Testaa oletko kaunis
Joko olette kokeilleet tekoälysovelluksia, joilla voi selvittää kasvojen mittasuhteita ja viehättävyyttä? Ei vaadi kirjautumista tms, kuva vaan tuonne ja tulokset tulee samantien.
Minkälaisia tuloksia saatte, paljonko on kokonaispisteet?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan varma, että omaa naamaa kannattaa laitella kaikenlaisiin paikkoihin...
Haluatko kertoa miksi ei kannattaisi? :D
Aika monet laittaa surutta kasvonsa nettiin muutenkin (facebook, linkedin, instagram), ei kai tuosta mitään haittaa ole.
Mulle tuli 9,7/10. En nyt ehkä ihan hirveästi tuon antamiin tuloksiin luottaisi.
Jaan itsestäni mahdollisimman vähän tietoa nettiin, joten ei kiitos.
Kaikki kuvat, jotka nettiin laittaa on siellä ikuisesti ja joku voi ottaa ne surutta käyttöönsä ja myydä niillä ties mitä tai huijata.
Oikeastiko pelkäätte näin paljon oman kuvan laittamista nettiin? Jää kyllä sinne ikuisesti, mutta mitä sitten? Varmaan suurimman osan pärstä sieltä jo löytyy jostain somesta, uutisjutusta tms.
Apua en ikinä laittaisi omaa kasvokuvaa tollaseen. Tollasta voidaan käyttää esim. deep fake p*rnon tekemiseen. Tollasiin ei missään nimessä laiteta kuvia, nykyään täytyy olla erityisen varovainen jo ihan muutenkin siinä että laittaako vaikka täysin julkiseksi omat sometilit jne
Voi jessus, jokainen mamma luulee että se oma naama kiinnostaa kaikkia niin paljon, että heti lävähtää vähintään siitä tehty deepfake p*rno silmille :D Ja toki tuohon auttaa, kun laittaa sometilit yksityisiksi. Eh.
Kellään teistä ei varmaan ole esim. facebook käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus, jokainen mamma luulee että se oma naama kiinnostaa kaikkia niin paljon, että heti lävähtää vähintään siitä tehty deepfake p*rno silmille :D Ja toki tuohon auttaa, kun laittaa sometilit yksityisiksi. Eh.
Kellään teistä ei varmaan ole esim. facebook käytössä?
Ei ole Facebook käytössä, eikä tule. Yhtään kuvaa minusta ei ole netissä, eikä tule. Kaikki ihmiset eivät ole ulkonäkökeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus, jokainen mamma luulee että se oma naama kiinnostaa kaikkia niin paljon, että heti lävähtää vähintään siitä tehty deepfake p*rno silmille :D Ja toki tuohon auttaa, kun laittaa sometilit yksityisiksi. Eh.
Kellään teistä ei varmaan ole esim. facebook käytössä?
On käytössä, mutta ei siellä ole minusta yhtäkään valokuvaa, hyvä jos on edes etunimi ja sukunimi profiilissani.
Seuraavan kerran kun törmäätte deepfake aikuisviihteeseen ja teitä yritetään huijata 9,1 pisteen kasvoilla, niin se olin sitten minä joka laittoi kuvansa tuonne.
On hyvä olla varovainen netissä, mutta joku raja siinäkin. Kaikki ei ole ihan niin vakavaa. Ihan harmitonta hupia tuo on.
Chatgpt:n mukaan olen komeampi kuin noin 87-93% miesväestöstä. Arvosana taisi olla noin 8.5/10, tai vähän päälle. Aika lähellä totuutta kaiketi, sillä tiedän olevani komea muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan varma, että omaa naamaa kannattaa laitella kaikenlaisiin paikkoihin...
Sanoo tiktokin, instan, facen ja muiden paska sovellusten käyttäjä.
Ootko ihan varma, että omaa naamaa kannattaa laitella kaikenlaisiin paikkoihin...