Koko pepun ja rinnat peittävä uimapuku, halpa?
Onko Speedolla, tai hyvällä merkillä (Arena, Adidas, Nike, Puna....) jotain tällasta, EI LAHKEELLISTA, ei kokovartalo pukua, vaan normaali mikä soveltuu kuntouintiin, ilman röyhelöitä, ei bikiniä, yms. Vaan normaali mikä peittää KOKO ALAPEPUN, lantion, ilman että on lahkeita? Siis pitää olla reilu peittävyys takapuolelle alas asti! Matala lantio. Ja, painijanselkä pitäisi olla miellellään, että antaa tukea isoille rinnoille? Ei naruolkaimia, ei heiveröistä yläosaa.
Kerro jos olet löytänyt tämmösen ihmeen alle 50 euron koko maailmasta? Koko pitää olla reilu, eli 40-42 suunnilleen (Adidaksella se tarkottaa 44)
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Missä se YLÄPEPPU on?
Alatissien alapuolella !
Arena-merkillä on. Mutta niissä taitaa olla pienet lahkeet ja säädettävät olkaimet. Alle viidenkympin et löydä noilla ehdoilla. Arenan uikkarit tais maksaa 70e.
Vierailija kirjoitti:
XXL:ssä näyttäs olevan.
Vaikuttas uimarikin melko XXL
Vierailija kirjoitti:
Missä se YLÄPEPPU on?
ALAPEPULLA tarkoitan koko pakaran alaosan peittävää uimapukua. Eli moni noista mitä myydään peittää vaan takapuolesta yläosan, jättäen pakarat paljaiksi. Normaali ihminen ei esittele persvakoaan yleisillä uimarannoilla lasten edessä, se olisi laitonta muutenkin. Esim. alushoisuissa nämä on nimeltään maxi housut, tai hipsterit.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vähän häveliäs.
Eihän siinä ole mitään vikaa, se on kohteliaan ihmisen huomaavaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Isot bosat🥰
Mitä se tarkoittaa?
Tokmannilla yleensä ollut ihan perusuimapukuja. Sieltä omani on, hyvin muotoillut kupit, normaali lantion peittävä ja normaali siisti reisipituus . Olen xl
Ostin Zalandon alennuksesta pari vuotta sitten sellaisen uikkarin, jossa pepun peittää pieni hameosa. Sulle ei taida sellanen kelvata? En tykkää mennä tuolla percus paljaana.
Kuulostaa kammottavalta, kuin paluu jonnekin vanhojen mummojen kuntouintivuorolle vuonna 1986.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot bosat🥰
Mitä se tarkoittaa?
Mega hinkit !
Vierailija kirjoitti:
ET GOOGLATA OSAA?
Sinikka ei osaa muuta kuin peukuttaa Jari Sillanpään fanisivua ja vastailla komeille amerikkalaisille upseereille jotka lähettelevät viestejä facebookissa ja kehuvat kauniiksi.
https://www.xxl.fi/slazenger-x-back-suit-naisten-uimapuku-musta/p/12486…
https://www.xxl.fi/slazenger-racer-back-lycra-xtra-life-swimsuit-naiste…
Erona noissa taisi olla se, että toisessa olkaimet menee ristiin, toisessa on varsinainen painijaselkä.
Minulla on tämä toisessa värissä. J-kupin rinnat pysyvät hyvin.
https://snagtights.eu/products/swimwear-you-got-to-yell-swimsuit-gnarly
Tilauksen tulo kestää muutaman viikon.
Ylittää budjettisi, ellei noilla ole jotain alekampanjaa päällä, kannattaa seurata. Erittäin hyvä materiaali ja ompelutyö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tämä toisessa värissä. J-kupin rinnat pysyvät hyvin.
https://snagtights.eu/products/swimwear-you-got-to-yell-swimsuit-gnarly
Tilauksen tulo kestää muutaman viikon.
Ylittää budjettisi, ellei noilla ole jotain alekampanjaa päällä, kannattaa seurata. Erittäin hyvä materiaali ja ompelutyö.
Itse asiassa on -30% vielä hetken. Jää toimituskuluineenkin alle viidenkympin.
XXL:ssä näyttäs olevan.