Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan äänestänyt eduskunnan puhemestari Jussi Halla-ahoa?

Vierailija
26.06.2026 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Suuri kunnia ja etuoikeus.

Vierailija
2/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhemestari? Klunk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein äänestin persidentiksi

Vierailija
4/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä hieman ylpistynyt kun muistelen aikoja miten äänestin häntä ensimmäisen kerran ikinä kun hän oli vielä tuntematon eikä tullut valituksikaan.

Vierailija
5/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina välillä hieman ylpistynyt kun muistelen aikoja miten äänestin häntä ensimmäisen kerran ikinä kun hän oli vielä tuntematon eikä tullut valituksikaan.

Tiedän siis nyt olevani pyramidin peruskiviä niinsanotusti. Tai osa lumipallon - vai lumivyöryn- ydintä. -sama

Vierailija
6/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja maksan veroni tänne, joten äänestän aina vasemmistoa. Haluan Suomessa asuville vanhemmilleni hyvän verovaroin maksetun vanhustenhoidon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina välillä hieman ylpistynyt kun muistelen aikoja miten äänestin häntä ensimmäisen kerran ikinä kun hän oli vielä tuntematon eikä tullut valituksikaan.

Olet selkeästi keskimääräistä huomattavasti älykkäämpi äänestäjä.

Vierailija
8/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on jaksanut vässyttää samasta asiasta parikymmentä vuotta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on jaksanut vässyttää samasta asiasta parikymmentä vuotta? 

Hyvä yleiskunto. Pyöräilee töihin ja takaisin. Ei kuseta kansaa kuten demarit.

Vierailija
10/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on jaksanut vässyttää samasta asiasta parikymmentä vuotta? 

Jos tämä -vässytys- kerran on johtanut rakettimaiseen suosion nousuun kiivaasta vastustuksesta huolimatta ja alati kasvavaan kannattajajoukkoon, niin silloin -vässytystä- kannattaa jatkaa, eikö vain?

Kannattaisikohan punavihervasemmistonkin hieman -vässyttää- niin he saisivat suosioasiansa kuntoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on jaksanut vässyttää samasta asiasta parikymmentä vuotta? 

Hyvä yleiskunto. Pyöräilee töihin ja takaisin. Ei kuseta kansaa kuten demarit.

Jussi on kusettanut kansaa koko ikänsä ja nauraa päälle

Vierailija
12/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi vässyttänyt suvivirrestä 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänessä on niin hyvää, että pitää äänestää?

Vierailija
14/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänessä on niin hyvää, että pitää äänestää?

Voit verrata häntä esim tytti tuppuraisen ulosanteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on jaksanut vässyttää samasta asiasta parikymmentä vuotta? 

Jos tämä -vässytys- kerran on johtanut rakettimaiseen suosion nousuun kiivaasta vastustuksesta huolimatta ja alati kasvavaan kannattajajoukkoon, niin silloin -vässytystä- kannattaa jatkaa, eikö vain?

Kannattaisikohan punavihervasemmistonkin hieman -vässyttää- niin he saisivat suosioasiansa kuntoon?

Alati kasvava kannattajoukko. Selitäpä se "Mestarin" massiivinen kannatusromahdus viime kuntavaaleissa.

Vierailija
16/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Suuri kunnia ja etuoikeus.

En ole  kaikessa samaa mieltä,   mutta hän on todella älykäs.  ja hyvä kielitaito-  tavallaan arvostan.  hyvä huumori kätkettynä cooliin älykkyyteen.

ps en ole äänestänyt. ps. hän on jollain tapaa myös  järjen ääni ja   hallitsee hermonsa. niin cooli- tykkään- viihtyisin autiolla saarella kanssaan.

ps ja on muuten musikaalinen- aika hevi heppu pitkine hiuksineen ja toihan ei katoo ihmisestä-

itsekin sanonut miten on eri niissä omissa " turvallisissa" porukoissaan- jossa joka sanaa ei tarvii miettiä

Vierailija
17/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on jaksanut vässyttää samasta asiasta parikymmentä vuotta? 

Koska asia on tärkeä, eikä sitä ole vielä saatu kuntoon. Seuraava kysymys?

Vierailija
18/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina välillä hieman ylpistynyt kun muistelen aikoja miten äänestin häntä ensimmäisen kerran ikinä kun hän oli vielä tuntematon eikä tullut valituksikaan.

Olet selkeästi keskimääräistä huomattavasti älykkäämpi äänestäjä.

Päinvastoin.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Vierailija
19/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänessä on niin hyvää, että pitää äänestää?

Ottaa hyvin Putinilta rahaa ja perseeseen

Vierailija
20/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä verta vanha kannattaja, että minulla on hänen omakustannekirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme