Lue keskustelun säännöt.
Löysin merkityksen elämälle
24.06.2026 |
En tiedä miten sekaisin olen mutta opiskeluja takana joku 15 vuotta perseaukisena ei ole velkaa. Pari tutkintoa periaatteessa valmiina. Ei töitä löydy ja nyt löysin tarkoituksen elämälleni. Mua ei kiinnosta raha eikä kunnia. Haluan auttaa muita. Olen pitkäaikaissairaana todennut että haluan auttaa ihmisiä. Sairaanhoitajan työ on raskasta, mutta olen miettinyt hammaslääketieteelliseen hakemista. Onko täällä muita keski-ikäisiä jotka on harkinnut lääkikseen/hammaslääkikseen hakemista? En tiedä millä nuo rahoitan. Työntekohan on varmaa, JOS sisään pääsee ja saa opinnot pulkkaan. Hammaslääkärin työ myös kiinostaa, käsityö, on akateemista ja palkkaus on ihan ok.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla