Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen naisille, joilla on lantiossa leveyttä

Vierailija
26.06.2026 |

Oma kroppa on suora tikku ja takapuoli on tästä se kapein osuus, jopa vyötärö on leveämpi kuin perse. Todella nättiä :(

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla saa helposti lisää muotoja lantiolle. Esim. kellohelmainen hame/mekko toimii varmasti, myös vaaleat leveät housut lantiolla olevilla taskuilla sopii hyvin tähän tarkoitukseen.

Noin pukeudun itse,  löysyyttä alaosan vaatteisiin. Järkyttävä näky, jos laitan ihonmyötäiset vaatteet. On se ongelma ollut koko iän vaatteiden kanssa mitä voi pukea. Alakroppa hintelä ja mielestäni se malli rumimmasta päästä naisella. 

Kannattaa korostaa aina niitä omia parhaita puolia. Monesti sitten taas on upeat pitkät ja sutjakat sääret, jos on muutenkin alakropastaan kapeampi nainen.

Vierailija
42/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen jos sinulla on kapeat lanteet ja pieni peppu. Ei ole kauan siitä kun nämä piirteet olivat muotia ja kaikki halusivat kapean pepun. 

En ymmärrä kun nykyään kaamea hehtaariperse on se mitä useat haluavat.  Ällöttävän näköistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla saa helposti lisää muotoja lantiolle. Esim. kellohelmainen hame/mekko toimii varmasti, myös vaaleat leveät housut lantiolla olevilla taskuilla sopii hyvin tähän tarkoitukseen.

Noin pukeudun itse,  löysyyttä alaosan vaatteisiin. Järkyttävä näky, jos laitan ihonmyötäiset vaatteet. On se ongelma ollut koko iän vaatteiden kanssa mitä voi pukea. Alakroppa hintelä ja mielestäni se malli rumimmasta päästä naisella. 

Kannattaa korostaa aina niitä omia parhaita puolia. Monesti sitten taas on upeat pitkät ja sutjakat sääret, jos on muutenkin alakropastaan kapeampi nainen.

Eipä ole upeita pitkiä sääriäkään vaan suurin osa mun koko pituudesta on selässä :D Reidet on kohtalaisen pitkät, mutta sääret niihinkin verrattuna naurettavan lyhyet.

Ap

Vierailija
44/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiosta on mukava pitää kiinni, kun "paukuttaa takaapäin" 

 

Sori jos olen limainen. 

Vierailija
45/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.

Ap

Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.

Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.

Ap

Vaikka ihminen olisi rakenteeltaan suoravartaloinen niin kaikilla ihmisillä on kylkiluiden ja lantion luiden välissä "luuton osuus". Kaikki eivät ole tiimalaseja vaikka luusto olisi sama

Vierailija
46/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla olisi paremmin elämässäsi, jos lantiosi olisi leveämpi? Muuttuisiko elämäsi jotenkin  olennaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.

Ap

Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.

Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.

Ap

Vaikka ihminen olisi rakenteeltaan suoravartaloinen niin kaikilla ihmisillä on kylkiluiden ja lantion luiden välissä "luuton osuus". Kaikki eivät ole tiimalaseja vaikka luusto olisi sama

Käännä nyt vielä lisää veistä haavassa mun epämuodostuneisuuden kanssa :( 

Ap

Vierailija
48/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään soijatuotteita, kasvaa naisten muodot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulla olisi paremmin elämässäsi, jos lantiosi olisi leveämpi? Muuttuisiko elämäsi jotenkin  olennaisesti?

Muuttuisi. Olisin itsevarmempi eikä vaatteiden kanssa pelaamiseen menisi tarpeettoman kauan aikaa. Eikä tarvitsisi itkeä sovituskopissa.

Ap

Vierailija
50/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasharjoittelulla voi saada lisää massaa sinne, mistä sitä puuttuu. Jos sitä puuttuu alakropasta, niin lantioon ja takamukseen vaikuttava treeni auttaa.

Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. 

Ap

Kyllä lihasvoimatreenillä saa alakroppaan volyymia niin, että vyötärö näyttää pienemmältä ja lantio leveämmältä. Usko pois. En normaalisti postaile omia kuvia Vauvalle, mutta tässä pari ennen-jälkeen-kuvaa reilun vuoden erotuksella omasta kropastani painonnostotreenin tuloksena. Itse lantio ei ole leventynyt, mutta olen saanut reisiin ja takapuoleen sen verran volyymia, että lantio ja vyötärö näyttävät paljon kurvikkaammilta myös. Ennen-kuvista näkeekin, että luonnostaan minulla ei juuri ole kurveja. Varsinkaan perää. Vyötärö näyttää kapealta myös yläkropan lihasmassan lisääntymisen myötä.

https://imgur.com/a/HzF9HRS

 

Jos joku tähän lähtisi ihan tosissaan kunnon treeniohjelmalla ja ravinnolla vakavissaan, saisi vielä parempia tuloksia. Minä olen jalkaliikkeinä tehnyt vain yhden jalan prässiä, koukistajia, ojentajia, loitontajia, lähentäjiä ja hack-kyykkyä. Esim. painotankoihin en ole edes koskenut.

Heitän tämän kommentin ihan sillä, että vietin yli kymmenen vuotta aikuisiästäni yrittäen olla pieni ja siro ennen kuin tajusin, että omaa luustorakennettani ei ole luotu sellaiseen. Nykyään haluan olla kunnon ladonseinä, siihenkin kyllä vielä vuosia matkaa varsinkaan kun geenini ja elämäntapani eivät nyt mitenkään superhyvin suosi lihaksen tarttumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>> Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. <<

Lantion sivuun ja takapuoleen vaikuttavilla liikkeillä. Kun lihas kasvaa, se pullistuu ulospäin.

Lantion sivussa ei ole mitään sellaisia lihaksia, joihin saisi niin paljon massaa, että sillä olisi merkitystä lantion leveyteen. Valitettavasti. Ympärysmittaa voi kasvattaa, mutta leveyttä vaan aivan minimaalisesti.

Ap

Minä sain massaa 10 cm lisää kun treenasin pakaralihaksia ja reisilihaksia isoilla painoilla muutaman vuoden.

Levisikö perse enemmän taaksepäin vai sivuille? Yleensähän näillä fitnesstyypeillä näkee pyöreitä hyppyriperseitä kuin leveitä lanteita

Vierailija
52/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole, Veeti.

Vierailija
54/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lantiosta on mukava pitää kiinni, kun "paukuttaa takaapäin" 

 

Sori jos olen limainen. 

Taidat paukuttaa ainoastaan pieruja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasharjoittelulla voi saada lisää massaa sinne, mistä sitä puuttuu. Jos sitä puuttuu alakropasta, niin lantioon ja takamukseen vaikuttava treeni auttaa.

Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. 

Ap

Kyykkyä ja maastavetoa progressiivisilla jaksotetuilla ohjelmilla.

Vierailija
56/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.

Ap

Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.

Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.

Ap

Vaikka ihminen olisi rakenteeltaan suoravartaloinen niin kaikilla ihmisillä on kylkiluiden ja lantion luiden välissä "luuton osuus". Kaikki eivät ole tiimalaseja vaikka luusto olisi sama

Käännä nyt vielä lisää veistä haavassa mun epämuodostuneisuuden kanssa :( 

Ap

Yritin sanoa sinulle, että suoravartaloisellakin on ihan normaali luusto, jossa on kylkiluiden ja lantion välissä luuton osuus. Siihen onko tiimalasivyötäröä vaikuttaa muukin kuin luusto..

Vierailija
57/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.

Ap

Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.

Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.

Ap

Ei minullakaan ole kuin pari-kolme senttiä luiden välillä. Riippuu varmaan paljon siitä, kuinka pitkä selkä on. Tiimalasivartaloisethan taitaa usein olla enemmän pitkäselkäisiä ja lyhyempi raajaisia

Vierailija
58/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi. Vanhemmilta peritty.

Ei kai mitään. Harmittaa, että tuli tässäkin lotossa hävittyä. Olisin varmaan komea miehenä näyttävien hartioideni ja kapean peppuni kanssa.

Ap

Minulla taas on mieheksi leveä lantio 🤮 Tehdäänkö vaihtokaupat? No eipä ainakaan tarvitse parisuhteesta edes haaveilla.

Tehän sitten sopisitte hyvin yhteen. 

Vierailija
59/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisitko mieluummin pienet, A-kupin rinnat (oman nyrkin kokoiset) ja leveän lantion? Mulla on tällainen kombo. Mun rinnat on kuin 12-vuotiaan, mutta sitten taas lantio on miltei kaikkia vastaantulevia naisia selkeästi leveämpi.

Vierailija
60/73 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies? Saat treenaamalla lantioon leveyttä ja peppuun pyöreyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme