.

Toimiva yhteiskunta tarvitsee sekä naiset että miehet, molemmat voisivat kuunnella ja yrittää ymmärtää toisiaan enemmän.

Vierailija
94/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.

 

Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?

Onhan se syytös jos sanotaan että ongelma on minun vika kun en tee asialle mitään. En kannata rajat auki politiikkaa ja äänestän sitä vastaan. ä

Kaikki miehet eivät tule rajan takaa. Naisiin kohdistuvaa väkivaltaa on täsää valtakunnassa ennenkuin ensimmäistäkään tummapintaista miestä. 

Ja kyllä, ongelma koskee koko yhteiskuntaa, sinuakin. Kukaan ei sanonut että "sinun vika", vaan sinuakin pyydetään tiedostamaan asia ja tuomitsemaan väkivalta.

Mitähän se sivullisten tiedostaminen ja asian "tuomitseminen" oikeasti auttaa? Saman kuin eduskuntatalon pylväiden sotkeminen tai Palestiinan lipun heiluttaminen.

Tämä on juuri se asenne, joka estää asioita kehittymästä parempaan suuntaan, mitään ei kannata tehdä, koska eihän se mihinkään vaikuta kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvesignalointia.

Vierailija
96/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Kun naisista kerrotaan vitsejä, joden tarkoitus on vähätellä ja alentaa naisia, mitä muuta se olisi kuin alentavaa ja kaukana tasa-arvosta? Sinäkö naisena haluat olla vapaata riistaa seksistisille vitseille, vähättelylle ja ehkä sukupuolittuneelle väkivallallekin? 

Tasa-arvo saavutetaan kun sekä miehet että naiset sen haluavat saavuttaa.

Entä toivomukset, että miessukukunta saisi kokonaan hävitä, jota jotkut toivovat?

Toivovatko? Naisviha ja miesviha ovat vahingollisia ilmiöitä molemmat, tosin nainen joutuu todennäköisemmin väkivallan uhripuolelle.

Toimiva yhteiskunta tarvitsee sekä naiset että miehet, molemmat voisivat kuunnella ja yrittää ymmärtää toisiaan enemmän.

Höpö höpö. Mies on paljon useimmin ja todennäköisimmin väkivallan uhri kuin nainen. Ja ilman naisia yhteiskunta toimisi ihan hyvin mutta tietysti ei lisääntyisi. Ilman miehiä yhteiskunta romahtaisi nopeasti.

Vierailija
97/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.

 

Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?

Onhan se syytös jos sanotaan että ongelma on minun vika kun en tee asialle mitään. En kannata rajat auki politiikkaa ja äänestän sitä vastaan. ä

Kaikki miehet eivät tule rajan takaa. Naisiin kohdistuvaa väkivaltaa on täsää valtakunnassa ennenkuin ensimmäistäkään tummapintaista miestä. 

Ja kyllä, ongelma koskee koko yhteiskuntaa, sinuakin. Kukaan ei sanonut että "sinun vika", vaan sinuakin pyydetään tiedostamaan asia ja tuomitsemaan väkivalta.

Mitähän se sivullisten tiedostaminen ja asian "tuomitseminen" oikeasti auttaa? Saman kuin eduskuntatalon pylväiden sotkeminen tai Palestiinan lipun heiluttaminen.

Tämä on juuri se asenne, joka estää asioita kehittymästä parempaan suuntaan, mitään ei kannata tehdä, koska eihän se mihinkään vaikuta kuitenkaan.

Pitää tehdä oikeita tekoja eikä vain moraaliposeerata.

Vierailija
98/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Vau, olipa omaperäinen kommentti🤣

Vierailija
99/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

  Väkivaltaa tulee aina olemaan vaikka kuka sanoisi mitä. Miksi naisten pitäisi olla erityisasemassa? Jotta olisi tasa-arvoista niin naisia pitäisi pidellä pahoin paljon enemmän kuin nyt. Ja naiset itse valitsevat noita väkivaltaisia miehiä. Valitkaa paremmin. 

Tuolla logiikalla naisten pitäisi ryhtyä väkivaltaisiksi, pieksämään ja tappamaan toisiaan ja miehiä, ja raiskaamaan miehiä ja alaikäisiä. Olisiko kuitenkin parempi tehdä työtä sen eteen, että maailma olisi kaikille mahdollisimman turvallinen paikka?

 

Naisen syyllistäminen miehen tekemästä väkivallasta on ihan sitä perustason naisvihaa joka väkivaltaan äärimmillään johtaa. Nainen ei valitse väkivaltaa, vaan väkivaltainen mies. 

Vierailija
100/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Vau, olipa omaperäinen kommentti🤣

Sinä sen sijaan nouset esiin persoonallisena kommentoijana. Mistäs tässä keskustelussa olikaan kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä