Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

89-vuotias Seela Sella voitti syövän ja aikoo palata töihin

Vierailija
26.06.2026 |

7 viikon syöpähoidot tuotti tulosta. Maku- ja hajuaisti meni hoitojen mukana. Saa yhä ravintoa letkun kautta. Elokuussa aikoo näytellä Tampereen teatterikesässä.

Kerrassaan hyvä uutinen.👍

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on sitten se sielun pelastaja eikä mikään muu .  Se ihmiseksi syntynyt .  

Vierailija
62/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäsilmästä myrkytmyrkyistä mooseskaava?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpää ei kukaan voita, ap.

Jumala Voittaa.

Vierailija
64/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli maksatulehdus syöpähoidoista. 

Vierailija
65/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Pitääkö tästäkin kilpailla kuka on kärsinyt eniten syöpähoidoista? Ihmiset reagoi hoitoihin eri tavoin ja asiaan vaikuttaa kunto, ikä ja muut sairaudet. Melkoisen ylimielinen kommentti sulta.

No onhan tuo nyt aivan käsittämätöntä kommentoida, etteivät sädehoidot ole kaikille helppoja, että ihan menee limakalvot kipeäksi. Jotain suhteellisuudentajua, kiitos.

Huoh. Niin hän kommentoi Seelan kohdalta asiaa. Ei hän kertonut miten hänen äitinsä ei kestänyt sädehoitoja. Olet ylimielinen ääliö.

Onneksi ei ole ylimielistä ajatella, että kärsimys sädehoidoista tai hormonihoidoista on edes etäisesti samalla viivalla sen kanssa, että saa sytostaatit, immunologisen hoidon, leikkauksen, säteet 4 viikkoa, tablettisytostaatit ja kaikki tämä samalla kun toivoo parasta, että lääkäri tai hoitaja ottaa oireet tosissaan ja etteivät kirjaa aivan ihmeellisiä asioita potilasasiakirjoihin. 

Ei luoja lopeta jo! Kukaan muu ei ole tässä vertaillut kuin sä! Tuossa joku vain kirjoitti, että hänen äitinsä ei kestänyt sädehoitoja. Lisäksi kertoi mitä hänelle itse tuli ja, että Seelalla kärsi suun limakalvot. Vedit ihmeelliset pultit täysin turhasta!

Vierailija
66/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tulette tänne rikollisia murhaajia ?  Itsetuhoisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen Paavo Väyrynen.

Vierailija
68/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpää ei kukaan voita, ap.

Jumala Voittaa.

Jumala antoi poikansa 2026 vuotta sitten .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evankeliumi .  Toiset oikealle toiset vasemmalle .  

Vierailija
70/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEESUS POIKA syntyi BETLEHEMISSÄ ihmiseksi niinkuin oli kirjoitettu.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno uutinen hänelle. Paljon nuoremman sukulaiseni syöpä jätettiin hoitamatta koska hän on jo niin vanha (lääkärin sanat). Toiset saavat hoitoa ja toiset eivät.

Oliko sukulaisesi muuten ihan hyvässä kunnossa?  Ei muita niin pahoja sairauksia, että estivät syöpähoidot? tai 10 vuotta sängynpohjalla maannut, tästä maailmasta mitään tietämätöntä ei tietenkään hoideta.  Oma äitini sairastui syöpään , kun oli 8ov ja ihan normaalisti hoidettiin. Sai 5 vuotta lisää. Äiti oli muuten täysin terve ja liikkuva, järjissään oleva ihminen.

Vierailija
72/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno uutinen hänelle. Paljon nuoremman sukulaiseni syöpä jätettiin hoitamatta koska hän on jo niin vanha (lääkärin sanat). Toiset saavat hoitoa ja toiset eivät.

Oliko sukulaisesi muuten ihan hyvässä kunnossa?  Ei muita niin pahoja sairauksia, että estivät syöpähoidot? tai 10 vuotta sängynpohjalla maannut, tästä maailmasta mitään tietämätöntä ei tietenkään hoideta.  Oma äitini sairastui syöpään , kun oli 8ov ja ihan normaalisti hoidettiin. Sai 5 vuotta lisää. Äiti oli muuten täysin terve ja liikkuva, järjissään oleva ihminen.

Keski-ikäistenkin hoidot ovat niin sinne päin hoidettu, siis tällä hetkellä, että ihme jos iäkkäät saavat enää juuri mitään haastavmpaa hoitoa.