Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omko mielestäsi syrjimistä, jos jotain etuja ja alennuksia saa vain äpillä?

Vierailija
24.06.2026 |

Miten tämä eroaa siitä, jos ennen oli vaikka joku lehdestä leikattava kuponki, jolla alennuksen sai?

Jokainen voi halutessa kuitenkin ostaa tarvittavan laitteen ja asentaa siihen sen äpin. Mutta jos ei osaa tai halua, niin ei kai se muiden vika ole?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko neitistä tilaamisessa syrjimistä, jos siihen tarvitaan netti ja maksuksi ei käy käteinen?

Vierailija
2/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tapaa ikäihmisiä joille maailma on nykyään monella tavalla epäreilu - varsinkin jos ei ole omasta "mikrotukihenkilöä" tai muuta asioiden hoitajaa olemassa. 

En itsekään ole kovin innostunut latailemaan jatkuvasti jotain uusia appeja, en viitsis yhtämittaa roikottaa puhelinta kädessä. 

Vierailija
4/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tapaa ikäihmisiä joille maailma on nykyään monella tavalla epäreilu - varsinkin jos ei ole omasta "mikrotukihenkilöä" tai muuta asioiden hoitajaa olemassa. 

En itsekään ole kovin innostunut latailemaan jatkuvasti jotain uusia appeja, en viitsis yhtämittaa roikottaa puhelinta kädessä. 

Kuinka useasti niitä sitten pitää ladata?

Vierailija
5/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska apin voi kuka tahansa ladata ilmaiseksi. 

Vierailija
6/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit lataavat noita ja varmistavat, että saadaan jatkossakin latailla. Tossa yritykset saavat ilmaista tilaa puhelimestasi, jossa jatkavat mainontaa. Pahimmillaan keräävät kaiken datasi. Sitten ylpeilevät typeryydellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit lataavat noita ja varmistavat, että saadaan jatkossakin latailla. Tossa yritykset saavat ilmaista tilaa puhelimestasi, jossa jatkavat mainontaa. Pahimmillaan keräävät kaiken datasi. Sitten ylpeilevät typeryydellään.

Laataajat ylpeilevät. "Minäpä uskalsin ladata, lällälllää." "Minullapa onkin tämän yrityksen sovellus, lälllälllääää." <---henkinen taso

Vierailija
8/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tapaa ikäihmisiä joille maailma on nykyään monella tavalla epäreilu - varsinkin jos ei ole omasta "mikrotukihenkilöä" tai muuta asioiden hoitajaa olemassa. 

En itsekään ole kovin innostunut latailemaan jatkuvasti jotain uusia appeja, en viitsis yhtämittaa roikottaa puhelinta kädessä. 

Kuinka useasti niitä sitten pitää ladata?

Päivitys pitää ladata useammin kuin käyn kys. kaupassa. Monta olen jo poistanut pois kännykästä, kun ne palvelee enemmän kauppaa kuin minua, ja kuluttaa turhaan kännykän akkua. Esim. H&M. Sieltä ei saa enää fyysistä kuittia, jos on äppi. Ostan sieltä paljon, mutta yhtään alennusta en ole äpillä saanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän vielä se, että monta äppiä olen joutunut lataamaan uudestaan, kun ne tökkäävät lopullisesti. Päivitys ei ole siis riittänyt.

Vierailija
10/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se, jolla ei ole lehteä eikä saksiakaan? Onko se syrjimistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit lataavat noita ja varmistavat, että saadaan jatkossakin latailla. Tossa yritykset saavat ilmaista tilaa puhelimestasi, jossa jatkavat mainontaa. Pahimmillaan keräävät kaiken datasi. Sitten ylpeilevät typeryydellään.

Valittaa Petteri, joka roikkuu TINDERissä ja latailee leffoja PornHubista.

Vierailija
12/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ladata apin jos siitä on jotain hyötyä minulle. En sen takia, että yritys koittaa pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa Lindexillä. Kassajono ei ollut kivin pitkä, mutta jonotus kesti ikuisuuden, kun piti valehtelematta kaikkia edellöni neuvoa miten äppi ladataan, avataan tai mistä löytyy mitäkin. 

Vierailija
14/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mulla on vain 2 äppiä, joita käytän aktiivisesti, Prisma ja Lidl, ja johtuu siitä että ostan niistä ruokaa, ja niistä saan myös ihan tuntuvia rahallisia etuja.

Sitten on muutama, jotka tarttee olla työn takia, mutta jos olisin työtön tai eläkeläinen, ne lähtisi heti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä se, jolla ei ole lehteä eikä saksiakaan? Onko se syrjimistä?

"Minäpä osaankin käyttää appia." "Minullapa onkin puhelin."💂‍🎖

Vierailija
16/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pitkästä aikaa Lindexillä. Kassajono ei ollut kivin pitkä, mutta jonotus kesti ikuisuuden, kun piti valehtelematta kaikkia edellöni neuvoa miten äppi ladataan, avataan tai mistä löytyy mitäkin. 

Lindexillä on ehdottomasti kätevintä käyttää korttia. Mulla on ikivanha lompakossa, ja pelittää vallan loistavasti. Saan alennuksia kassalla, ja tarjoukset tulee tekstiviestillä kännykkään. Sopii mulle hyvin.

Vierailija
17/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän kännykkä tökkii ja/tai akku loppuu usein, siivotkaa pois kaikki turhat äppit puhelimesta. Niitä kertyy ällistyttävän helposti.

Vierailija
18/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska apin voi kuka tahansa ladata ilmaiseksi. 

Mihin? Nokia 2110 puhelimeenko.

Kaikillla ei ole varaa uudempiin.

Vierailija
19/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei enää käyetä muovikortteja

En halua ylimääräisiä äppejä

Vierailija
20/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska apin voi kuka tahansa ladata ilmaiseksi. 

EI OLE älypuhelinta. #No money

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi