Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

89-vuotias Seela Sella voitti syövän ja aikoo palata töihin

Vierailija
26.06.2026 |

7 viikon syöpähoidot tuotti tulosta. Maku- ja hajuaisti meni hoitojen mukana. Saa yhä ravintoa letkun kautta. Elokuussa aikoo näytellä Tampereen teatterikesässä.

Kerrassaan hyvä uutinen.👍

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seela Sella on ihana. Yhä yksi kauneimmista naisista Suomessa.

Vierailija
22/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti 89 v ei kuole sairauskohtaukseen lavalla 

no mielummin kai sitä jokainen kuolee nopeasti ja tehden mitä rakastaa kuin hitaasti kärsien varsinkin jossain sairaalassa.

hirveä paikka se on siellä yksin kuolla ja kuunnella vittuilevia hoitajia jotka jakaa kipuihin vaan näkki leipää ja buranaa.

niin monta kertaa osastolla ollut ja yksinäistä siellä on . 

Vierailija
24/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno uutinen hänelle. Paljon nuoremman sukulaiseni syöpä jätettiin hoitamatta koska hän on jo niin vanha (lääkärin sanat). Toiset saavat hoitoa ja toiset eivät.

Oman vanhempani syöpää koetettiin hoitaa keinoja säästämättä ihan viimeiseen asti vaikka oli 75 ja ihan finaalissa. Toisaalta olisi kuollut nälkään jos en olisi päivittäin käynyt katsomassa. Ruoka vain tuotiin, ja  vietiin pois kun toinen ei jaksanut syödä itse.

Toivottavasti yhdenvertaisuusvaltuutettu joutuu aikanaan kokemaan samaa. Voi sitten miettiä, kannattiko tuhertaa kaikki työaika suvivirsien laulamisen kimpussa.

Vierailija
25/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitkeä sissi. Toivottavasti rikkoo jalkansa pian.

11 alapeukuttavaa älykääpiötä ei ole koskaan kuullut mitä break a leg tarkoittaa teatteripiireissä.

On kiva, että tiedät keskenäsi, et kerro? 

Vierailija
26/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno uutinen hänelle. Paljon nuoremman sukulaiseni syöpä jätettiin hoitamatta koska hän on jo niin vanha (lääkärin sanat). Toiset saavat hoitoa ja toiset eivät.

Oman vanhempani syöpää koetettiin hoitaa keinoja säästämättä ihan viimeiseen asti vaikka oli 75 ja ihan finaalissa. Toisaalta olisi kuollut nälkään jos en olisi päivittäin käynyt katsomassa. Ruoka vain tuotiin, ja  vietiin pois kun toinen ei jaksanut syödä itse.

Toivottavasti yhdenvertaisuusvaltuutettu joutuu aikanaan kokemaan samaa. Voi sitten miettiä, kannattiko tuhertaa kaikki työaika suvivirsien laulamisen kimpussa.

Et sitten mauttomampaa ja populistisempaa kommenttia keksinyt? Valtuutetut joutuvat käyttämään aikansa tehtäviin, jotka heidän nenänsä eteen laitetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Vierailija
28/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Pitääkö tästäkin kilpailla kuka on kärsinyt eniten syöpähoidoista? Ihmiset reagoi hoitoihin eri tavoin ja asiaan vaikuttaa kunto, ikä ja muut sairaudet. Melkoisen ylimielinen kommentti sulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Pitääkö tästäkin kilpailla kuka on kärsinyt eniten syöpähoidoista? Ihmiset reagoi hoitoihin eri tavoin ja asiaan vaikuttaa kunto, ikä ja muut sairaudet. Melkoisen ylimielinen kommentti sulta.

No onhan tuo nyt aivan käsittämätöntä kommentoida, etteivät sädehoidot ole kaikille helppoja, että ihan menee limakalvot kipeäksi. Jotain suhteellisuudentajua, kiitos.

Vierailija
30/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Sinähän et sitä toisten puolesta päätä. Minun syöpääni ei voi leikata eikä sädettää, sytostaatit ei anneta, joten syön loppuelämäni kaksi täsmähoitotablettia päivässä, kuukausiannos 6.000e, joten varmasti tiedän mitä helvettiä tämä syöpähoito on. En myöskään parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari lupasi luopua klikkiotsikoista. Seela Sella ei voittanut syöpää.

Vierailija
32/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voitti, ehkä ei. AIka näyttää.

Juuri noin. Minun työtovereita ja muita tuttuja on kuollut sitten hoitojen jälkeen vaikka sanottiin , että ei ole enää syöpää.  Syöpä pullahtaa uudeleen vuoden- viiden vuoden sisällä. Eikä sitä voi enää hoitaa. Laskin, että kuusi tai seitsemän tuttua on noin mennyt. Viisi naista ja kaksi miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

"Kokenut kaikki tietää, vaivainen kaikki kokee."

Vierailija
34/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Sinähän et sitä toisten puolesta päätä. Minun syöpääni ei voi leikata eikä sädettää, sytostaatit ei anneta, joten syön loppuelämäni kaksi täsmähoitotablettia päivässä, kuukausiannos 6.000e, joten varmasti tiedän mitä helvettiä tämä syöpähoito on. En myöskään parane.

Valitettavasti tiedän, minkälainen helvetti tuo on psyykkisesti. Olen tällä hetkellä samassa tilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

"Sädehoito ja hormonihoito eivät ole "vain"."

Vierailija
36/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä voi uusia vielä 5-10v päästä

Vierailija
37/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpää ei kukaan voita, ap.

Jos syövästä selviytyy hoitojen avulla, niin eikö se ole voitto.

Salakavala tauti ja viiden vuoden seuranta.   

Vierailija
38/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

"Sädehoito ja hormonihoito eivät ole "vain"."

No todellakin ovat ”vain”.  Montako kertaa olet joutunut päivystykseen hoitojen komplikaatioiden vuoksi? Sepsis? Maksatulehdus? Tulehtunut leikkaushaava? Sietämättömät kivut? Loputon oksentelu? Suolen puhkeaminen?

 Joo, ei ole kilpailu, mutta vähän voisi miettiä silti.

Vierailija
39/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Pitääkö tästäkin kilpailla kuka on kärsinyt eniten syöpähoidoista? Ihmiset reagoi hoitoihin eri tavoin ja asiaan vaikuttaa kunto, ikä ja muut sairaudet. Melkoisen ylimielinen kommentti sulta.

No onhan tuo nyt aivan käsittämätöntä kommentoida, etteivät sädehoidot ole kaikille helppoja, että ihan menee limakalvot kipeäksi. Jotain suhteellisuudentajua, kiitos.

Huoh. Niin hän kommentoi Seelan kohdalta asiaa. Ei hän kertonut miten hänen äitinsä ei kestänyt sädehoitoja. Olet ylimielinen ääliö.

Vierailija
40/71 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sädehoitokaan mikään helppo hoito välttämättä ole. Mun äiti ei kestänyt sitä lainkaan vaan hoito piti lopettaa jo kahden kerran jälkeen. Itse sain sitä rintasyöpään ja iho paloi ja oli pitkään tosi kipeä. Seela Sellakin sai hoidosta limakalvovaurioita. 

Potilas, joka on kokenut vain sädehoidon, ei tiedä yhtään mitään siitä mitä helvettiä hoidot voivat olla.

Mistä tiedät millaisia oireita Seela Sellalle on tullut sädehoidosta? On kuitenkin lähes 9-kymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän