Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen naisille, joilla on lantiossa leveyttä

Vierailija
26.06.2026 |

Oma kroppa on suora tikku ja takapuoli on tästä se kapein osuus, jopa vyötärö on leveämpi kuin perse. Todella nättiä :(

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasharjoittelulla voi saada lisää massaa sinne, mistä sitä puuttuu. Jos sitä puuttuu alakropasta, niin lantioon ja takamukseen vaikuttava treeni auttaa.

Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. 

Ap

Kyllä lihasvoimatreenillä saa alakroppaan volyymia niin, että vyötärö näyttää pienemmältä ja lantio leveämmältä. Usko pois. En normaalisti postaile omia kuvia Vauvalle, mutta tässä pari ennen-jälkeen-kuvaa reilun vuoden erotuksella omasta kropastani painonnostotreenin tuloksena. Itse lantio ei ole leventynyt, mutta olen saanut reisiin ja takapuoleen sen verran volyymia, että lantio ja vyötärö näyttävät paljon kurvikkaammilta myös. Ennen-kuvista näkeekin, että luonnostaan minulla ei juuri ole kurveja. Varsinkaan perää. Vyötärö näyttää kapealta myös yläkropan lihasmassan lisääntymisen myötä.

https://imgur.com/a/HzF9HRS

 

Jos joku tähän lähtisi ihan tosissaan kunnon treeniohjelmalla ja ravinnolla vakavissaan, saisi vielä parempia tuloksia. Minä olen jalkaliikkeinä tehnyt vain yhden jalan prässiä, koukistajia, ojentajia, loitontajia, lähentäjiä ja hack-kyykkyä. Esim. painotankoihin en ole edes koskenut.

Heitän tämän kommentin ihan sillä, että vietin yli kymmenen vuotta aikuisiästäni yrittäen olla pieni ja siro ennen kuin tajusin, että omaa luustorakennettani ei ole luotu sellaiseen. Nykyään haluan olla kunnon ladonseinä, siihenkin kyllä vielä vuosia matkaa varsinkaan kun geenini ja elämäntapani eivät nyt mitenkään superhyvin suosi lihaksen tarttumista.

Hyvinhän tuo näyttää tarttuneen 

Vierailija
62/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaisitko mieluummin pienet, A-kupin rinnat (oman nyrkin kokoiset) ja leveän lantion? Mulla on tällainen kombo. Mun rinnat on kuin 12-vuotiaan, mutta sitten taas lantio on miltei kaikkia vastaantulevia naisia selkeästi leveämpi.

Todellakin vaihtaisin. Vaikka samantien.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasharjoittelulla voi saada lisää massaa sinne, mistä sitä puuttuu. Jos sitä puuttuu alakropasta, niin lantioon ja takamukseen vaikuttava treeni auttaa.

Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. 

Ap

Kyllä lihasvoimatreenillä saa alakroppaan volyymia niin, että vyötärö näyttää pienemmältä ja lantio leveämmältä. Usko pois. En normaalisti postaile omia kuvia Vauvalle, mutta tässä pari ennen-jälkeen-kuvaa reilun vuoden erotuksella omasta kropastani painonnostotreenin tuloksena. Itse lantio ei ole leventynyt, mutta olen saanut reisiin ja takapuoleen sen verran volyymia, että lantio ja vyötärö näyttävät paljon kurvikkaammilta myös. Ennen-kuvista näkeekin, että luonnostaan minulla ei juuri ole kurveja. Varsinkaan perää. Vyötärö näyttää kapealta myös yläkropan lihasmassan lisääntymisen myötä.

https://imgur.com/a/HzF9HRS

 

Jos joku tähän lähtisi ihan tosissaan kunnon treeniohjelmalla ja ravinnolla vakavissaan, saisi vielä parempia tuloksia. Minä olen jalkaliikkeinä tehnyt vain yhden jalan prässiä, koukistajia, ojentajia, loitontajia, lähentäjiä ja hack-kyykkyä. Esim. painotankoihin en ole edes koskenut.

Heitän tämän kommentin ihan sillä, että vietin yli kymmenen vuotta aikuisiästäni yrittäen olla pieni ja siro ennen kuin tajusin, että omaa luustorakennettani ei ole luotu sellaiseen. Nykyään haluan olla kunnon ladonseinä, siihenkin kyllä vielä vuosia matkaa varsinkaan kun geenini ja elämäntapani eivät nyt mitenkään superhyvin suosi lihaksen tarttumista.

Mitat?

Vierailija
64/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.

Ap

Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.

Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.

Ap

Vaikka ihminen olisi rakenteeltaan suoravartaloinen niin kaikilla ihmisillä on kylkiluiden ja lantion luiden välissä "luuton osuus". Kaikki eivät ole tiimalaseja vaikka luusto olisi sama

Käännä nyt vielä lisää veistä haavassa mun epämuodostuneisuuden kanssa :( 

Ap

Yritin sanoa sinulle, että suoravartaloisellakin on ihan normaali luusto, jossa on kylkiluiden ja lantion välissä luuton osuus. Siihen onko tiimalasivyötäröä vaikuttaa muukin kuin luusto..

MINULLA EI OLE TUOLLAISTA TYHJÄÄ VÄLIÄ.

Ap

Vierailija
65/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla saa helposti lisää muotoja lantiolle. Esim. kellohelmainen hame/mekko toimii varmasti, myös vaaleat leveät housut lantiolla olevilla taskuilla sopii hyvin tähän tarkoitukseen.

Noin pukeudun itse,  löysyyttä alaosan vaatteisiin. Järkyttävä näky, jos laitan ihonmyötäiset vaatteet. On se ongelma ollut koko iän vaatteiden kanssa mitä voi pukea. Alakroppa hintelä ja mielestäni se malli rumimmasta päästä naisella. 

Sama. Tosin tuo alakropan kasvattaminen vaatteilla ja esim just jollain hameella jossa on laskoksia jne saa aikaan sen että näyttää aivan jättimäiseltä pallolta josta tököttää kaksi tikkua. Mulla on käsivarsissakin varmaan enemmän massaa kuin kintuissa.

Vierailija
66/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulla olisi paremmin elämässäsi, jos lantiosi olisi leveämpi? Muuttuisiko elämäsi jotenkin  olennaisesti?

No ainakin olisi helpompaa pukeutua naisellisesti ja olla näin sekä ulkoisesti että sisäisesti samanlainen. Nyt ulkomuoto on räikeässä ristiriidassa sen kanssa millainen oikeasti olen eikä kuvasta ollenkaan luonteenpiirteitäni.

Ainakin uskon, että elämä olisi parempaa kun ihmiset näkisi minut sellaisena kuin olen.

 

/s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.

Ap

Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.

Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.

Ap

Vaikka ihminen olisi rakenteeltaan suoravartaloinen niin kaikilla ihmisillä on kylkiluiden ja lantion luiden välissä "luuton osuus". Kaikki eivät ole tiimalaseja vaikka luusto olisi sama

Käännä nyt vielä lisää veistä haavassa mun epämuodostuneisuuden kanssa :( 

Ap

Yritin sanoa sinulle, että suoravartaloisellakin on ihan normaali luusto, jossa on kylkiluiden ja lantion välissä luuton osuus. Siihen onko tiimalasivyötäröä vaikuttaa muukin kuin luusto..

MINULLA EI OLE TUOLLAISTA TYHJÄÄ VÄLIÄ.

Ap

Jos kylkiluut ovat lantioon asti, selkä taitaa olla romahtanut? Tätäkö Ap tarkoitat? Näkee hyvin vanhoilla joskus. 

Vierailija
68/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenaat kuntosalilla niin älä tee likaa jalka ja pakaraliikkeitä. Kuntosalille tuli sporttinen hoikka nuori nainen joka alkoin kyykkäämään ja teki lantionostoja. Nyt parin vuoden jälkeen kroppa on päärynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi. Vanhemmilta peritty.

Ei kai mitään. Harmittaa, että tuli tässäkin lotossa hävittyä. Olisin varmaan komea miehenä näyttävien hartioideni ja kapean peppuni kanssa.

Ap

Tuon muotoisia naisia näkee usein. Et ole yksin. Minulla on kurvit suht kohdillaan.

Vierailija
70/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Onpa. Joillain on ns. pitkä selkä, jolloin vyötärö tulee luonnostaan ja joillain on kylkiluut ja lonkkaluut parin sentin päässä toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihastreenillä saa muutaman sentin sinne tänne sekä lihaksiin muotoa, mutta ei sillä muuta kehon muotoa. Rasvan jakaantuminen sekä lantion malli pääosin määrittyvät alueen muodon. Influensserit tms ovat käyneet leikkauksissa sekä muokkaavat kuviaan, roinaajat myös asia erikseen. 

 

T. Yksi hoikka ja liikunnallinen omenavartaloinen

Vierailija
72/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Onpa. Joillain on ns. pitkä selkä, jolloin vyötärö tulee luonnostaan ja joillain on kylkiluut ja lonkkaluut parin sentin päässä toisistaan.

Omenavyötäröillä on yleensä lyhyt selkä ja pitkät jalat ja päärynöillä pitkä selkä, kspea vyötärö ja lyhyemmät jalat. Tämä oma kokemukseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaisitko mieluummin pienet, A-kupin rinnat (oman nyrkin kokoiset) ja leveän lantion? Mulla on tällainen kombo. Mun rinnat on kuin 12-vuotiaan, mutta sitten taas lantio on miltei kaikkia vastaantulevia naisia selkeästi leveämpi.

Mielelläni ottaisin tuon kokoiset rinnat, eikä lantionkaan leveys haittaisi. 

Vierailija
74/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihastreenillä saa muutaman sentin sinne tänne sekä lihaksiin muotoa, mutta ei sillä muuta kehon muotoa. Rasvan jakaantuminen sekä lantion malli pääosin määrittyvät alueen muodon. Influensserit tms ovat käyneet leikkauksissa sekä muokkaavat kuviaan, roinaajat myös asia erikseen. 

 

T. Yksi hoikka ja liikunnallinen omenavartaloinen

Sama. Itse olen psino= pituus miinus 110, mikä on mulle aika hyvä, mutta vyötärö on silti joku 85 cm. Olen todella tasapaksu, rasvaa ei kerry lantioon, takapuoleen eikä reisiin lähes ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko susta pitänyt tulla mies.

Vierailija
76/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Onpa. Joillain on ns. pitkä selkä, jolloin vyötärö tulee luonnostaan ja joillain on kylkiluut ja lonkkaluut parin sentin päässä toisistaan.

Mulla on uskomattoman pitkä selkä, mutta silti luut ihan kiinni toisissaan. Yhden sormenleveyden verran jää niiden väliin "tyhjää".

Ap

Vierailija
77/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla saa helposti lisää muotoja lantiolle. Esim. kellohelmainen hame/mekko toimii varmasti, myös vaaleat leveät housut lantiolla olevilla taskuilla sopii hyvin tähän tarkoitukseen.

Noin pukeudun itse,  löysyyttä alaosan vaatteisiin. Järkyttävä näky, jos laitan ihonmyötäiset vaatteet. On se ongelma ollut koko iän vaatteiden kanssa mitä voi pukea. Alakroppa hintelä ja mielestäni se malli rumimmasta päästä naisella. 

Kannattaa korostaa aina niitä omia parhaita puolia. Monesti sitten taas on upeat pitkät ja sutjakat sääret, jos on muutenkin alakropastaan kapeampi nainen.

Niin sitä voi luulla, lyhyet sääret eli hintelä koko alaosa eikä sääretkään niin suorat, joten  jos hame, niin aina nilkkapituinen. 

Vierailija
78/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaat kuntosalilla niin älä tee likaa jalka ja pakaraliikkeitä. Kuntosalille tuli sporttinen hoikka nuori nainen joka alkoin kyykkäämään ja teki lantionostoja. Nyt parin vuoden jälkeen kroppa on päärynä.

Itse treenasin aikoinaan hulluna reisiä, kun huomasin tanssisalilla, että olin eri muotoinen kuin muut tytöt siellä. Joo, erittäin hyvät reisilihakset tuli, mutta eipä se todellakaan muuttanut vartalonmuotoani omenasta päärynäksi. Se vaan ei ole mahdollista. 

Vierailija
79/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihastreenillä saa muutaman sentin sinne tänne sekä lihaksiin muotoa, mutta ei sillä muuta kehon muotoa. Rasvan jakaantuminen sekä lantion malli pääosin määrittyvät alueen muodon. Influensserit tms ovat käyneet leikkauksissa sekä muokkaavat kuviaan, roinaajat myös asia erikseen. 

 

T. Yksi hoikka ja liikunnallinen omenavartaloinen

Juuri näin. Tätä olen yrittänyt sanoa. Suoravartaloisesta ei tule päärynää minkäänlaisella treenillä, koska lantion sivuilla ei ole suuria lihaksia. Reisiä kasvattamalla saa isot reidet ja se jopa pahentaa näkymää, kun saa lantion näyttämään kapealta jopa suhteessa reisiin.

Ap

Vierailija
80/94 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preplum auttaa luomaan illuusiota leveämmästä lantiosta. Paras on tietysti noin muuten hyväksyä se oman vartalon malli ja koko. Turha kuluttaa aikaa vertailemalla itseään "naisellisempiin" naisiin. Itselläkin uimarimallinen vartalo, leveät hartiat ja kapea, suora lantio ja lisäksi olen vielä keskiverto mihen pituinenkin. Mutta turhaa pyöriä oman navan ja ulkomuodon ympärillä, omassa vartalossa on myös hyviä puolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi