89-vuotias Seela Sella voitti syövän ja aikoo palata töihin
7 viikon syöpähoidot tuotti tulosta. Maku- ja hajuaisti meni hoitojen mukana. Saa yhä ravintoa letkun kautta. Elokuussa aikoo näytellä Tampereen teatterikesässä.
Kerrassaan hyvä uutinen.👍
Kommentit (72)
Silmäsilmästä myrkytmyrkyistä mooseskaava?
Vierailija kirjoitti:
Syöpää ei kukaan voita, ap.
Jumala Voittaa.
Minulle tuli maksatulehdus syöpähoidoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita.
Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.
Pitääkö tästäkin kilpailla kuka on kärsinyt eniten syöpähoidoista? Ihmiset reagoi hoitoihin eri tavoin ja asiaan vaikuttaa kunto, ikä ja muut sairaudet. Melkoisen ylimielinen kommentti sulta.
No onhan tuo nyt aivan käsittämätöntä kommentoida, etteivät sädehoidot ole kaikille helppoja, että ihan menee limakalvot kipeäksi. Jotain suhteellisuudentajua, kiitos.
Huoh. Niin hän kommentoi Seelan kohdalta asiaa. Ei hän kertonut miten hänen äitinsä ei kestänyt sädehoitoja. Olet ylimielinen ääliö.
Onneksi ei ole ylimielistä ajatella, että kärsimys sädehoidoista tai hormonihoidoista on edes etäisesti samalla viivalla sen kanssa, että saa sytostaatit, immunologisen hoidon, leikkauksen, säteet 4 viikkoa, tablettisytostaatit ja kaikki tämä samalla kun toivoo parasta, että lääkäri tai hoitaja ottaa oireet tosissaan ja etteivät kirjaa aivan ihmeellisiä asioita potilasasiakirjoihin.
Ei luoja lopeta jo! Kukaan muu ei ole tässä vertaillut kuin sä! Tuossa joku vain kirjoitti, että hänen äitinsä ei kestänyt sädehoitoja. Lisäksi kertoi mitä hänelle itse tuli ja, että Seelalla kärsi suun limakalvot. Vedit ihmeelliset pultit täysin turhasta!
Miksi te tulette tänne rikollisia murhaajia ? Itsetuhoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpää ei kukaan voita, ap.
Jumala Voittaa.
Jumala antoi poikansa 2026 vuotta sitten .
Evankeliumi . Toiset oikealle toiset vasemmalle .
JEESUS POIKA syntyi BETLEHEMISSÄ ihmiseksi niinkuin oli kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Hieno uutinen hänelle. Paljon nuoremman sukulaiseni syöpä jätettiin hoitamatta koska hän on jo niin vanha (lääkärin sanat). Toiset saavat hoitoa ja toiset eivät.
Oliko sukulaisesi muuten ihan hyvässä kunnossa? Ei muita niin pahoja sairauksia, että estivät syöpähoidot? tai 10 vuotta sängynpohjalla maannut, tästä maailmasta mitään tietämätöntä ei tietenkään hoideta. Oma äitini sairastui syöpään , kun oli 8ov ja ihan normaalisti hoidettiin. Sai 5 vuotta lisää. Äiti oli muuten täysin terve ja liikkuva, järjissään oleva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno uutinen hänelle. Paljon nuoremman sukulaiseni syöpä jätettiin hoitamatta koska hän on jo niin vanha (lääkärin sanat). Toiset saavat hoitoa ja toiset eivät.
Oliko sukulaisesi muuten ihan hyvässä kunnossa? Ei muita niin pahoja sairauksia, että estivät syöpähoidot? tai 10 vuotta sängynpohjalla maannut, tästä maailmasta mitään tietämätöntä ei tietenkään hoideta. Oma äitini sairastui syöpään , kun oli 8ov ja ihan normaalisti hoidettiin. Sai 5 vuotta lisää. Äiti oli muuten täysin terve ja liikkuva, järjissään oleva ihminen.
Keski-ikäistenkin hoidot ovat niin sinne päin hoidettu, siis tällä hetkellä, että ihme jos iäkkäät saavat enää juuri mitään haastavmpaa hoitoa.
Jeesus on sitten se sielun pelastaja eikä mikään muu . Se ihmiseksi syntynyt .