Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin merkityksen elämälle

Vierailija
24.06.2026 |

En tiedä miten sekaisin olen mutta opiskeluja takana joku 15 vuotta perseaukisena ei ole velkaa. Pari tutkintoa periaatteessa valmiina. Ei töitä löydy ja nyt löysin tarkoituksen elämälleni. Mua ei kiinnosta raha eikä kunnia. Haluan auttaa muita. Olen pitkäaikaissairaana todennut että haluan auttaa ihmisiä. Sairaanhoitajan työ on raskasta, mutta olen miettinyt hammaslääketieteelliseen hakemista. Onko täällä muita keski-ikäisiä jotka on harkinnut lääkikseen/hammaslääkikseen hakemista? En tiedä millä nuo rahoitan. Työntekohan on varmaa, JOS sisään pääsee ja saa opinnot pulkkaan. Hammaslääkärin työ myös kiinostaa, käsityö, on akateemista ja palkkaus on ihan ok.   

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan