Omko mielestäsi syrjimistä, jos jotain etuja ja alennuksia saa vain äpillä?
Miten tämä eroaa siitä, jos ennen oli vaikka joku lehdestä leikattava kuponki, jolla alennuksen sai?
Jokainen voi halutessa kuitenkin ostaa tarvittavan laitteen ja asentaa siihen sen äpin. Mutta jos ei osaa tai halua, niin ei kai se muiden vika ole?
Kommentit (73)
Aika usein tapaa ikäihmisiä joille maailma on nykyään monella tavalla epäreilu - varsinkin jos ei ole omasta "mikrotukihenkilöä" tai muuta asioiden hoitajaa olemassa.
En itsekään ole kovin innostunut latailemaan jatkuvasti jotain uusia appeja, en viitsis yhtämittaa roikottaa puhelinta kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein tapaa ikäihmisiä joille maailma on nykyään monella tavalla epäreilu - varsinkin jos ei ole omasta "mikrotukihenkilöä" tai muuta asioiden hoitajaa olemassa.
En itsekään ole kovin innostunut latailemaan jatkuvasti jotain uusia appeja, en viitsis yhtämittaa roikottaa puhelinta kädessä.
Kuinka useasti niitä sitten pitää ladata?
Ei ole, koska apin voi kuka tahansa ladata ilmaiseksi.
Vain idiootit lataavat noita ja varmistavat, että saadaan jatkossakin latailla. Tossa yritykset saavat ilmaista tilaa puhelimestasi, jossa jatkavat mainontaa. Pahimmillaan keräävät kaiken datasi. Sitten ylpeilevät typeryydellään.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit lataavat noita ja varmistavat, että saadaan jatkossakin latailla. Tossa yritykset saavat ilmaista tilaa puhelimestasi, jossa jatkavat mainontaa. Pahimmillaan keräävät kaiken datasi. Sitten ylpeilevät typeryydellään.
Laataajat ylpeilevät. "Minäpä uskalsin ladata, lällälllää." "Minullapa onkin tämän yrityksen sovellus, lälllälllääää." <---henkinen taso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein tapaa ikäihmisiä joille maailma on nykyään monella tavalla epäreilu - varsinkin jos ei ole omasta "mikrotukihenkilöä" tai muuta asioiden hoitajaa olemassa.
En itsekään ole kovin innostunut latailemaan jatkuvasti jotain uusia appeja, en viitsis yhtämittaa roikottaa puhelinta kädessä.
Kuinka useasti niitä sitten pitää ladata?
Päivitys pitää ladata useammin kuin käyn kys. kaupassa. Monta olen jo poistanut pois kännykästä, kun ne palvelee enemmän kauppaa kuin minua, ja kuluttaa turhaan kännykän akkua. Esim. H&M. Sieltä ei saa enää fyysistä kuittia, jos on äppi. Ostan sieltä paljon, mutta yhtään alennusta en ole äpillä saanut.
Ja tähän vielä se, että monta äppiä olen joutunut lataamaan uudestaan, kun ne tökkäävät lopullisesti. Päivitys ei ole siis riittänyt.
Entä se, jolla ei ole lehteä eikä saksiakaan? Onko se syrjimistä?
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit lataavat noita ja varmistavat, että saadaan jatkossakin latailla. Tossa yritykset saavat ilmaista tilaa puhelimestasi, jossa jatkavat mainontaa. Pahimmillaan keräävät kaiken datasi. Sitten ylpeilevät typeryydellään.
Valittaa Petteri, joka roikkuu TINDERissä ja latailee leffoja PornHubista.
Voin ladata apin jos siitä on jotain hyötyä minulle. En sen takia, että yritys koittaa pakottaa.
Kävin pitkästä aikaa Lindexillä. Kassajono ei ollut kivin pitkä, mutta jonotus kesti ikuisuuden, kun piti valehtelematta kaikkia edellöni neuvoa miten äppi ladataan, avataan tai mistä löytyy mitäkin.
Oikeastaan mulla on vain 2 äppiä, joita käytän aktiivisesti, Prisma ja Lidl, ja johtuu siitä että ostan niistä ruokaa, ja niistä saan myös ihan tuntuvia rahallisia etuja.
Sitten on muutama, jotka tarttee olla työn takia, mutta jos olisin työtön tai eläkeläinen, ne lähtisi heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Entä se, jolla ei ole lehteä eikä saksiakaan? Onko se syrjimistä?
"Minäpä osaankin käyttää appia." "Minullapa onkin puhelin."💂🎖
Vierailija kirjoitti:
Kävin pitkästä aikaa Lindexillä. Kassajono ei ollut kivin pitkä, mutta jonotus kesti ikuisuuden, kun piti valehtelematta kaikkia edellöni neuvoa miten äppi ladataan, avataan tai mistä löytyy mitäkin.
Lindexillä on ehdottomasti kätevintä käyttää korttia. Mulla on ikivanha lompakossa, ja pelittää vallan loistavasti. Saan alennuksia kassalla, ja tarjoukset tulee tekstiviestillä kännykkään. Sopii mulle hyvin.
Jos teidän kännykkä tökkii ja/tai akku loppuu usein, siivotkaa pois kaikki turhat äppit puhelimesta. Niitä kertyy ällistyttävän helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska apin voi kuka tahansa ladata ilmaiseksi.
Mihin? Nokia 2110 puhelimeenko.
Kaikillla ei ole varaa uudempiin.
Miksi ei enää käyetä muovikortteja
En halua ylimääräisiä äppejä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska apin voi kuka tahansa ladata ilmaiseksi.
EI OLE älypuhelinta. #No money
Onko neitistä tilaamisessa syrjimistä, jos siihen tarvitaan netti ja maksuksi ei käy käteinen?