Airfryer eli kiertoilmakypsennin ehdolla turhakkeeksi
Onko teillä kotona kiertoilmakypsennin? Ja onko se ollut kovassa käytössä vai jäänyt nurkkaan keräämään pölyä ja koduttamaan ostoksena?
Kommentit (180)
Löytyy ja käytän monta kertaa viikossa. Mun mielestä ainakin todella kätevä laite. Sähkölaskutkin pienentyneet paljon, kun ei tarvitse läheskään niin usein lämmittää uunia jne. 😄
Vierailija kirjoitti:
On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.
Eli se on sellainen aikamiespojan tai vanhan piian uuni, joka pakasteesta itselleen yhden annoksen "kokkaa".
WT porukka tarttee WT-laitteita. ;)
Vierailija kirjoitti:
Löytyy ja käytän monta kertaa viikossa. Mun mielestä ainakin todella kätevä laite. Sähkölaskutkin pienentyneet paljon, kun ei tarvitse läheskään niin usein lämmittää uunia jne. 😄
se imee enemmän sähköä kuin uuni läski. läskit ei lähde kiertoilmalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.
Eli se on sellainen aikamiespojan tai vanhan piian uuni, joka pakasteesta itselleen yhden annoksen "kokkaa".
No vaikka niin. Näitä yhden hengen talouksiahan Suomessa riittää.
Kasviksia ja kanaa kypsennän. Tänään syön salaattia ja airfryerissä valmistan broilerin koipireidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?
Tekee ainakin ruoasta kevyempää ja terveellisempää kuin sähkö- ja leivinuunit. Lisäksi ruoanteko on paljon kätevämpää, nopeampaa ja helpompaa sen avulla.
Miksi ruuasta tulee kevyempää ja terveellisempää kuin uunissa?
Vierailija kirjoitti:
Senhän takia täällä on joku trolli joka siitä aina jauhaa. On aikamme leipäkone. Laitteen hyödyn voi vaikka päätellä siitä, kuinka paljon noita tulee tori.fi:hin myyntiin. Jopa vinted tv-mainoksessa mainitaa niiden myynti kuin leipäkoneen.
Torissa on yleensä myynnissä pieniä fryereitä. Ilmeisimmin moni on halunnut ostaa tilavamman ja laittavat sen liian pienen kiertoon. Se laite on muuten paljon kätevämpi ja monipuolisempi kuin mikroaaltouuni ikinä.
Onko jollakin käppänällä kiertoilmauuni ahdistus?
Joo tämä on hyvä laite lä skeille 170cm pitkille miehille jotka painaa 130+ ja jotka ovat saaneet röhkittyä alle 10cm peniksellä lapsen alle 30 vuotiaaseen vi ttuun XD
Vierailija kirjoitti:
On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.
Itse paahdan eineshampurilaisen leivät leivänpaahtimessa ja lämmitän pihvin mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollakin käppänällä kiertoilmauuni ahdistus?
Miksi olet spermasinko?
Löytyy ja on kovassa käytössä. Uunia ei ole tullut sen jälkeen paljoa käytettyä. Yksi parhaista hankinnoista keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Se tekee ruuasta rasvaista
Tekee rasvaista silloin, kun laitat siihen rasvaista ruokaa kypsymään. Paljastinko ruokavaliosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja käytössä jatkuvasti. Erinomainen väline kun tekee ruokaa yhdelle, tulee pakasteesta ruoat helposti eikä kuumene koko kämppä pätsiksi mikä on kesäisin varsin mukavaa. Myös esim eines hampurilaiset tulee todella hyvin pöhössä. Kasviksia on helppo tehdä sillä. Jouluna voi tehdä yhden tortun ja sillä selvä. Enemmän käytän kun mikroa.
Itse paahdan eineshampurilaisen leivät leivänpaahtimessa ja lämmitän pihvin mikrossa.
Paahdatko leivänpaahtimessa myös yhden joulutortun tai kolme kalapuikkoa? Tai parsakaalia? Aika näppärää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole tuota kypsennintä. Onko se käyttökelpoinen ja hyväksi havaittu?
Tekee ainakin ruoasta kevyempää ja terveellisempää kuin sähkö- ja leivinuunit. Lisäksi ruoanteko on paljon kätevämpää, nopeampaa ja helpompaa sen avulla.
Miksi ruuasta tulee kevyempää ja terveellisempää kuin uunissa?
Vai että terveellisempää? Ei ole terveellisempää ja ei maistu miltään kun kaikki nesteet katoaa ruoasta. Näitä käyttää lyhyet ja lihavat miehet joilla on liian kiire laihduttaa samalla kun "rakastavat" 10+ vuotta nuorempaa pikkutyttöä. Lapsi ja koira vielä siihen päälle niin hyvä tulee... ;D
Näihin airfryer kypsennyskoreihin myydään myös "leivinpapereita".
Taidankin ostaa airfryerin.
Ymmärrän, jos se katsotaan turhakkeeksi sillä perusteella, että se ostetaan, eikä sitten käytetä.
Sitä en ymmärrä, että miksi sitä ei käytetä, kun sehän on kätevä, pieni, sähköä säästävä kiertoilmauuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tekee ruuasta rasvaista
Tekee rasvaista silloin, kun laitat siihen rasvaista ruokaa kypsymään. Paljastinko ruokavaliosi?
Aivot tarvitsevat rasvaa. Näpytät älypuhelinta lihavana ja sinulla kestää vastaamiseen yli 10 sekuntia. Olet tuhonnut itsesi.
Juu muovimolekyylit on terveellisiä! ;)