Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Airfryer eli kiertoilmakypsennin ehdolla turhakkeeksi

Vierailija
27.06.2026 |

Onko teillä kotona kiertoilmakypsennin? Ja onko se ollut kovassa käytössä vai jäänyt nurkkaan keräämään pölyä ja koduttamaan ostoksena?

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000012103319.html

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?

Vierailija
2/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeinkin kätevä se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista, en ole nähnyt tarpeelliseksi eikä keittiössä ole tilaa kaikenlaisille muotivekottimille.

Vierailija
4/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lypsrnnän paljon kasviksia lisukkeeksi. 

Vierailija
5/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?

Tekee ainakin ruoasta kevyempää ja terveellisempää kuin sähkö- ja leivinuunit. Lisäksi ruoanteko on paljon kätevämpää, nopeampaa ja helpompaa sen avulla.

Vierailija
6/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän takia täällä on joku trolli joka siitä aina jauhaa. On aikamme leipäkone. Laitteen hyödyn voi vaikka päätellä siitä, kuinka paljon noita tulee tori.fi:hin myyntiin. Jopa vinted tv-mainoksessa mainitaa niiden myynti kuin leipäkoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se syy, miksi en ole kolmeenkymmeneen vuoteen päästänyt kotiini näitä sähköromppeita. Muuten kaikki kaapin takahyllyt on täynnä vohvelirautaa ja leipäkonetta ja blenderiä, joita hetki käytettiin, sitten kyllästyttiin pesemään osia ja häsläämään sillä vehkeellä. 

Vierailija
8/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy. Alkuun meinasi jäädä käyttämättä, mutta nykyään tulee käytettyä. Saa vaikka tolkuttoman mehukkaat kana tai possupihvit kypsennettyä. Tai vaikka mitä. Hyvää on nopeus ja se, että vie sähköä paljon uunia vähemmän. Huonoa, että vie tilaa.

Vierailija
10/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain. Korvannut uunin. Näin yhden miehen taloudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kätevä ja hyvä vaikkapa mökillä, jossa on vain pihagrilli lisäksi. On muös nopea. Tofuista tulee parempia kuin uunissa ja nopeammin.

Vierailija
12/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkyttömän kätevä. Lapsi on sillä koko viime talven kypsentänyt turvallisesti ruokaa koulun jälkeen itselleen kun jouduin olemaan paljon poissa kotoa opiskelujen vuoksi. Me lapsen kanssa molemmat tykätään käyttää sitä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo lypsrnnän paljon kasviksia lisukkeeksi. 

Kypsennän. Asun yksin ja tuolla on tosi hyvä, kun ei viitsi uunia lämmittää päivittäin varsinkin kesähelteillä. 

Vierailija
14/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee ruuasta rasvaista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös banaanin suojakotelo on ollut listalla. Opiskeluaikoina käytin lähes joka koulupäivä.


Väh kerran kk teen leipäkoneella leipää ja airfryeriä käytän väh 5 krt viikosss

Vierailija
16/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?

Tekee ainakin ruoasta kevyempää ja terveellisempää kuin sähkö- ja leivinuunit. Lisäksi ruoanteko on paljon kätevämpää, nopeampaa ja helpompaa sen avulla.

Lisääkö normaali uuni siihen rasvaa ja suolaa vai miksi airfryerissa tulee terveellisempää? Airfryerin toimintaperiaatehan on täysin sama kuin kiertoilmauunin. On vain pienempi. Käytän sitä itsekin, mutta eikö terveellisyys ole kiinni siitä mitä sinne laitteeseen laittaa?

Vierailija
17/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee ruuasta rasvaista 

Mistä se rasva tulee?

Vierailija
18/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jatkuvasti käytössä ja sen kori tiskattavana. Se on todella, todella hyvä kun jää uunin esilämmittäminen kokonaan pois ja pääsee heti kypsentämään kun nälkä on 🙂. Ja tulee maukasta. Kiertoilmauuni on jäänyt vähän niinkuin turhakkeeksi meillä.

Vierailija
19/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytettiin uunia paljon, nyt airfryer korvannut sen kun meitä on enää 2 tässä taloudessa

Vierailija
20/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?

Tekee ainakin ruoasta kevyempää ja terveellisempää kuin sähkö- ja leivinuunit. Lisäksi ruoanteko on paljon kätevämpää, nopeampaa ja helpompaa sen avulla.

Mutta ei sen avulla siitä huolimatta läskit näytä lähtevän tai muna pitene yli 10cm. WT porukan laite jotka ottaa selkään tatuoinnin kuvastosta. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän