Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni syöksyi aikoinaan ulos junasta vieraalla asemalla kun näki kauniin naisen. Äitini. Romanttista toki mutta nykyään äiti varmaan miettis

Vierailija
27.06.2026 |

Että apua mikä hullu toi on ja mitä se haluaa.

 

Ei tulisi kihloja,muuttoa toiseen kaupunkiin,häitä ja  vauvaa vaan äitini tarina päättyisi Iltalehteen otsikolla  "Kertun karmea kokemus juna-asemalla".

 

 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit

Vierailija
2/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit

Kuulemma ensimmäinen,isä oli vähän ujo.

Mutta äitini teki  niin kovan vaikutuksen että oli pakko. Muutti sitten jopa tähän kaupunkiin  äidin perästä 🙂.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat liian epävakaita romantiikkaan. Some ja kaikenlainen signalointiteeskentely ovat pilanneet ihmiset.

Vierailija
4/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville. 

Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.  

Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?

Vierailija
5/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville. 

Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.  

Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?

Kaipa se nyt on huomattavasti todennäköisempää, että tuntematon mies haluaisi pelkkää seksiä. Miksi tuosta toisesta varoitettaisiin?

Vierailija
6/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun isä näki äidin autosta ja pyysi kyytiin kuumana kesäpäivänä 76. Silloin me naiset ei oltu epäluuloisia vaikka olisi pitänyt olla . No  Suomessa nyt varmaan oli turvallista mutta jossai  jenkeissä sarjamur""lla kissanpäivät, kun hippitytöt hyppi kyytiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo-liike on tehty estämään miehiä pariutumasta.

Vierailija
8/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat myös tapasi autoilun merkeissä, äitini antoi isälle autokyydin 70-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin rohkaistua juttelemaan, kun ei ole ollut kännyköitä saati nettiä ja somea.

Vierailija
10/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mutsis assalla päivysti? Oliko ns. Töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia. 

Vierailija
12/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo edesmennyt tätini oli miehensä tansseissa nähdessään sanonut ”Toi mies on minun, jollei Jumala väärin muista”. 
Avioliitto kesti 60 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia. 

Nykynaiset ovat vahvoja, itsenäisiä ja tiedostavia. He eivät tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
14/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit

Miksi pitää olla niin negatiivinen. Kiva tarina tuo oli. Itsekin olen pyytänyt nuoruudessa kadulta treffeille.

En minä ainakaan aikanaan lähestynyt naisia jotka eivät ensivaikutelman perusteella kiinnostaneet. Ja eihän sitä tutustumatta tiedä syntyykö aloitteesta sitten jotain. Tottakai myös pakkeja tulee ja niitä annetaan. Sitten kun hetki on oikea ja kumpikin valmis niin syntyy jotain suurempaa. Rohkeasti vain rakkautta päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin rohkaistua juttelemaan, kun ei ole ollut kännyköitä saati nettiä ja somea.

Vuorovaikutus on ollut varmasti kyllä erilaista kun on tiennyt ettei siihen toiseen saakaan välttämättä yhteyttä enää. Tosin verkostot oli erilaisia varmaan, ja jäljitystyötäkin pystyi tekemään ehkä pienemmissä paikoissa kun aina joku tunsi jonkun. 

Vierailija
16/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia. 

Nykynaiset ovat vahvoja, itsenäisiä ja tiedostavia. He eivät tarvitse miestä mihinkään.

Niin juuri. Spermatkin saa spermapankista!

Vierailija
17/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi kuulostaa munansa vietävissä olevalta. Mutta se on miehillä kovin yleistä. Kaikki jää, kun muna vie...

Vierailija
18/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia. 

Nykynaiset ovat vahvoja, itsenäisiä ja tiedostavia. He eivät tarvitse miestä mihinkään.

Olipa kauniisti sanottu läskistä Mt ongelmaisesta kiukkupussista

Vierailija
19/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö. 

Vierailija
20/68 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö. 

Ap:n isään iski kova panetus, kun näki ap:n äidin junan ikkunasta. Kuinka romanttista :D Ja taisi ap:n äitikin olla samaa maata, joten ei ihme, että ap kokee tarinan romanttisena.  Geenit kun on mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi