Olen niin kateellinen naisille, joilla on lantiossa leveyttä
Oma kroppa on suora tikku ja takapuoli on tästä se kapein osuus, jopa vyötärö on leveämpi kuin perse. Todella nättiä :(
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Minkäs sille voi. Vanhemmilta peritty.
Lihasharjoittelulla voi saada lisää massaa sinne, mistä sitä puuttuu. Jos sitä puuttuu alakropasta, niin lantioon ja takamukseen vaikuttava treeni auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille voi. Vanhemmilta peritty.
Ei kai mitään. Harmittaa, että tuli tässäkin lotossa hävittyä. Olisin varmaan komea miehenä näyttävien hartioideni ja kapean peppuni kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Luustoa? Lihasmassaa sinulta puuttuu sieltä, mistä olet hintelä.
Mulla on ihan saman muotoinen kroppa. Tosin mulla on heti vyötärön alla jonkun verran lantiossa leveyttä, mutta sitten kapenee kohti reisien yläosaa. Ei ole mikään nätti kropanmuoto, mutta eipä se niin haittaa. Vaatteilla saa luotua illuusiota erilaisesta muodosta.
Vierailija kirjoitti:
Lihasharjoittelulla voi saada lisää massaa sinne, mistä sitä puuttuu. Jos sitä puuttuu alakropasta, niin lantioon ja takamukseen vaikuttava treeni auttaa.
Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.
Ap
Kannattaa hyväksyä oma kehotyyppi. Esim pukeutuminen on usein helpompaa suorakroppaisille, koska monet vaatteet tehdään heidän tyypilleen enempi. Myös usein ei liho niin helposti. Luullaan urheilullisemmaksi helpommin.
Vyötärö leveämpi kuin perse? Miten tuo on edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö leveämpi kuin perse? Miten tuo on edes mahdollista?
Helposti ainakin mun kropassa. On niin kummallinen luuston rakenne.
Ap
Onhan se kiva. Varsinkin vanhemmiten kun alkaa vyötärö levitä, on kiva kun se näyttää edelleen kapealta lantioon verrattuna. Hyvin istuvia vaatteita tosin on välillä vaikea löytää, monet sopii paremmin vähän suoremmille vartaloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihasharjoittelulla voi saada lisää massaa sinne, mistä sitä puuttuu. Jos sitä puuttuu alakropasta, niin lantioon ja takamukseen vaikuttava treeni auttaa.
Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä.
Ap
Pakara- ja reisitreenillä.
>> Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. <<
Lantion sivuun ja takapuoleen vaikuttavilla liikkeillä. Kun lihas kasvaa, se pullistuu ulospäin.
No ei ole aina helppoa tiimalasin mallisellakaan. Aina housut joko kinnaa lantiosta tai löpsöttää vyötäröltä. Samoin paidat on joko liian tiukkoja rinnan kohdalta tai valtavan löysiä vyötäröltä. Enemmän tuntuu siltä, että vaatteet on mitoitettu suoravartaloisille kuin kurvikkaille.
Vaatteilla saa helposti lisää muotoja lantiolle. Esim. kellohelmainen hame/mekko toimii varmasti, myös vaaleat leveät housut lantiolla olevilla taskuilla sopii hyvin tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö leveämpi kuin perse? Miten tuo on edes mahdollista?
Läskiä vyötärössä.
Ennen tehtiin fyysistä työtä eikä trimmattu kehoa jollain painoilla vain näyttääkseen joltain.
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.