Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Onhan se syytös jos sanotaan että ongelma on minun vika kun en tee asialle mitään. En kannata rajat auki politiikkaa ja äänestän sitä vastaan. ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.
Naiset ei harrasta mauttomia miehiin kohdistuvia vitsejä ja esitä perään kysymystä: Noo... eikö pojalla ole huumorintajua?
Et ole koskaan ollut naisvaltaisella työpaikalla? Ihmettelen naisia, miksi äidit sallivat osalle pojista ja tytöistä tämän kasvatuksen. Jos isä on k.sipää, miksi siirtää seuraavalle sukupolvelle tämä sitten?
Romanit man net on omaa intialaista heimokulttuuria eikä yritäkään voi kutsua maattomiksi kun oikeasti ovat INTIALAISIA kotka Intia tunnustaa myös siellä asuu edelleen romaneja . Lopettakaa toi itseesääli . Muuttamaan omaan maahan .
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Se onkin jännää. Näkevätkö miehet sitten itsensä pääsääntöisesti sukupuolensa edustajina?
Moni mieshän täälläkin kyselee, että miksi naiset sitä ja naiset tätä? Eli näkevät naiset yhtenäisenä ryhmänä. Vaikka naiset yrittävät selittää, että meillä on yksilölliset tavat ja mieltymykset, aina tulee sama jankutus.
Olisiko sitten niin, että miehet kokevat olevansa kollektiivisessa vastuussa kaikkien miesten teoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.
Naiset ei harrasta mauttomia miehiin kohdistuvia vitsejä ja esitä perään kysymystä: Noo... eikö pojalla ole huumorintajua?
Etkö lue palstaa? Tämähän on täynnä miesvihaa, eikä kukaan nainen ole puuttunut keskusteluun pyytämällä lopettamaan asiattomuudet.
Stubb vetoaa, että miehet eivät osallistuisi naisvihan levittämiseen.
Sen sijaan, että miehet kuuntelisivat, he alkavat syyttää muita turhasta syyllistämisestä.
Siis jos vaikka Purra alkaisi vedota naisiin, että pitää mennä naimisiin myös niiden vähän tyhmempien persumiesten kanssa, niin se olisi naisten syyllistämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?
Muistan vuosien takaa erään tapauksen, jossa opiskelijaporukan yksi heppu yritti painostaa erästä naista, opiskelukaveriaan seksiin. Tilanne päättyi kuitenkin niin, että nainen sai apua toiselta naiselta ja mieheltä, joka tuli naisen pyytämänä apuun.
Kun asiasta keskusteltiin porukassa jälkeenpäin, naiset ihmettelivät, että miksi porukan miehet eivät ota asiaan kantaa. Eräskin ihan kiva mies oli sitä mieltä, että ei viitsi, koska naisella on flirttaileva tyyli. Eikä hän halua olla muutenkaan vastuussa siitä, jos mieheltä menee maine ja vaikka tekee itselleen jotain.
Eli selitykset ovat monet. Tosiasiassa vain nainen puuttui asiaan, ja mies valitsi kokea empatiaa toista miestä kohtaan.
Tämä on tietysti vain yksi tapahtuma. Ällistyttävä silti naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.
Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.
Se on eri keskustelu. Nainen voi syyllistyä lapsenmurhaan esim synnytyspsykoosin vuoksi. Ja näihin kyllä puututaan niin hyvin kuin voidaan. Kuka puuttuu? Sote-väki, NAISET ITSE. Naiset keskustelevat synnytyksen jälkeisestä mielen kaaoksesta, masennuksesta jne, tästä puhutaan ja paljon, jotta vaaran merkit huomattaisiin; NAISET ITSE PUUTTUVAT tähän.
Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin.
Mutta kun on toisin päin, mies tekee pahaa, niin muut miehet vaatii taas naisia puuttumaan niihin... olisiko MITENKÄÄN MAHDOLLISTA että mies / miehet ottaisivat ihan itse vastuuta siitä mitä miehet tekevät?
Olikos siis stubukka mies vai nainen? Vai onko tämä nyt väärää puuttumista?
Aika erikoinen ja älyllisesti laiska kommentti siinäkin mielessä, että viestissäsihän esitetään miten naiset nähdään uhrina ja heidän tekona seurauksena tekijän omasta kärsimyksestä ja enpä ole nähnyt missään naisten suhtautuvan miesten harjoittamaan väkivaltaan samalla tavalla ymmärtäen. On kuitenkin miesten projekteja estämään väkivaltaa ja tarjoamaan vertaistukea. Etkö ole muka nähnyt näitä?
Eivät liioin miehet ole kehottamassa naisia lopettamaan lasten tappamista tai ylipäätään mitään väkivaltaa (jota naiset myös tekevät). Kun kerrotaan naisten tekemästä parisuhdeväkivallasta, aihe vaietaan ja sensuroidaan. Kukaan ei puutu asiaan kuin naisuhrinäkökulmasta.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?
Kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, puhutaan nimenomaan väkivallan kulttuurista, joka väkivaltaan johtaa. Väkivaltaa tuskin saa koskaan ihmistä kokonaan karsittua, mutta jos kyselytutkimuksen mukaan suuri osa miehistä on sitä mieltä, että nainen voi omalla käytöksellään ansaita väkivallan, että naisen kuuluu totella miestään, niin tämä on juuri sitä juuritason asennetta joka äärimmillään koituu naisen kuolemaksi. Raiskauskulttuurin pyramidi havainnollistaa tätä helpostiymmärrettävästi, löytyy googlettamalla.
Et vielä kertonut miksi väkivallattomat miehet kuulevat vetoomuksen syytöksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.
Naiset ei harrasta mauttomia miehiin kohdistuvia vitsejä ja esitä perään kysymystä: Noo... eikö pojalla ole huumorintajua?
Etkö lue palstaa? Tämähän on täynnä miesvihaa, eikä kukaan nainen ole puuttunut keskusteluun pyytämällä lopettamaan asiattomuudet.
Kyllä on. Niitä on kommentoitu, alapeukutettu ja ilmiannettu. Jotkut keskustelutilaisuus vain menevät niin hulluiksi, että ei auta kuin poistua.
Ethän sinä tiedä mikä on kommentoijan sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Onneksi naiset eivät koskaan kerro asiattomia vitsejä ja osaavat muutenkin olla joka tilanteessa korrekteja ja hillittyjä, joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua presidentin sanomaa.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.
Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.
Onko tutkittu nuorena suoritettavan asevelvollisuuden ja väkivaltaisuuden yhteyttä? Suomen mallin mukainen asevelvollisuus on nyky-Euroopassa harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?
Kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, puhutaan nimenomaan väkivallan kulttuurista, joka väkivaltaan johtaa. Väkivaltaa tuskin saa koskaan ihmistä kokonaan karsittua, mutta jos kyselytutkimuksen mukaan suuri osa miehistä on sitä mieltä, että nainen voi omalla käytöksellään ansaita väkivallan, että naisen kuuluu totella miestään, niin tämä on juuri sitä juuritason asennetta joka äärimmillään koituu naisen kuolemaksi. Raiskauskulttuurin pyramidi havainnollistaa tätä helpostiymmärrettävästi, löytyy googlettamalla.
Et vielä kertonut miksi väkivallattomat miehet kuulevat vetoomuksen syytöksenä?
Naisen oma käytös voi olla vaikka väkivaltaa. Tällöin miehellä on oikeus käyttää väkivaltaa itsepuolustukseen.
Voithan sä ap turvata jotai naapurin rouvaa väkivallalta kun isäntä pieksee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Onhan se syytös jos sanotaan että ongelma on minun vika kun en tee asialle mitään. En kannata rajat auki politiikkaa ja äänestän sitä vastaan. ä
Kaikki miehet eivät tule rajan takaa. Naisiin kohdistuvaa väkivaltaa on täsää valtakunnassa ennenkuin ensimmäistäkään tummapintaista miestä.
Ja kyllä, ongelma koskee koko yhteiskuntaa, sinuakin. Kukaan ei sanonut että "sinun vika", vaan sinuakin pyydetään tiedostamaan asia ja tuomitsemaan väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua presidentin sanomaa.
Tämä
Öööh
Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?