Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (224)
Ortodoksivenäläinen pappi jonkun isä uskonto tappoi ampumalla ex vaimonsa . Niin sitä väkivaltaa löytyy paremmista kun piireistä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap et sano, että loistavaa, alex, meitä hyviä miehiä pitäisi olla maailmassa enemmän.
Maailma on aika lailla sellainen, kuin miten sitä haluaa katsoa. Jos aloittaja pahoitti mielensä, hiipii kysymys, onko hänellä sittenkään puhdas omatunto.
En ole koskaan, missään tilanteessa, kuullut ainoankaan naisen uhriutuvan ja huutelevan eikaikkinaiset, kun on ollut puhetta Oulun vauvanpakastajasta, Lohjan vessahukuttajasta tai siitä äidistä, joka ajoi lapsineen bussin keulaan.
Katsos kun kyse on yksittäisistä poikkeuksellisista tapauksista. En minäkään ole kuullut kenenkään huutelevan eikaikkimiehet, kun on ollut puhetta Hitleristä, Putinista tai siitä isästä, joka yritti tappaa lapsensa pari päivää sitten.
Montaa väärää Jeesusta profeettaa on ja tulee . Väärennettyjä ruokia kuin tavaroita piraattia . Aina tulee huijareita ja kopioita. Tiedä montako Valamon luostaria jo on tehty kopioina ja eliaskin eli ennen Jeesusta ja kuoli .
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Veikkaisin, että 99.9% ihmisistä on kertonut asiattomia vitsejä naisista, miehistä tai lapsista ja heidän sanoista/teoista. Veikkaisin, että sinäkin olet syyllistynyt tähän. Mutta hei, parempi väkivalta on aina parempaa naisten toimesta. Asiattomat vitsit on niin laajakäsitteinen termi, osa pitää normaalina sitä, mitä minä pitäisin asiattomana.
Hitler jengi taas UNOHTAA STALINISTIEN MURHAT JA RYÖSTÖT .
Alex sanoi että vaikenemisen pitää loppua. Pitääkö tässä alkaa luukuttamaan musiikkia lähijunassa vai ahdistelemaan ohikulkijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.
Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.
Se on eri keskustelu. Nainen voi syyllistyä lapsenmurhaan esim synnytyspsykoosin vuoksi. Ja näihin kyllä puututaan niin hyvin kuin voidaan. Kuka puuttuu? Sote-väki, NAISET ITSE. Naiset keskustelevat synnytyksen jälkeisestä mielen kaaoksesta, masennuksesta jne, tästä puhutaan ja paljon, jotta vaaran merkit huomattaisiin; NAISET ITSE PUUTTUVAT tähän.
Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin.
Mutta kun on toisin päin, mies tekee pahaa, niin muut miehet vaatii taas naisia puuttumaan niihin... olisiko MITENKÄÄN MAHDOLLISTA että mies / miehet ottaisivat ihan itse vastuuta siitä mitä miehet tekevät?
"Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin. "
Silti itse puolustelet muiden naisten väkivaltaa, niin, ei miesten tarvitse puuttua, koska nainen ymmärtää että naisella on aina syy väkivaltaan. Vauva itkee, mies myöhästyy jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.
Naiset ei harrasta mauttomia miehiin kohdistuvia vitsejä ja esitä perään kysymystä: Noo... eikö pojalla ole huumorintajua?
Toi tyttöystävänsä ampunut oli kyl Intiasta romaninimellä nykyään . Human on ihminen latinaksi . Man. Et se vanha nimi man ne oli oikea . He on intialainen heimo . Ja koita saada heille paluumuutto oikeus . Intiaan. Ja toi perheen polttanut oli romaniIntiasta ja voit hyvin sanoa heitä intalaisiksi.
Muusta kuin narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kumpuava parisuhdeväkivalta on yhtä yleistä miesten ja naisten tekemänä. Miesnarsistien saamat runsaat tilaisuudet parisuhdeväkivallan harjoittamiseen selittävät eron. Natsistilla taas ei ole sellaisia tunteita, joihin tuossa puheenparressa kehotetaan vetoamaan.
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Se nyt vaan on niin ettei nää intialaiset ole suomalaisia eikä turkkilaiset ole eikä marokkolaiset ole eikä tukiaiset eikä afgaanitkaan .
Ei ole Egyptin miehet suomalaisia eikä arabimaiden. Menkää omiin MAIHINNE .
Eikä ole marokkotunisia libyalainenkaan italailainen ! Eikä espanjalainen kyllä heillä on omat maat .
Toivottavasti Alex on päässyt ainkin osaksi irti väkivaltakierteestään?
Afrikassa on sentään lämmin ilmasto asua ulkona .
Perheensä polttanut mies on Aleksi Nyman man man man
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Mulle naisena on nauraneet ja pilkkaa ulkonäöstä tehneet lähinnä naispuoliset, miespuoliset on olleet vähemmistönä.
Miehillä seisoo ihan ilman naisia vaikka yksin veneessä tai saarella Taivalkoskella.