Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen naisille, joilla on lantiossa leveyttä

Vierailija
26.06.2026 |

Oma kroppa on suora tikku ja takapuoli on tästä se kapein osuus, jopa vyötärö on leveämpi kuin perse. Todella nättiä :(

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kai tuohon lantionkaareen vaikuttaa lantion luusto joka ei ole kaikilla samanlainen. Sukupuolten välillä on ero ja sitten sukupuolten sisälläkin siinä kuinka ylhäällä / alhaalla on lonkkanivelet mihin reisiluut kiinnittyy. Lisäksi ihan mutulla sanoisin, että synnyttäminen suht nuorena (alle n 25-vuotiaana) ja nimenomaan siis alakautta saa aikaan sen, että lantioon voi muodostua hyvinkin kiva kaarevuus ihan ns itsestään. 

Vierailija
82/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa tuollainen kapealanteinen ja aika skrode yläkropasta eli yhtään lihavana näytän suunnilleen samalta mitä arttu wiskari tai sami hedberg ja hoikkanakin kaikkea muuta kuin naiselliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaisitko mieluummin pienet, A-kupin rinnat (oman nyrkin kokoiset) ja leveän lantion? Mulla on tällainen kombo. Mun rinnat on kuin 12-vuotiaan, mutta sitten taas lantio on miltei kaikkia vastaantulevia naisia selkeästi leveämpi.

Eihän tuokaaan tietysti kiva ole, jos lantio on todella huomattavan leveä. Mutta ymmärrät sitten varmaan, kun asia on toisinpäin ja se alakroppa on 12-vuotiaan tasolle jäänyt. Muuten yläkroppa aikuisen naisen ja rintava.

Vierailija
84/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Onpa. Joillain on ns. pitkä selkä, jolloin vyötärö tulee luonnostaan ja joillain on kylkiluut ja lonkkaluut parin sentin päässä toisistaan.

Mulla on uskomattoman pitkä selkä, mutta silti luut ihan kiinni toisissaan. Yhden sormenleveyden verran jää niiden väliin "tyhjää".

Ap

Kylkiluitten ja lantion luitten välilläkö pitkäselkäisellä 1cm? Ei ole anatomisesti mahdollista, ellet ole kumarassa. 

Vierailija
85/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihastreenillä saa muutaman sentin sinne tänne sekä lihaksiin muotoa, mutta ei sillä muuta kehon muotoa. Rasvan jakaantuminen sekä lantion malli pääosin määrittyvät alueen muodon. Influensserit tms ovat käyneet leikkauksissa sekä muokkaavat kuviaan, roinaajat myös asia erikseen. 

 

T. Yksi hoikka ja liikunnallinen omenavartaloinen

Juuri näin. Tätä olen yrittänyt sanoa. Suoravartaloisesta ei tule päärynää minkäänlaisella treenillä, koska lantion sivuilla ei ole suuria lihaksia. Reisiä kasvattamalla saa isot reidet ja se jopa pahentaa näkymää, kun saa lantion näyttämään kapealta jopa suhteessa reisiin.

Ap

Minä olen rintava, reitevä ja persevä lihava, normaalipainoisena ja laihana. Koska minun kehotyyppi on rintava, reitevä ja persevä.

Nämä "treenaa erimuotoinen kroppa" toimivat vain siinä tapauksessa, että sillä pyritään muokkaamaan jo olemassaolevaa muotoa paremmaksi. Muussa tapauksessa kyse on samasta, jos koiraharrastaja sanoisi, että kunhan vaan lenkität reippaasti buldogia niin saat siitä vinttikoiran.

Vierailija
86/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolestani kateellinen niille, joilla ei ole leveä lantio, kuten itselläni. En tiedä mitään rumempaa. Kaikki rasva kertyy lantiolle ja reisiin, sopivia housuja tai hameita ei löydy lainkaan. Kauhea kehodysmorfia tämän takia koko elämän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio yhdessä muutenkin siron ja vähärasvaisen vartalon kanssa on jumalaisen kaunis. 

Vierailija
88/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kroppasi ei nyt kuulosta suoralta vaan y-malliselta, jos hartiasi ovat leveämmät kuin lantio. Tällaisella kropalla ei tosiaan ole vyötäröä, mutta etuna on se, että yleensä kroppa on urheilullinen. Minä olen y ja hasussti juoksu (nimenomaan pitkien matkojen) alkoi ohjaaman rasvaa myös lantiolle. Suhde siis kapeni, vaikka edelleen olen y. Isot.lihakset minulla on ollut aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet pari lasta. Niin siitä se sitten leviää. Myös ikä tekee tehtävänsä. 

No ei todellakaan, vanhemmiten se lantio vaan kutistuu ja kapenee.

Vierailija
90/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen jos sinulla on kapeat lanteet ja pieni peppu. Ei ole kauan siitä kun nämä piirteet olivat muotia ja kaikki halusivat kapean pepun. 

En ymmärrä kun nykyään kaamea hehtaariperse on se mitä useat haluavat.  Ällöttävän näköistä. 

Olen kyllä tyytyväinen, että takapuoleni ei herätä minkäänlaista huomiota. Ärsyttävää on, että vaikka se on kahden appelsiinin kokoinen ja vaikka treenaan pakaralihaksia, selluliittia on silti eli sitä röpelöistä ihoa. Toki ei tuo vaatteiden läpi onneksi näy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puolestani kateellinen niille, joilla ei ole leveä lantio, kuten itselläni. En tiedä mitään rumempaa. Kaikki rasva kertyy lantiolle ja reisiin, sopivia housuja tai hameita ei löydy lainkaan. Kauhea kehodysmorfia tämän takia koko elämän. 

Hyvä puoli tuossa on se, että tuo on sitä ns. terveellistä rasvan kertymistä. Meille omenoille pienikin lihominen on terveysriski, kun kaikki menee vyötärölle ja rintoihin. 

Vierailija
92/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen jos sinulla on kapeat lanteet ja pieni peppu. Ei ole kauan siitä kun nämä piirteet olivat muotia ja kaikki halusivat kapean pepun. 

En ymmärrä kun nykyään kaamea hehtaariperse on se mitä useat haluavat.  Ällöttävän näköistä. 

Olen kyllä tyytyväinen, että takapuoleni ei herätä minkäänlaista huomiota. Ärsyttävää on, että vaikka se on kahden appelsiinin kokoinen ja vaikka treenaan pakaralihaksia, selluliittia on silti eli sitä röpelöistä ihoa. Toki ei tuo vaatteiden läpi onneksi näy. 

Miten pitkä olet Ap? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, joskus naiset jopa leikkauttaneet alempia kylkiluitaan saadakseen kapeamman vyötärön ja näin lantion näyttämään leveämmältä. Uudet on tuulet näissäkin vartalonmuokkauksissa ja omalla hengellä turhaa leikkimistä, olet hyvä sellainena kuin olet <3

Vierailija
94/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.

Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.

Ap

Vyötärössä ei ole luita.

Onpa. Joillain on ns. pitkä selkä, jolloin vyötärö tulee luonnostaan ja joillain on kylkiluut ja lonkkaluut parin sentin päässä toisistaan.

Mulla on uskomattoman pitkä selkä, mutta silti luut ihan kiinni toisissaan. Yhden sormenleveyden verran jää niiden väliin "tyhjää".

Ap

Kyllä kai sekin on mahdollista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen jos sinulla on kapeat lanteet ja pieni peppu. Ei ole kauan siitä kun nämä piirteet olivat muotia ja kaikki halusivat kapean pepun. 

En ymmärrä kun nykyään kaamea hehtaariperse on se mitä useat haluavat.  Ällöttävän näköistä. 

Olen kyllä tyytyväinen, että takapuoleni ei herätä minkäänlaista huomiota. Ärsyttävää on, että vaikka se on kahden appelsiinin kokoinen ja vaikka treenaan pakaralihaksia, selluliittia on silti eli sitä röpelöistä ihoa. Toki ei tuo vaatteiden läpi onneksi näy. 

Miten pitkä olet Ap? 

Vähän keskimittaista miestä lyhyempi.

Ap

Vierailija
96/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kroppasi ei nyt kuulosta suoralta vaan y-malliselta, jos hartiasi ovat leveämmät kuin lantio. Tällaisella kropalla ei tosiaan ole vyötäröä, mutta etuna on se, että yleensä kroppa on urheilullinen. Minä olen y ja hasussti juoksu (nimenomaan pitkien matkojen) alkoi ohjaaman rasvaa myös lantiolle. Suhde siis kapeni, vaikka edelleen olen y. Isot.lihakset minulla on ollut aina. 

Kyllä mun torso on ihan suora lantiosta kainaloihin. Y-vartaloisilla on pitkät jalat, isot rinnat ja leveä selkä? Mulla ei ole näistä mitään.

Ap

Vierailija
97/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kateellinen. Ja ei se ole muodissakaan enää. Olisit tyytyväinen.

Vierailija
98/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä jos lantio ei levene, voisi tarkistuttaa labrassa hormonit tms. Tai jos tilanne näkyy ilman sitä. Lääkärin diagnoosi miksi jäänyt kapeaksi ja mitä voi tehdä, voiko mitään. Liikunnan vaikutuksesta en tiedä, ehkä hyvä liikkua lapsena ja kävely nuorena ym.

Vierailija
99/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kateellinen. Ja ei se ole muodissakaan enää. Olisit tyytyväinen.

Kauniisti kaartuva ja naisellinen lantio ei ole koskaan pois muodista. Se ei ole sama asia kuin jättikokoinen muhkupeppu.

Ap

Vierailija
100/103 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ylikurvikkaat naiset ei ole seksikkäitä. Tulee mieleen että lantio on kuin ladon ovet. Jotenki luontaantyöntävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi