Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (224)

Vierailija
41/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä seisoo ihan ilman naisia vaikka yksin veneessä tai saarella Taivalkoskella.  

Vierailija
42/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksivenäläinen pappi jonkun isä uskonto tappoi ampumalla ex vaimonsa .  Niin sitä väkivaltaa löytyy paremmista kun piireistä .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap et sano, että loistavaa, alex, meitä hyviä miehiä pitäisi olla maailmassa enemmän.

Maailma on aika lailla sellainen, kuin miten sitä haluaa katsoa. Jos aloittaja pahoitti mielensä, hiipii kysymys, onko hänellä sittenkään puhdas omatunto.

 

En ole koskaan, missään tilanteessa, kuullut ainoankaan naisen uhriutuvan ja huutelevan eikaikkinaiset, kun on ollut puhetta Oulun vauvanpakastajasta, Lohjan vessahukuttajasta tai siitä äidistä, joka ajoi lapsineen bussin keulaan.

Katsos kun kyse on yksittäisistä poikkeuksellisista tapauksista. En minäkään ole kuullut kenenkään huutelevan eikaikkimiehet, kun on ollut puhetta Hitleristä, Putinista tai siitä isästä, joka yritti tappaa lapsensa pari päivää sitten.  

Vierailija
44/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa väärää Jeesusta profeettaa on ja tulee .  Väärennettyjä ruokia kuin tavaroita piraattia . Aina tulee huijareita ja kopioita.  Tiedä montako Valamon luostaria jo on tehty kopioina ja eliaskin eli ennen Jeesusta ja kuoli .  

Vierailija
45/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Veikkaisin, että 99.9% ihmisistä on kertonut asiattomia vitsejä naisista, miehistä tai lapsista ja heidän sanoista/teoista. Veikkaisin, että sinäkin olet syyllistynyt tähän. Mutta hei, parempi väkivalta on aina parempaa naisten toimesta. Asiattomat vitsit on niin laajakäsitteinen termi, osa pitää normaalina sitä, mitä minä pitäisin asiattomana.

Vierailija
46/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler jengi taas UNOHTAA STALINISTIEN MURHAT JA RYÖSTÖT . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkolainen .   

Vierailija
48/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex sanoi että vaikenemisen pitää loppua. Pitääkö tässä alkaa luukuttamaan musiikkia lähijunassa vai ahdistelemaan ohikulkijoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.

Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.

Se on eri keskustelu. Nainen voi syyllistyä lapsenmurhaan esim synnytyspsykoosin vuoksi. Ja näihin kyllä puututaan niin hyvin kuin voidaan. Kuka puuttuu? Sote-väki, NAISET ITSE. Naiset keskustelevat synnytyksen jälkeisestä mielen kaaoksesta, masennuksesta jne, tästä puhutaan ja paljon, jotta vaaran merkit huomattaisiin; NAISET ITSE PUUTTUVAT tähän. 

 

Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin. 

 

Mutta kun on toisin päin, mies tekee pahaa, niin muut miehet vaatii taas naisia puuttumaan niihin... olisiko MITENKÄÄN MAHDOLLISTA että mies / miehet ottaisivat ihan itse vastuuta siitä mitä miehet tekevät? 

"Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin. "

 

Silti itse puolustelet muiden naisten väkivaltaa, niin, ei miesten tarvitse puuttua, koska nainen ymmärtää että naisella on aina syy väkivaltaan. Vauva itkee, mies myöhästyy jne.

Vierailija
50/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naiset ei harrasta mauttomia miehiin kohdistuvia vitsejä ja esitä perään kysymystä: Noo... eikö pojalla ole huumorintajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tyttöystävänsä ampunut oli kyl Intiasta romaninimellä nykyään .  Human on ihminen latinaksi .  Man.  Et se vanha nimi man  ne oli oikea .  He on intialainen heimo .  Ja koita saada heille paluumuutto oikeus . Intiaan.  Ja toi perheen polttanut oli romaniIntiasta ja voit hyvin sanoa heitä intalaisiksi.   

Vierailija
52/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta kuin narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kumpuava parisuhdeväkivalta on yhtä yleistä miesten ja naisten tekemänä. Miesnarsistien saamat runsaat tilaisuudet parisuhdeväkivallan harjoittamiseen selittävät eron. Natsistilla taas ei ole sellaisia tunteita, joihin tuossa puheenparressa kehotetaan vetoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.

 

Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?

Vierailija
54/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin ettei nää intialaiset ole suomalaisia eikä turkkilaiset ole eikä marokkolaiset ole eikä tukiaiset eikä afgaanitkaan .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Egyptin miehet suomalaisia eikä arabimaiden.   Menkää omiin MAIHINNE . 

Vierailija
56/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole marokkotunisia libyalainenkaan italailainen !  Eikä espanjalainen kyllä heillä on omat maat . 

Vierailija
57/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Alex on päässyt ainkin osaksi irti väkivaltakierteestään?

Vierailija
58/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa on sentään lämmin ilmasto asua ulkona . 

Vierailija
59/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheensä polttanut mies on Aleksi Nyman man man man

Vierailija
60/224 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Mulle naisena on nauraneet ja pilkkaa ulkonäöstä tehneet lähinnä naispuoliset, miespuoliset on olleet vähemmistönä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme