Sijaisvanhemmuudesta - kulukorvaus
Hei
Ymmärrykseni mukaan korvaukset sijaisvanhemmuudesta ovat eri riippuen palveluntuottajasta.
Onko kenelläkään tietoa miten palkkiot eroavat?
Ymmärrykseni mukaan tuki ja apu kaikilla sama sijaisvanhemmaksi alkavalle
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin korvaukset mitä sijaistajille maksetaan tulisi käyttää perheiden tukemisiin ja yhdistämisiin.
Ja sijaisperheiltä tulisi seurata tarkasti mihin ne valtavat rahavarat menee, saako lapset monipuolista ravintoa, uusia vaatteita, tavaroita yms.
Sosiaalityöntekijä tekee jokaisen sijoittamansa lapsen kohdalla lapsikohtaista valvontaa, miten tätä hoidetaan sijaishuollossa. Lisäksi hyvinvointialueella on oma valvontaorganisaationsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin korvaukset mitä sijaistajille maksetaan tulisi käyttää perheiden tukemisiin ja yhdistämisiin.
Ja sijaisperheiltä tulisi seurata tarkasti mihin ne valtavat rahavarat menee, saako lapset monipuolista ravintoa, uusia vaatteita, tavaroita yms.
Sosiaalityöntekijä tekee jokaisen sijoittamansa lapsen kohdalla lapsikohtaista valvontaa, miten tätä hoidetaan sijaishuollossa. Lisäksi hyvinvointialueella on oma valvontaorganisaationsa.
Lapsikauppaa ja pe do fìliaa tuo on, ei lapsen edun kanssa mitään tekemistä.
Nämäkin korvaukset mitä sijaistajille maksetaan tulisi käyttää perheiden tukemisiin ja yhdistämisiin.
Ja sijaisperheiltä tulisi seurata tarkasti mihin ne valtavat rahavarat menee, saako lapset monipuolista ravintoa, uusia vaatteita, tavaroita yms.