Olen niin kateellinen naisille, joilla on lantiossa leveyttä
Oma kroppa on suora tikku ja takapuoli on tästä se kapein osuus, jopa vyötärö on leveämpi kuin perse. Todella nättiä :(
Kommentit (73)
Ei auta kuin itsensä hyväksyminen.
Joku on H, toinen Y, kolmas A,
neljäs O, viides X..
kapeana, mediumina tai leveänä.
Mikään ulkoinen toimenpide,
korsetti tai miesten somenuolet
eivät sinun tyhjänä ammottavaa rakkaustankkiasi tule täyttämään >
sillä itserakkaudella, joka sun
on itsellesi herutettava/puserrettava.
-x, jonka keho yhä x-
Vierailija kirjoitti:
>> Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. <<
Lantion sivuun ja takapuoleen vaikuttavilla liikkeillä. Kun lihas kasvaa, se pullistuu ulospäin.
Lantion sivussa ei ole mitään sellaisia lihaksia, joihin saisi niin paljon massaa, että sillä olisi merkitystä lantion leveyteen. Valitettavasti. Ympärysmittaa voi kasvattaa, mutta leveyttä vaan aivan minimaalisesti.
Ap
Ei kannata. Lantiota ei voi muuttaa, joten ei kannata olla murheissaan sellaisesta mille ei voi mitään. Vähän ehkä julmasti sanottu, mutta älä suotta kadehdi, vaan ole mieluummin tyytyväinen siihen mitä sinulla on.
Sanon tämän naisena, joka nuorena olisi antanut mitä vain ollakseni pienempi ja sirompi. Nyttemmin olen oppinut ettei kannata voivotella sellaista mille ei voi mitään.
Leveä vyötärö ei kestä ylipainoa, vaan heti näyttää mättäältä. Treenillä saa vyötäröön kapeutta ja alemmaksi lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille voi. Vanhemmilta peritty.
Ei kai mitään. Harmittaa, että tuli tässäkin lotossa hävittyä. Olisin varmaan komea miehenä näyttävien hartioideni ja kapean peppuni kanssa.
Ap
Mietin tänään samaa, että tällä ruumiinrakenteella olisi hienoa olla mies eikä tarvitsisi hirveästi rehkiä maskuliinisen kropan eteen vaan raamit olisi ns kunnossa vaikka olisi sohvapottu.
"Naiset eivät kadehdi toisten naisten ulkonäköä."
Mulla on myös kapea lantio ja vielä sellaista "violin hip"-mallia että just se kohta missä pitäisi (minusta) olla kaari ulospäin niin lantio kaareutuukin sisäänpäin. Eikä siihen auta mikään treeni eikä edes lihominen vaan se kuoppa on ja pysyy. Sitten jos on tuhdimmassa kunnossa niin se vaan korostuu enemmän kuin normaalipainossa. Tämän kammotuskropan viimeistelee omppuus ja se, että kaikki rasva kertyy yläkroppaan ja nyt jo kaulaan. Todennäköisesti ala- ja yläkropassa on eri rasvaprosentti eikä edes ihan pienellä erolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.
Ap
Vyötärössä ei ole kylkiluita ja suoliluu ei ala kylkiluusta. Katsopa kuvaa ihmisen luurangosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. <<
Lantion sivuun ja takapuoleen vaikuttavilla liikkeillä. Kun lihas kasvaa, se pullistuu ulospäin.
Lantion sivussa ei ole mitään sellaisia lihaksia, joihin saisi niin paljon massaa, että sillä olisi merkitystä lantion leveyteen. Valitettavasti. Ympärysmittaa voi kasvattaa, mutta leveyttä vaan aivan minimaalisesti.
Ap
Minä sain massaa 10 cm lisää kun treenasin pakaralihaksia ja reisilihaksia isoilla painoilla muutaman vuoden.
Teet pari lasta. Niin siitä se sitten leviää. Myös ikä tekee tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.
Ap
Vyötärössä ei ole kylkiluita ja suoliluu ei ala kylkiluusta. Katsopa kuvaa ihmisen luurangosta.
Siinä tapauksessa mä en ole sitten ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Kerropa minkälaisella treenillä saa lantioon leveyttä. <<
Lantion sivuun ja takapuoleen vaikuttavilla liikkeillä. Kun lihas kasvaa, se pullistuu ulospäin.
Lantion sivussa ei ole mitään sellaisia lihaksia, joihin saisi niin paljon massaa, että sillä olisi merkitystä lantion leveyteen. Valitettavasti. Ympärysmittaa voi kasvattaa, mutta leveyttä vaan aivan minimaalisesti.
Ap
Minä sain massaa 10 cm lisää kun treenasin pakaralihaksia ja reisilihaksia isoilla painoilla muutaman vuoden.
Niin. Sait 10 cm lisää ympärysmittaan, joista 99 % kasvatti mittaa taaksepäin. Et saanut 10 cm leveämpää lantiota. Tuo vaan on fysiikan lakien vastaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille voi. Vanhemmilta peritty.
Ei kai mitään. Harmittaa, että tuli tässäkin lotossa hävittyä. Olisin varmaan komea miehenä näyttävien hartioideni ja kapean peppuni kanssa.
Ap
Minulla taas on mieheksi leveä lantio 🤮 Tehdäänkö vaihtokaupat? No eipä ainakaan tarvitse parisuhteesta edes haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.
Ap
Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.
Useimmilla miehillä on keskimäärin kapeampi lantio kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteilla saa helposti lisää muotoja lantiolle. Esim. kellohelmainen hame/mekko toimii varmasti, myös vaaleat leveät housut lantiolla olevilla taskuilla sopii hyvin tähän tarkoitukseen.
Noin pukeudun itse, löysyyttä alaosan vaatteisiin. Järkyttävä näky, jos laitan ihonmyötäiset vaatteet. On se ongelma ollut koko iän vaatteiden kanssa mitä voi pukea. Alakroppa hintelä ja mielestäni se malli rumimmasta päästä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.
Ap
Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.
Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille voi. Vanhemmilta peritty.
Ei kai mitään. Harmittaa, että tuli tässäkin lotossa hävittyä. Olisin varmaan komea miehenä näyttävien hartioideni ja kapean peppuni kanssa.
Ap
Minulla taas on mieheksi leveä lantio 🤮 Tehdäänkö vaihtokaupat? No eipä ainakaan tarvitse parisuhteesta edes haaveilla.
Tehdään vaan. Eikä tarvitse minunkaan haaveilla parisuhteesta tällä ulkomuodolla.
Ap
Käänny transseksuaaliksi ja hakeudu sukupuolenvaihdosleikkaukseen.