Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttääkö teitä tällainen puhetapa
26.06.2026 |
Vaikkapa työpaikalla että "Hoksautatko Jaanaa että kirjoittaa meidän keittiön Timpalle Teams-dokkarin että tietövät varata vilja-allergikoille oman lounaan."
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hoksauttaako vaiko ei, sepä lienee se pulma.