Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään todistetta että että hän kohtelisi omaa vaimoaan hyvin. Koulukiusaaja.
Ei ole suoranaisesti. Ihan hyvinvoivalta ja pärjäävältä hänen vaimonsa kuitenkin vaikuttaa. Ei vaikuta alistetulta. Sekin on jo todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap et sano, että loistavaa, alex, meitä hyviä miehiä pitäisi olla maailmassa enemmän.
Maailma on aika lailla sellainen, kuin miten sitä haluaa katsoa. Jos aloittaja pahoitti mielensä, hiipii kysymys, onko hänellä sittenkään puhdas omatunto.
En ole koskaan, missään tilanteessa, kuullut ainoankaan naisen uhriutuvan ja huutelevan eikaikkinaiset, kun on ollut puhetta Oulun vauvanpakastajasta, Lohjan vessahukuttajasta tai siitä äidistä, joka ajoi lapsineen bussin keulaan.
Aivan. Usein juuri naiset pitävät näitä naisia erityisen vastenmielisinä. Ja monilla on itsellään kokemuksia uupumisesta ja sellaisista olosuhteista, joissa itse on ollut lähellä napsahtaa. Joten monet pystyvät näkemään väkivaltaiset naiset hiukan monipuolisemmassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään todistetta että että hän kohtelisi omaa vaimoaan hyvin. Koulukiusaaja.
Ei ole suoranaisesti. Ihan hyvinvoivalta ja pärjäävältä hänen vaimonsa kuitenkin vaikuttaa. Ei vaikuta alistetulta. Sekin on jo todiste.
Sehän olisi jos Stubb vaimoineen spontaanisti antaisi parisuhdehaastattelun jossa kumpikin vakuuttaisi että Alexander ei ole väkivaltainen. Mitäpä luulette mikä olisi seuraus sellaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.
Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.
Kannattaa lukea muutakin historiaa kuin vaan pelkästään sodista. Sieltä tulee selkä vastaus, miksi naiset on vahvoilla huoltajuuskiistoissa. Silloin kun nainen ja naisen omaisuus oli miehen omistamaa, oli myös avioliittoon syntyneet lapset ja mahdolliset lehtolapset. Jos nainen uskalsi ja pystyi, sekä sai ottaa eron, jäi naisen koko omaisuus miehelle, jopa lapset. Syy on miesten, mitä ne mahdollisesti teki lapsille. Feministi pelasti silloisen aikakauden mies vallalta lapset.
Aika hauska!
Väkivaltakokemukset keskittyvät samoille naisille.
On varsin huvittavaa syyttää kaikkia miehiä siitä että samat naiset aina vaan keräävät väkivaltakokemuksia.
Toki empattitaulukon hengessä syyllinen löytyy taulukon heikommasta jäsenestä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Vain silloin, kun nainen on sen käytöksellään ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.
Olen telaketju ja olen soittanut apua sekä hankeen sammuneelle miehelle, että eläkeläismiehelle. Joskus on tapahtumia, jolloin sukupuolivihansa voi laittaa syrjään ja jatkaa sitten, kun tilanne on ohi. Henkeen kohdistuviin asioihin myös laki velvoittaa puuttumaan, mutta myös perusinhimillisyys. Toivot kuitenkin itsekin saavasi apua ko. tilanteissa. Anna sitä siis tarvittaessa muille. Silti voimme jatkaa eri teillä sen jälkeen, kun tarvitseville on saatu apu paikalle.
Senkin romanttinen höpsö.
Kärpäsestä tehdään taas Härkänen. Mutta väkivaltaa on kaikissa maissa ja uskonnoissa . Riippuu opetuksesta myös koulutuksesta . Toiset uskonto opettaa että naisen syytä on jos miehellä seisoo .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään todistetta että että hän kohtelisi omaa vaimoaan hyvin. Koulukiusaaja.
Ei ole suoranaisesti. Ihan hyvinvoivalta ja pärjäävältä hänen vaimonsa kuitenkin vaikuttaa. Ei vaikuta alistetulta. Sekin on jo todiste.
Ei ole.
Ahmetin kivekset jäi turkkilaisessa saunassa lauteiden väliin.
Miten tän kebabbin nyt oikein söisi , turkkilaisessa jughurtilla vai kreikkalaisella tzatlikilla?
Miten sattuikin kondomipaketin nimi olemaan Sultan ? Tai kermakarkin nimi Omar .
Intian ravintolasta juuri tultiin ja vieressä thaiseksi baari . Käyttekö niille kertoon noit?
Oliko tää toive nyt arabiaksi hindiksi kutsuisi ja venäjäksi esitetty tai gambiaksi .
Minusta asia kannattaa syödä hapankaalin kanssa. On hyvää ja terveellistä.
Stubb teki kampanjansa useilla kehitysmaiden kielillä kuten somaliksi. Onko sama vetoomus esitetty myös näille kaikille miehille joiden kotimaassa lasten ja naisten lyöminen ei ole rikos vaan uskontonsa islamin sallima kurinpitotoimi.
Hyvä että nämä muumaalaiset saa opetusta tässä väkivalta ongelmassa niinkuin moskeijoissa ja synagogalla ja budhan temppeleissä . Romanit on varmasti saanut ihan omat ohjeet väkivallattomaan parisuhteeseen . Sanksriitiksi. Afrikassa on niin monia kieliä mutta Suomessa yleiset on Kongo ja Gambia . Arabia ja Hebrea . Arabian kieliset bordellit jo on . Myös Ukrainan kielisiä. ET NIINKU KOTIMAISUUS ASTE ON AIKA PIENI .
Tutkimusten mukaan nuo väkivaltaiset miespuolisot ovat 80 % narsisteja ja väkivaltaiset naispuolisot 60 %. Suomi taas on maailman epäempaattisin eli mahdollisesti maailman narsistisin kansa. Tästä johtuu korkea väkivaltaluku. Epäsosiaalisiin narsisteihin ei tuomitseva ja pahekusva puhe auta, kun heillä ei ole sellaisia tunteita. Oppivat vain feikkaamaan paremmin, ja saavat enemmän uhreja.
Somalia on niin kaukana mutta nopeat lennot heti pääsee . Siellä voi harjoittaa parisuhde oppeja kun ukko ja 20 vaimoa on koolla .
Maailma on aika lailla sellainen, kuin miten sitä haluaa katsoa. Jos aloittaja pahoitti mielensä, hiipii kysymys, onko hänellä sittenkään puhdas omatunto.
En ole koskaan, missään tilanteessa, kuullut ainoankaan naisen uhriutuvan ja huutelevan eikaikkinaiset, kun on ollut puhetta Oulun vauvanpakastajasta, Lohjan vessahukuttajasta tai siitä äidistä, joka ajoi lapsineen bussin keulaan.