Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syön 4 kokonaista vevsimelonia viikossa.
26.06.2026 |
Vesimelonit on todella hyviä ja tänään taas ostin yhden kokonaisen pallon Menee varmaan 80 euroa vesimeloneihin kuukaudessa, en ole tarkkaan laskenut koska hinnat vaihtelee. Välillä saa eurolla kilo ja nyt on 1.59 kilo. Ne painaa siinä 3.5-4-5 kiloa yleensä. Mutta hyvää on ja pakko saada iltaisin vesimelonia naposteltavaksi.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä aihe kyllä 🤔
Ei lainkaan huono.
Täällä on niin outoja et mukava tuollainen raikas viesti.
Terveellisiä ovat mutta usein mauttomia. Se vaalea osuus on melonin terveellisin osa jonka moni heittää hukkaan.
Niin miekii ja kyllä muuten etukenraali toimittaa !
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minivesimelonit on mauttomia. Isot parempia. Just söin. Hyvää on.
Alue: Aihe vapaa
Vedäkkö kuorineen?