Lue keskustelun säännöt.
Liigaseurat aina sanovat, ettei "eriarvoisuus sovi arvoihimme", mutta kuitenkin kaikki mitä Pridestä sanotaan on näitä möläytyksiä
26.06.2026 |
Estradi on täysin näiden Savinaisten ja Bartosakkien hallussa, ja muunlaisia mielipiteitä ei kukaan uskalla esittää. Missä ne arvot siis näkyvät, pelkkinä maineenhallintajulistuksina?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisiko tosiaan joku normaalisti käyttäytyvä fiksu jääkiekkoilija osallistua keskusteluun.