Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Airfryer eli kiertoilmakypsennin ehdolla turhakkeeksi

Vierailija
27.06.2026 |

Onko teillä kotona kiertoilmakypsennin? Ja onko se ollut kovassa käytössä vai jäänyt nurkkaan keräämään pölyä ja koduttamaan ostoksena?

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000012103319.html

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jatkuvasti käytössä ja sen kori tiskattavana. Se on todella, todella hyvä kun jää uunin esilämmittäminen kokonaan pois ja pääsee heti kypsentämään kun nälkä on 🙂. Ja tulee maukasta. Kiertoilmauuni on jäänyt vähän niinkuin turhakkeeksi meillä.

Juu muovimolekyylit on terveellisiä! ;)

Vierailija
22/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ja käytän monta kertaa viikossa. Mun mielestä ainakin todella kätevä laite. Sähkölaskutkin pienentyneet paljon, kun ei tarvitse läheskään niin usein lämmittää uunia jne. 😄 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.

Eli se on sellainen aikamiespojan tai vanhan piian uuni, joka pakasteesta itselleen yhden annoksen "kokkaa".

Vierailija
24/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT porukka tarttee WT-laitteita. ;)

Vierailija
25/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy ja käytän monta kertaa viikossa. Mun mielestä ainakin todella kätevä laite. Sähkölaskutkin pienentyneet paljon, kun ei tarvitse läheskään niin usein lämmittää uunia jne. 😄 

se imee enemmän sähköä kuin uuni läski. läskit ei lähde kiertoilmalla

Vierailija
26/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.

Eli se on sellainen aikamiespojan tai vanhan piian uuni, joka pakasteesta itselleen yhden annoksen "kokkaa".

No vaikka niin. Näitä yhden hengen talouksiahan Suomessa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia ja kanaa kypsennän. Tänään syön salaattia ja airfryerissä valmistan broilerin koipireidet.

Vierailija
28/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?

Tekee ainakin ruoasta kevyempää ja terveellisempää kuin sähkö- ja leivinuunit. Lisäksi ruoanteko on paljon kätevämpää, nopeampaa ja helpompaa sen avulla.

Miksi ruuasta tulee kevyempää ja terveellisempää kuin uunissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senhän takia täällä on joku trolli joka siitä aina jauhaa. On aikamme leipäkone. Laitteen hyödyn voi vaikka päätellä siitä, kuinka paljon noita tulee tori.fi:hin myyntiin. Jopa vinted tv-mainoksessa mainitaa niiden myynti kuin leipäkoneen.

Torissa on yleensä myynnissä pieniä fryereitä. Ilmeisimmin moni on halunnut ostaa tilavamman ja laittavat sen liian pienen kiertoon. Se laite on muuten paljon kätevämpi ja monipuolisempi kuin mikroaaltouuni ikinä.

Vierailija
30/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin käppänällä kiertoilmauuni ahdistus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on hyvä laite lä skeille 170cm pitkille miehille jotka painaa 130+ ja jotka ovat saaneet röhkittyä alle 10cm peniksellä lapsen alle 30 vuotiaaseen vi ttuun XD

Vierailija
32/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.

Itse paahdan eineshampurilaisen leivät leivänpaahtimessa ja lämmitän pihvin mikrossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin käppänällä kiertoilmauuni ahdistus?

Miksi olet spermasinko?

Vierailija
34/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ja on kovassa käytössä. Uunia ei ole tullut sen jälkeen paljoa käytettyä. Yksi parhaista hankinnoista keittiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee ruuasta rasvaista 

Tekee rasvaista silloin, kun laitat siihen rasvaista ruokaa kypsymään. Paljastinko ruokavaliosi?

Vierailija
36/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.

Itse paahdan eineshampurilaisen leivät leivänpaahtimessa ja lämmitän pihvin mikrossa.

Paahdatko leivänpaahtimessa myös yhden joulutortun tai kolme kalapuikkoa? Tai parsakaalia? Aika näppärää!

Vierailija
37/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?

Tekee ainakin ruoasta kevyempää ja terveellisempää kuin sähkö- ja leivinuunit. Lisäksi ruoanteko on paljon kätevämpää, nopeampaa ja helpompaa sen avulla.

Miksi ruuasta tulee kevyempää ja terveellisempää kuin uunissa?

Vai että terveellisempää? Ei ole terveellisempää ja ei maistu miltään kun kaikki nesteet katoaa ruoasta. Näitä käyttää lyhyet ja lihavat miehet joilla on liian kiire laihduttaa samalla kun "rakastavat" 10+ vuotta nuorempaa pikkutyttöä. Lapsi ja koira vielä siihen päälle niin hyvä tulee... ;D

Vierailija
38/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin airfryer kypsennyskoreihin myydään myös "leivinpapereita".

 

Taidankin ostaa airfryerin. 

Vierailija
39/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos se katsotaan turhakkeeksi sillä perusteella, että se ostetaan, eikä sitten käytetä.

Sitä en ymmärrä, että miksi sitä ei käytetä, kun sehän on kätevä, pieni, sähköä säästävä kiertoilmauuni.

Vierailija
40/180 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tekee ruuasta rasvaista 

Tekee rasvaista silloin, kun laitat siihen rasvaista ruokaa kypsymään. Paljastinko ruokavaliosi?

Aivot tarvitsevat rasvaa. Näpytät älypuhelinta lihavana ja sinulla kestää vastaamiseen yli 10 sekuntia. Olet tuhonnut itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi