Jaaha, se on taas Priden aika kun raavaat jääkiekkoilijat avaa sanaisen arkkunsa
Heillä on niin vaikeaa, jos muutkin saavat arvostusta.
Kommentit (20)
Isoja poikia pelottaa kaikki vieraat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Isoja poikia pelottaa kaikki vieraat asiat.
Ollaan olevinaan niin miehekkäitå, mutta konsepti sekoaa näin pienestä.
Katsoinkin juuri Heated Rivalryn. Hyvin sopii teemaan. Suosittelen kaikille.
Homoemoilla on kova päähänpinttymä lätkänpelaajista. Monia harmittaa, kun ei ole kukaan ammattipelaaja tullut kaapista.
Pedofiiliset vihervassarit ja demarit ovat katkeria jääkiekkoilijoille, koska nämä eivät pidä lapsiin sekaantumisesta.
Ei 70- luvun jälkeen ole ollut mitään raavaita jääkiekkoilijoita. On vain velliperse ananastukka- nössöpoikia, joiden roudaamiseen treeneihin tarvitaan puoli sukua. Toinen puoli myy sinappia ja leipoo pikkupullia myyjäisiin, että saadaan pidettyä johtoporras mersunpenkillä istumassa.
Onhan ne jääkiekkoiljat aika junttia porukkaa. Ihan ymmärrettävää, fanitkin ovat aikamoisia punaniskoja.
Vierailija kirjoitti:
Homoemoilla on kova päähänpinttymä lätkänpelaajista. Monia harmittaa, kun ei ole kukaan ammattipelaaja tullut kaapista.
Todennäköisyys, että kukaan heistä ei ole kaspissa vaan 100% heteroita on pyöreä nolla.
He on tottuneet siihen, että kaikki on kiltisti kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy Teemun mielipide?
Se ei vielä ole maassa. Suomen kesäloma alkaa vasta heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoja poikia pelottaa kaikki vieraat asiat.
Ollaan olevinaan niin miehekkäitå, mutta konsepti sekoaa näin pienestä.
No kyllä noi on miehekkäitä. Joku uikuttava vas. palemikäliesukupuolimiesoletettuihin verrattuna.
Heh heh! Ei taida olla pridemuijille osaa jääkiekkoilijan kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Homoemoilla on kova päähänpinttymä lätkänpelaajista. Monia harmittaa, kun ei ole kukaan ammattipelaaja tullut kaapista.
Seta: jokainen jääkiekkoilija on homo, he eivät vain tiedä sitä (vielä).
Ja missä ovat kaikki fiksut jääkiekkoilijat nyt, miksi ovat hiljaa?
Kylläpäs ottaa koville kun joku ei tykkää aivopestyn alaikäisen leikkelemisestä kirurgin veitsellä ja hormonien syöttämisestä heille vanhempien vastustuksesta huolimatta.
Heidän egonsa tarvitsee alapuolella olevia, ja yhdenvertaisuus uhkaa heitä.